PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN   
 Žirmūnų g. 139
L. e. direktoriaus pareigas Bronislava Sabina Katinienė +370 5 2725075 bronislavasabina.katiniene@uzt.lt funkcijos
Patarėja Svetlana Lobovkinienė +370 5 2594413 svetlana.lobovkiniene@uzt.lt funkcijos
Savarankiško užimtumo koordinatorė Audronė Linkuvienė +370 5 2508039 audrone.linkuviene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorė Aurėja Lauraitytė +370 5 2594409 aureja.lauraityte@uzt.lt funkcijos
Psichologė Beatričė Kaziliūnaitė +370 5 2594495 beatrice.kaziliunaite@uzt.lt funkcijos
EURES konsultantas Gytis Raubūnas +370 5 2636005 gytis.raubunas@uzt.lt funkcijos
Bendradarbiavimo koordinatorė Ina Arlauskienė +370 5 2594410 ina.arlauskiene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorė Jūratė Baužienė +370 5 2725297 jurate.bauziene@uzt.lt funkcijos
Referentė Justina Navickaitė +370 5 2725075 justina.navickaite@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorė Justyna Simanovičienė +370 5 2594412 justyna.simanoviciene@uzt.lt funkcijos
Paslaugų darbo ieškantiems koordinatorė Rasa Montvidienė +370 5 2594407 rasa.montvidiene@uzt.lt funkcijos
Trečiųjų šalių piliečių  įdarbinimo koordinatorė Rita Pivorienė +370 5 2594408 rita.pivoriene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorė Vida Važgienė +370 5 2707017 vida.vazgiene@uzt.lt funkcijos
Close Menu

FUNKCIJOS

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
3. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
4. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui.
6. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui.
8. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Užtikrina struktūrinio padalinio nuostatuose numatytų veiklų įgyvendinimą.
10. Skatina struktūrinio padalinio darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
12. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
12.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
12.2. studijų kryptis – verslas;
12.3. studijų kryptis – vadyba;
12.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;
12.5. studijų kryptis – teisė;
12.6. vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
arba:
12.7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
12.8. vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
12.9. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
12.10. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 4 metai.

FUNKCIJOS

  1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  3. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
  8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  11. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  12. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  13. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  14. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  15. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  17. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  19. Koordinuoja teikiamų darbo rinkos paslaugų, užimtumo rėmimo ir kitų priemonių darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams taikymą.
  20. Analizuoja veiklą, rengia ir įgyvendina priemones bei taiko inovatyvius metodus jų veiklos efektyvumui ir teikiamų paslaugų klientams kokybei didinti bei racionaliam skirtų lėšų panaudojimui.
  21. Analizuoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių poreikį, vertina ir teikia pasiūlymus dėl jų taikymo atskirose savivaldybėse, siekiant sumažinti darbo pasiūlos ir paklausos disbalansą ir teritorinius netolygumus.
  22. Pavaduoja klientų aptarnavimo departamento direktorių jam nesant darbe.
  23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

24.2. studijų kryptis – verslas;

24.3. studijų kryptis – vadyba;

24.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;

24.5. studijų kryptis – teisė;

arba:

24.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

24.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

24.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.

FUNKCIJOS

  1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  3. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
  8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  11. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  12. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  13. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  14. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  15. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  17. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  19. Koordinuoja teikiamų darbo rinkos paslaugų, užimtumo rėmimo ir kitų priemonių darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams taikymą.
  20. Analizuoja veiklą, rengia ir įgyvendina priemones bei taiko inovatyvius metodus jų veiklos efektyvumui ir teikiamų paslaugų klientams kokybei didinti bei racionaliam skirtų lėšų panaudojimui.
  21. Analizuoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių poreikį, vertina ir teikia pasiūlymus dėl jų taikymo atskirose savivaldybėse, siekiant sumažinti darbo pasiūlos ir paklausos disbalansą ir teritorinius netolygumus.
  22. Pavaduoja klientų aptarnavimo departamento direktorių jam nesant darbe.
  23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

24.2. studijų kryptis – verslas;

24.3. studijų kryptis – vadyba;

24.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;

24.5. studijų kryptis – teisė;

arba:

24.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

24.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

24.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.

