*alt_site_homepage_image*

Kliento dieną – iniciatyvų gausa Šiaulių klientų aptarnavimo departamento skyriuose

2024-03-20
Kliento dieną – iniciatyvų gausa Šiaulių klientų aptarnavimo departamento skyriuose

Kovo 19 d. kai kuriuose Užimtumo tarnybos skyriuose klientai sulaukė neįprasto dėmesio: nuo konsultacijų, vizitų į įmones iki galimybės darbdaviams pasimatuoti įdarbinimo konsultantų darbo vietas ir išsirinkti sau tinkamą kandidatą.

„Šiais metais sukūrėme naują tradiciją ir suvienijome visų skyrių darbuotojus. Nors klientus aptarnaujame kasdien, ne visada gelbėja įprastos taisyklės. Kliento dieną prisiminėme ir netradicinius sprendimus, kurie leido viso regiono komandai mokytis vieniems iš kitų“, – sakė Šiaulių klientų aptarnavimo departamento direktorius Raimondas Šukys.

Šiaulių klientų aptarnavimo departamentas organizavo diskusiją su Valstybinės darbo inspekcijos (VDI), Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) ir Šiaulių regiono plėtros tarybos atstovais.

„Tikime, kad Užimtumo tarnyba, VMI, VDI ir savivalda dažnai turime tą patį klientą, todėl buvo nuspręsta bendrai diskusijai pakviesti mūsų partnerius“, – po susitikimo sakė R. Šukys. Diskutuota apie galimus darbdavių ir darbo ieškančių asmenų piktnaudžiavimo atvejus, šešėlio mažinimo klausimus, aptartos bendradarbiavimo iniciatyvos.

Šiaulių 1-ojo skyriaus paslaugų darbdaviams specialistai dieną praleido ne savo fizinėse darbo vietose, o lankydamiesi skirtingose Šiaulių miesto ir rajono įmonėse, bendraudami su darbdaviais. Per vieną dieną visi darbuotojai aplankė net 20 smulkaus ir vidutinio dydžio įmonių, vykdančių veiklas įvairiuose ekonominiuose sektoriuose.

Šaulių 2-ojo skyriaus darbuotojai rūpinosi darbo ieškančių klientų skaitmeninių gebėjimų ugdymu: pristatė elektronines paslaugas, padėjo susikurti paskyras ir paskatino aktyviau naudotis jų privalumais.

Kėdainiuose į svečius užsuko strateginis rajono darbdavys UAB „Doresta“ ir Kliento dienai skirtame renginyje „Keliai į ateitį“ pristatė įsidarbinimo galimybes darbo ieškantiems asmenims bei personalo poreikį statybų sektoriuje.

Mažeikių skyrius dėmesį skyrė tiek darbo ieškantiems, tiek darbdaviams. Vieniems papasakojo apie verslo kūrimo subtilybes, o kitiems priminė efektyvias strategijas, leidžiančias pasiekti verslo tikslų.  

Telšių komanda į pagalbą Kliento dienos renginyje pakvietė mokymo įstaigas. Net 43 asmenys, neturintys išsilavinimo ar kvalifikacijos, išgirdo apie galimybę įgyti norimą kvalifikaciją ar net baigti bendrojo ugdymo programas.

Radviliškio skyrius darbo vietą perkėlė į Kultūros centrą, kuriame organizavo darbo ieškančių, darbdavių ir profesinio mokymo teikėjo susitikimą. Darbdaviai pristatė savo įmonių veiklą ir trūkstamas darbo pozicijas, mokymo įstaiga – mokymosi programas ir galimybes jose dalyvauti.

Raseiniškiai ypatingą dėmesį skyrė Ariogalos poskyrio klientams. Jiems buvo pateikti individualūs atsakymai į visus atsakymus klausimus apie paramos mokymuisi priemones. Renginyje mokymo programas pristatė bei diskusijose dalyvavo ir mokymo atstovai.

Pakruojyje darbdaviai buvo kviesti pasimatuoti Užimtumo tarnybos darbuotojų darbo vietas: jie dirbo įdarbinimo konsultantais, tik šįkart darbuotojus rinkosi sau. Darbo ieškantys galėjo kreiptis asmeniškai į tą darbdavį, pas kurį norėtų įsidarbinti. Buvo pristatyta ir profesinio mokymosi galimybė bei sutekta informacija apie paramą verslui kurti.

Kelmėje – renginys, kurį lydėjo šūkis „Su geru CV į darbą“. Tinkamai pasiruošę gyvenimo aprašymus 16 klientų išvyko į pažintinį vizitą ir lankėsi įmonėje UAB „Ronelda“. Septyni asmenys, pageidaujantys kandidatuoti į laisvas darbo vietas, buvo pakviesti pabendrauti su įmonės personalo specialistu dėl įsidarbinimo. 

Joniškiečiai organizavo renginį „Socialinio darbo svarba“, kuriame dalyvavo 3 darbdaviai ir pristatė socialinio darbo ypatumus kiekvienoje įstaigoje. Teiktos individualios konsultacijos darbo ieškantiems asmenims, kurie pageidauja dirbti socialiniame sektoriuje bei klientams, kurie planuoja mokytis šioje srityje.

Akmenės skyrius sukvietė darbdavius ir darbo ieškančius žmones, kuriems pristatė aukštą pridėtinę vertę kuriančių kvalifikacijų įgijimo galimybes.

Registracija