*alt_site_homepage_image*

Klientai jau pajuto mokymų apie dirbtinį intelektą naudą

2024-12-18
Klientai jau pajuto mokymų apie dirbtinį intelektą naudą

Užimtumo tarnybos klientai Panevėžyje du kartus per mėnesį gali susipažinti su naujausiomis technologijos ir patys išmėginti dirbtinio intelekto (DI) įrankius. Tokią galimybę jiems suteikia UNCOMMON.LT. Ši technologijų ugdymo programa buvo įkurta Kazickų šeimos fondo lėšomis. Ji skirta padėti žmonėms regionuose teikiant technologines žinias, ugdant būtinus profesinius ir asmeninius įgūdžius.

„Po šių mokymų sulaukiame iš klientų pačių geriausių atsiliepimų ir padėkų, jiems rūpi sužinoti, kada vėl galės tobulinti žinias, – teigė Panevėžio skyriaus vedėja Virginija Nakienė. – Kai kurie šiuos užsiėmimus įvertino geriau nei mokamus kursus. Dalis mūsų darbuotojų taip pat rado laiko patobulinti žinias.“

Tiems, kurie dar neišdrįso išbandyti DI galimybių, siūlomi mokymai – „Kas yra dirbtinis intelektas? Dirbtinio intelekto paieškų asistentai (Chat GPT, Google Gemini), jų galimybės ir palyginimai“.

Tie, kurie jau yra išbandę DI, atvyksta sužinoti, kaip įrankių pagalba galima kurti CV, optimizuoti „LinkedIn“ paskyrą, daryti „Pitch“ prezentacijas ir generuoti idėjas. Mokoma, kaip kritiškai įvertinti pateiktą informaciją, patariama, kaip teisingai pateikti užklausas.

Populiarumo susilaukė ir mokymai „Kaip planuoti ir valdyti laiką DI įrankių pagalba?“.

Šios programos vadovė Ieva Klungytė jaučia tokios iniciatyvos prasmę: „Dalyvių skaičius vis didėja, dažnai matau grįžtančius veidus ir vis daugiau dalyvių, kurie dalijasi atsiliepimais apie mokymų naudą.“

Mokymuose analizuojamos vis aktualesnės temos: nuo laiko planavimo ir inovatyvių DI įrankių taikymo iki jų praktinio pritaikymo: tiek kasdienybėje, tiek profesinėje veikloje. Per šiuos mėnesius susidomėjimas auga – į mokymus grįžta tie patys dalyviai, jie dalinasi teigiamais atsiliepimais ir vertina naudingą bei įdomų turinį.

Be praktinių įgūdžių, kaip naudotis įvairiomis platformomis, analizuoti duomenis ir priimti sprendimus, klientai ugdo kompetencijas, kurios tampa svarbios įvairiose profesinėse srityse – marketinge, verslo valdyme, sveikatos priežiūroje, inžinerijoje. Dalyviai skatinami inovatyviai, kūrybiškai mąstyti, mokomi atpažinti naujas galimybes su DI pagalba.

Žmonės pripažįsta, kad po tokių mokymų jie tampa labiau konkurencingi darbo rinkoje.

Registracija