FUNKCIJOS

  1. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo užimtumo rėmimo ir kitų priemonių įgyvendinimo departamento skyriuose stebėseną, kokybės bei efektyvumo vertinimą.
  15. Koordinuoja subsidijų už karo prievolininkus mokėjimo administravimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

18.3. studijų kryptis – teisė;

18.4. studijų kryptis – ekonomika;

18.4. studijų kryptis – vadyba;

arba:

18.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.6. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

18.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

  1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilyginamą Socialinių mokslų studijų srities psichologijos bakalauro ir psichologijos magistro kvalifikacinius laipsnius arba psichologo kvalifikaciją (specialybę), įgytą baigus studijas pagal vienos pakopos aukštojo mokslo programas.

1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį, teikiant psichologinį konsultavimą,

1.3. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;

1.4. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;

1.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus;

1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;

1.7. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

  1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

2.1. koordinuoja ir užtikrina darbo rinkos paslaugų (profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo) teikimą Departamentui pavaldžiuose klientų aptarnavimo skyriuose (toliau – Skyriai);

2.2. organizuoja ir vykdo darbo rinkos paslaugų (profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo) teikimo darbo ieškantiems asmenims stebėseną;

2.3. pagal poreikį individualiai ir grupėse teikia profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo paslaugas ieškantiems darbo asmenims Skyriuose;

2.4. ugdo ieškančių darbo asmens gebėjimus racionaliai priimti profesinį sprendimą, padedant spręsti emocinio, asmeninio ir tarpasmeninio pobūdžio problemas, sudarančias kliūtis jų užimtumui;

2.5. organizuoja psichologinio konsultavimo priemonių Skyriuose įdiegimą bei teikia pasiūlymus dėl naujų konsultavimo metodų diegimo ir taikymo;

2.7. organizuoja, vykdo ir apibendrina darbo ieškančių asmenų apklausas dėl profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo gerinimo;

2.8. bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis bei įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, mokymo paslaugas teikiančiomis įstaigomis, bendruomenių atstovais, kitais darbo rinkos ir socialiniais partneriais, organizuojant ir  įgyvendinant socialinę atskirtį patiriančių asmenų integracijos į darbo rinką priemones;

2.9. profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo paslaugų teikimo metu informuoja darbo ieškančius asmenis apie socialinių partnerių įgyvendinamas integracijos į darbo rinką priemones;

2.10. pagal poreikį dalyvauja darbuotojų atrankose į skelbiamas laisvas darbo vietas ir taiko atrankos metodus – interviu, asmenybės savybių įvertinimo testus, praktines užduotis ir kt;

2.11. analizuoja savo vykdomos veiklos rezultatus, savarankiškai planuoja jų vykdymą ir teikia Departamento direktoriui ataskaitas;

2.12. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Departamento ir kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;

2.13. pagal kompetenciją organizuoja ir vykdo vidinius Departamento ir Skyrių darbuotojų mokymus;

2.14. teikia pasiūlymus Departamento direktoriui dėl darbo rinkos paslaugų (profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo) įgyvendinimo ir jų efektyvumo didinimo, darbo organizavimo tobulinimo;

2.15. rengia, saugo ir nustatyta teisės aktuose tvarka perduoda į archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus;

2.16. atsako už turimos informacijos tikslų suvedimą į Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą laiku ir kitų jam priskirtų funkcijų bei vienkartinių pavedimų vykdymą;

2.17. pagal kompetenciją renka, kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją, susijusią su veikla,  organizuoja ir rengia pranešimus, ataskaitas;

2.18. nustatyta tvarka atsiskaito Departamento direktoriui už savo veiklą;

2.19. pavaduoja kitą Departamento specialistą, jam nesant darbe;

2.20. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su Departamento funkcijomis

