Jūsų atsakomybės:
- Priimti ir aptarnauti asmenis arba prireikus koordinuoti asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
- Teikti darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims „atvejo vadybos“ principu vadovaujantis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
- Bendradarbiauti su socialiniais partneriais dėl pagalbos darbo ieškantiems asmenims ir teikti lydimąją pagalbą darbo ieškantiems asmenims.
- Stebėti darbo ieškančio asmens susidomėjimą veikla, savijautą, naujų socialinės bei darbinės veiklos įgūdžių atsiradimą ir jau turimų išsaugojimą bei numatyti jų panaudojimo galimybes.
- Motyvuoti, siekiant nusistatyti prioritetus grįžti į darbo rinką ar dalyvauti joje, taikyti motyvavimo stiprinimo ir palaikymo priemones.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją (studijų kryptis – socialinis darbas, viešasis administravimas, psichologija arba žmonių išteklių vadyba)
arba:
- Turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- Bent 1 metų darbo patirtį klientų/asmenų aptarnavimo srityje
Numatomas darbo užmokestis – 1285 Eur neatskaičius mokesčių.
Dokumentai priimami elektroniniu būdu iki 2022 m. sausio 27 d. per Valstybės tarnybos departamento sistemą (VATIS Atrankos modulį): https://portalas.vtd.lt/lt/vilniaus-klientu-aptarnavimo-departamento-sirvintu-skyriaus-vyriausiasis-specialistas-karjeros-valstybes-tarnautojas-322;47641.html