Šiaulių departamento skyriai Tarptautinę kliento dieną įprasmino gausybėje renginių

Užimtumo tarnybos klientams kovo 19 d. buvo pasiūlyta sužinoti apie profesijas, susitikti su darbdaviais jų įmonėse, išgirsti sėkmės istorijas ar tiesiog išsakyti savo nuomonę atvirų diskusijų metu. Skirtinguose miestuose organizuota 12 renginių, kuriuose dalyvavo virš 60 darbdavių ir beveik 200 darbo ieškančių asmenų.
„Kliento dieną kartu su Šiaulių departamento skyriais minime jau antrus metus iš eilės, todėl galime sakyti, kad tai tampa tradicija. Klientas – mūsų veiklos pagrindas. Siekiame ne tik teikti paslaugas, bet ir būti patikimais partneriais kiekvienam, ieškančiam naujų galimybių darbo rinkoje“, – sakė Šiaulių klientų aptarnavimo departamento patarėja Daiva Čiegienė.
Kontaktų mainai – galimybė užmegzti ryšius su potencialiu darbdaviu įgyvendinta Kėdainiuose vykusiame susitikime. Į renginį atvyko UAB „ARDO projektai“, kuri pasaulio aviacijos milžinei „Boeing“ gamina keleivinių lėktuvų salono detales. Įgyvendindama pažangius bei inovatyvius veiklos sprendimus bendrovė kasmet nuosekliai auga ir ieško komandos pastiprinimo.
Telšių skyriuje organizuotas renginys „Nuo svajonių ir iššūkių iki karjeros permainų“. Susitikimas buvo skirtas tikslinei grupei – iš emigracijos grįžusiems tautiečiams. Renginyje informaciją pristatė savivaldos atstovai, mokymo įstaigos, Užimtumo tarnybos Tarptautinio bendradarbiavimo skyriaus, Regioninio karjeros centro kolegos.
Profesinio mokymo, pameistrystės, aukštą pridėtinę vertę kuriančių profesijų bei įsidarbinimo galimybės išsamiai pristatytos Šiaulių 1-ajame, Akmenės, Pakruojo, Raseinių skyrių organizuotuose renginiuose. Šiauliuose organizuotame renginyje dalyvavusi Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinė direktorė Edita Grigaliauskienė pabrėžė, kad Užimtumo tarnybos įgyvendinamos priemonės kuria pridėtinę vertę ir verslo bendruomenei.
Šiaulių 2-asis skyrius pakvietė klientus iš arčiau susipažinti su Užimtumo tarnybos teikiamomis paslaugomis, jų pokyčiais bei aptarti savęs pažinimo ir kryptingo tobulėjimo svarbą atviros diskusijos metu.
Verslo kūrimo strategijomis ir sėkmės istorijomis dalijosi Mažeikių skyrius – klientams organizuotas verslumo skatinimo renginys. Susitikime verslo kūrimo bei finansavimo galimybes, vykdomus projektus pristatė VšĮ „Mažeikių turizmo ir verslo informacijos centro“ vadovė Jolanta Gintalienė.
Savo sėkmės istorijomis dalijosi ir buvusios klientės, kurios pasinaudojo Užimtumo tarnybos paramos priemonėmis verslo kūrimui, o dabar sėkmingai plėtoja nuosavus verslus: Erikos įkurta MB „Mikrolaba“ siūlo telefonų remonto paslaugas, Monikos MB „Stiliaus adata“ – rūbų modeliavimą, siuvimą, o Irma savo įmonėje „Šarlotės kūryba“ veda edukacijas vaikams ir suaugusiems.
Kelmės skyriaus renginys „Realizuok save padėdamas kitam“ buvo skirtas norintiems įsidarbinti socialiniais darbuotojais. Susitikime dalyvavo 3 darbdaviai, mokymo įstaiga ir 19 darbo ieškančių asmenų. Aptarti individualios priežiūros darbuotojų mokymai, darbo specifika bei šiai profesijai reikalingos charakterio savybės.
Radviliškio ir Joniškio skyriai pakvietė darbo ieškančius žmones nuvykti į pažintinius vizitus žemės ūkio sektoriaus įmonėse. Klientai galėjo realiai susipažinti su darbo vietomis, sąlygomis, pabendrauti su įmonių vadovais.
Šiaulių klientų aptarnavimo departamentas Kliento dienos proga pakvietė deleguotus atstovus iš kiekvieno skyriaus į diskusiją „Kliento diena – pusvalandis be klientų“, kurios metu buvo aptarti ne tik kasdieniai iššūkiai dirbant su klientais, bet ir kiekvieno darbuotojo indėlis į organizacijos veiklą.