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
14. Konsultuoja darbo ieškančius asmenis apie įsidarbinimo galimybes, gyvenimo ir darbo sąlygas ES, EEE šalyse, kitais su darbuotojų mobilumu susijusiais klausimais, padeda darbdaviams surasti ir įdarbinti asmenis ES, EEE šalyse.
15. Sprendžia, koordinuoja ir vykdo stebėseną ES socialinės apsaugos sistemų koordinavimo administracinės komisijos patvirtintų tipinių formų dokumentų, susijusių su nedarbo draudimo išmokų eksportu darbuotojams migrantams, priėmimą, rengimą bei išdavimą.
16. Teikia informaciją apie tarptautines darbo muges ir darbo mobilumo programas, organizuoja informacinius renginius ir darbuotojų atrankas Lietuvoje, dalyvauja ES, EEE šalių tarptautiniuose renginiuose, prisideda prie nelegalaus darbo užsienyje prevencijos.
17. Ieško, užmezga ir palaiko ryšius bei aktyviai bendradarbiauja su visais EURES partneriais regione bei kitose ES, EEE šalyse; dalyvauja mokymuose bei seminaruose nacionaliniu bei tarptautiniu lygiu.
18. Renka, kaupia, apdoroja statistinius duomenis ir kitą informaciją, atlieka informacijos sklaidą apie laisvas darbo vietas EURES tinklo duomenų bazėje, užtikrina EURES informacinio tinklo ir jo duomenų prieinamumą asmenims.
19. Pavaduoja kitą departamento specialistą, jam nesant darbe.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2. studijų kryptis – vadyba;
21.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
21.4. studijų kryptis – verslas;
21.5. studijų kryptis – socialinis darbas;
arba:
21.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
21.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
22. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
22.1. kalba – anglų arba vokiečių;
22.2. kalbos mokėjimo lygis – B2.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  4. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  5. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  6. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  7. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  9. Apdoroja su viešaisiais ryšiais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais ryšiais susijusios informacijos apdorojimą.
  10. Organizuoja susitikimus, konferencijas ir kitus panašaus pobūdžio su viešaisiais ryšiais susijusius renginius arba prireikus koordinuoja susitikimų, konferencijų ir kitų panašaus pobūdžio su viešaisiais ryšiais susijusių renginių organizavimą ir juose dalyvauja arba prireikus koordinuoja dalyvavimą juose.
  11. Rengia ir teikia informaciją su viešaisiais ryšiais susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešaisiais ryšiais susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešaisiais ryšiais susijusiais klausimais.
  13. Rengia su viešaisiais ryšiais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su viešaisiais ryšiais susijusių dokumentų rengimą.
  14. Rengia viešųjų ryšių priemones ir įgyvendina arba prireikus koordinuoja viešųjų ryšių priemonių rengimą ir įgyvendinimą.
  15. Vykdo ir plėtoja socialinę partnerystę lygiateisio trišalio bendradarbiavimo pagrindu įstatymų nustatyta tvarka darbo, užimtumo bei socialinės politikos įgyvendinimo klausimais.
  16. Bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, mokymo paslaugas teikiančiomis įstaigomis, bendruomenių atstovais, kitais darbo rinkos ir socialiniais partneriais, inicijuoja bendradarbiavimo susitarimų su asocijuotomis struktūromis pasirašymą.
  17. Analizuoja ir vertina padėtį darbo rinkoje, prognozuoja jos pokyčius, parengia ir pateikia informaciją.
  18. Tiria darbo paklausos ir pasiūlos suderinamumą pagal profesinį pasirengimą, nustato pagrindines nesuderinamo priežastis.
  19. Rengia išorinės komunikacijos planus, juos įgyvendina, teikia veiklos ataskaitas ir koordinuoja regioninės informacijos pateikimą išorės klientams.
  20. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

22.2. studijų kryptis – vadyba;

22.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

22.4. studijų kryptis – komunikacija;

22.5. studijų kryptis – verslas;

arba:

22.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

22.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

22.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo užimtumo rėmimo ir kitų priemonių įgyvendinimo departamento skyriuose stebėseną, kokybės bei efektyvumo vertinimą.
  15. Koordinuoja subsidijų už karo prievolininkus mokėjimo administravimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

18.3. studijų kryptis – teisė;

18.4. studijų kryptis – ekonomika;

18.4. studijų kryptis – vadyba;

arba:

18.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.6. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

18.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybinių institucijų ir įstaigų veiklą, asmenų aptarnavimą, informacijos teikimą, etiketą, dokumentų valdymą, Užimtumo tarnybos nuostatus, tarnybinį protokolą; dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą bei elektroninių dokumentų valdymą, teisės aktų rengimo rekomendacijas;
1.3. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą;
1.4. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. renka, kaupia informaciją, sudaro direktoriaus dienotvarkės projektus, informuoja jį apie renginius ir suplanuotus susitikimus;
2.2. registruoja lankytojus, derina ir paskiria jiems susitikimo laiką, organizuoja telefoninius direktoriaus pokalbius, operatyviai sujungia direktoriaus telefoną su vidiniais ir išoriniais abonentais, teikia reikiamą informaciją telefonu, prireikus, peradresuoja skambučius kitiems darbuotojams pagal jų kompetenciją;
2.3. priima direktoriui skirtus dokumentus ar jų projektus, patikrina, ar yra visos būtinos vizos, ar teisingai dokumentai įforminti, reikalui esant grąžina juos rengėjams, perduoda direktoriui pasirašymui ar rezoliucijų rašymui pateiktus darbuotojų dokumentus ar jų projektus, pasirašytus dokumentus nustatyta tvarka grąžina rengėjams arba išsiuntimui, referuoja direktoriui apie pateikiamų rezoliucijoms dokumentų turinį, gautus pranešimus ar kitą informaciją;
2.4. teikia informaciją apie Departamento struktūrą ir kitas įstaigas, pagrindines Departamento struktūrinių padalinių veiklos sritis, funkcijų paskirstymą, darbo organizavimo tvarką, darbuotojų pavardes, adresus, telefonus, nuolatinius išorės korespondentus, bendradarbiavimo partnerius, ir teikia ją direktoriui;
2.5. dalyvauja organizuojant direktoriaus išvykas ir komandiruotes, sudarant sąlygas svečių ir delegacijų darbui, laikantis tarnybinio protokolo reikalavimų;
2.6. rengia oficialių dokumentų projektus;
2.7. organizuoja valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai) priėmimą pas direktorių, perduoda jiems direktoriaus kvietimus, organizuoja ir protokoluoja susitikimus, pasitarimus, posėdžius ir kitus renginius, vykstančius pas vadovus, perduoda darbuotojams informaciją bei direktoriaus pavedimus;
2.8. užtikrina tarnybinės pagalbos teikimą bendradarbiaujant su kitomis įstaigomis;
2.9. priima, tvarko, registruoja ir paskirsto gautą korespondenciją, perduoda priimtus ir užregistruotus dokumentus vadovams rezoliucijoms rašyti ir/arba įteikia vykdytojams teikia informaciją kitoms institucijoms, organizacijoms ir asmenims apie iš jų gautos korespondencijos perdavimą vykdytojams ir vykdymo eigą;
2.10. priima ir registruoja dokumentus, asmenų prašymus ir skundus, perduoda juos Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Konsultavimo telefonu skyriui, raštu informuoja asmenis apie gautus paštu bei priimtus jų prašymus ir paskirtus vykdytojus;
2.11. registruoja ir įrašo duomenis apie dokumentus į Užimtumo tarnybos kompiuterinę dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS), skenuoja dokumentus ir talpina skaitmenines dokumentų kopijas į DVS, atlieka DVS dokumentų paiešką;
2.12. tvarko siunčiamą korespondenciją: tikrina, ar teisingai įforminta, tvarkingai ir tinkamai parengta bei sukomplektuota, registruoja, rūšiuoja, ruošia išsiųsti, pildo registrus, organizuoja korespondencijos išsiuntimą adresatams (elektroniniu paštu, įteikiant pašto paslaugų teikėjui, faksu);
2.13. priima ir siunčia dokumentus per elektronines dokumentų pristatymo sistemas;
2.14. kontroliuoja, kad Departamento išleidžiami dokumentai atitiktų teisės aktais nustatytus dokumentų rengimo ir valstybinės kalbos vartojimo reikalavimus;
2.15. registruoja DVS dokumentų rezoliucijas, pavedimus ar užduotis reikalui esant daro dokumentų kopijas ir atiduoda jas pagal paskirtį;
2.16. kontroliuoja, kad paskirtos užduotys ir pavedimai būtų įvykdyti laiku, teikia informaciją apie pavedimų ir užduočių vykdymo eigą, gauna iš Departamentui pavaldžių skyrių informaciją apie vykdomus ar atliktus darbus ir perduoda ją vadovams;
2.17. sudaro, tvarko, saugo dokumentų bylas, priskirtas dokumentacijos plane Departamento kompetencijai, veda sudaromų bylų apskaitą, perduoda dokumentų bylas Užimtumo tarnybos archyvui teisės aktų nustatyta tvarka;
2.18. tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;
2.19. dalyvauja rengiant Departamento veiklos srities metų veiklos planą ir ataskaitą;
2.20. teikia ataskaitas ir informaciją jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.21. pavaduoja Finansų, teisės ir pirkimų departamento Dokumentų valdymo skyriaus specialistą, jam nesant;
2.22. pildo ir tvirtina Departamento darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
2.23. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su Departamento funkcijomis.

KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;

1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį užimtumo politikos įgyvendinimo srityje;

1.3. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo rėmimą, nedarbo socialinį draudimą, profesinės reabilitacijos paslaugų teikimą, iš Europos Sąjungos fondų finansuojamų projektų veiklų įgyvendinimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;

1.4. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;

1.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; rengti oficialius dokumentus;

1.6.turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

2.1.1. vykdo Priemonių įgyvendinimo Departamento skyriuose stebėseną, kokybės bei efektyvumo vertinimą, siekiant įgyvendinti įstaigai nustatytus tikslus ir uždavinius:

2.1.2. vykdo Priemonių planavimo, lėšų panaudojimo, įgyvendinimo stebėseną, kontrolę ir efektyvumo vertinimą, ir teikia informaciją viešam paskelbimui interneto svetainėje;

2.1.3. teikia poreikį Departamento direktoriui dėl planuojamų panaudoti lėšų Priemonėms įgyvendinti;vertina Departamento Skyrių Priemonių sutarčių sudarymą, vykdymą ir administravimą, duomenų suvedimą į informacinę sistemą, teikia informaciją Departamento direktoriui;

2.1.4. vykdo priskirtų Europos socialinių fondų projektų stebėseną ir kontroliuoja rodiklių pasiekimą;

2.1.5. atlieka dalyvavimo Priemonėse nutraukimo priežasčių analizę ir teikia siūlymus Departamento direktoriui dėl veiksmų nutraukimų prevencijai ir Departamento Skyrių Priemonių įgyvendinimo planų pakeitimo;

2.1.6. rengia dokumentus dėl lėšų grąžinimo iš asmenų, darbdavių, subsidijų gavėjų, pažeidusių sutartinius įsipareigojimus ar teisės aktų reikalavimus, stebi ir vertina lėšų susigrąžinimą, informuoja Departamento direktorių;

2.1.7. esant poreikiui, informaciją apie lėšų susigrąžinimą ir poreikį ginčą spręsti teismine tvarka teikia Užimtumo tarnybos Finansų, teisės ir pirkimų departamento Teisės skyriui;

2.2. koordinuoja subsidijų už karo prievolininkus mokėjimo administravimą;

2.3. nagrinėja asmenų pranešimus skundus ir prašymus susijusius su pavestomis funkcijomis, ir savo kompetencijos ribose imasi reikiamų priemonių, kad būtų išspręsti juose keliami klausimai;

2.4. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Departamento ir kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;

2.5. rengia, saugo ir teisės aktuose nustatyta tvarka perduoda į archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus;

2.6. nustatyta tvarka atsiskaito Departamento direktoriui už savo veiklą;

2.7. pavaduoja kitą Departamento specialistą, jam nesant darbe;

2.8. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su Departamento funkcijomis

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo darbo rinkos paslaugų teikimo darbo ieškantiems asmenims stebėseną, kokybės ir efektyvumo vertinimą, bei teikia stebėsenos informaciją.
  15. Koordinuoja darbo rinkos paslaugų metodikų diegimą , esant poreikiui, dalyvauja jų rengimo procese.
  16. Organizuoja ir koordinuoja apklausų vykdymą, atlieka duomenų apdorojimą.
  17. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

19.2. studijų kryptis – vadyba;

19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

19.4. studijų kryptis – verslas;

19.5. studijų kryptis – socialinis darbas;

arba:

19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

19.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

19.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
14. Atlieka tinkamų darbuotojų paieškos ir atrankos vadybą, teikia informavimo, konsultavimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugas darbdaviams dėl užsieniečių įdarbinimo.
15. Bendrauja su darbdaviais, vykdo darbdavių poreikių identifikavimą ir analizę, atlieka statistinių duomenų apie darbdavius kaupimą.
16. Organizuoja užsieniečių įdarbinimo procedūrų įgyvendinimą.
17. Pavaduoja kitą departamento specialistą, jam nesant darbe.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – vadyba;
19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
19.4. studijų kryptis – verslas;
19.5. studijų kryptis – socialinis darbas;
arba:
19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
19.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo užimtumo rėmimo ir kitų priemonių įgyvendinimo departamento skyriuose stebėseną, kokybės bei efektyvumo vertinimą.
  15. Koordinuoja subsidijų už karo prievolininkus mokėjimo administravimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

18.3. studijų kryptis – teisė;

18.4. studijų kryptis – ekonomika;

18.4. studijų kryptis – vadyba;

arba:

18.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.6. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

18.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.