PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN   
Dariaus ir Girėno g. 6
VedėjasMindaugas Macas+370 449 74079mindaugas.macas@uzt.lt funkcijos
Užimtumo rėmimo konsultantėAsta Merkelienė+370 449 51047asta.merkeliene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo rėmimo konsultantėGiedrė Petrikaitė+370 448 71192giedre.petrikaite@uzt.lt funkcijos
Užimtumo rėmimo konsultantėDaiva Kursevičė+370 658 25701daiva.kursevice@uzt.lt funkcijos
Paslaugų darbdaviams konsultantėAsta Pociūtė+370 449 52852asta.pociute@uzt.lt funkcijos
Įdarbinimo konsultantėIrena Naujokienė+370 449 74132irena.naujokiene@uzt.lt funkcijos
Įdarbinimo konsultantėNeringa Brukauskienė+370 449 74197neringa.brukauskiene@uzt.lt funkcijos
Atvejo vadybininkėRima Sungailienė+370 449 74106rima.sungailiene@uzt.lt funkcijos
Karjeros konsultantėRegina Macienė+370 449 74125regina.maciene@uzt.lt funkcijos
Close Menu

FUNKCIJOS
1.Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2.Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3.Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4.Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5.Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualią informaciją.
6.Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7.Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8.Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9.Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10.Užtikrina struktūrinio padalinio nuostatuose numatytų veiklų įgyvendinimą.
11.Skatina struktūrinio padalinio darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą.
12.Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento skyriaus vedėją, jam nesant darbe.
13.Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
14. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
14.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.2. studijų kryptis – verslas;
14.3. studijų kryptis – vadyba;
14.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;
14.5. studijų kryptis – teisė;
arba:
14.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
14.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.

FUNKCIJOS

  1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  13. Administruoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimą vadovaudamasis aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimą reglamentuojančiais teisės aktais.
  14. Teikia konsultacijas aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių sutarčių šalims dėl sutarčių administravimo.
  15. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe;
  16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

17.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

17.3. studijų kryptis – teisė;

17.4. studijų kryptis – ekonomika;

17.5. studijų kryptis – apskaita;

arba:

17.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

17.7. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

17.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.3. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.4. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus;
1.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. įgyvendina Skyriaus vedėjo tarnybiniu pavedimu pavestas Priemones:
2.1.1. patikrina atrinktų aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių dalyvių tinkamumą;
2.1.2. rengia aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimo sutartis ir kitus dokumentus bei rengia, derina ir teikia pasirašymui jų pakeitimus, nutraukimus;
2.1.3. patikrina darbdavių pateiktus pasiūlymus, prašymus bei kitus dokumentus aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimui, teikia pasirašymui paslaugų perdavimo – priėmimo aktus, vykdo priimtų dokumentų stebėseną;
2.1.4. registruoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimo išlaidas pagrindžiančius ir mokėjimą įrodančius dokumentus, suveda duomenis į Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą;
2.1.5. informuoja asmenis apie Departamento direktoriaus sprendimus dėl aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimo;
2.1.6. konsultuoja Priemonėse dalyvaujančius darbo ieškančius asmenis, darbdavius ir kitus darbo rinkos partnerius savo kompetencijos klausimais;
2.2. teikia informaciją Skyriaus darbuotojams Priemonių įgyvendinimo klausimais;
2.3. laiku ir teisingai pildo, redaguoja duomenis jo kompetencijai priskirtais klausimais Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje bei atsako už suvestų duomenų tikslumą ir atitikimą galiojančioms sutartims ir kitiems dokumentams;
2.4. teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl Priemonių įgyvendinimo, efektyvumo, darbo organizavimo tobulinimo;
2.5. rengia, saugo ir teisės aktuose nustatyta tvarka perduoda į Užimtumo tarnybos archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus;
2.6. nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
2.7. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.8. Skyriaus vedėjo pavedimu, formuoja Skyriaus priskaitymo ir išmokėjimo žiniaraščius;
2.9. atlieka skaičiavimus pagal vykdomuosius raštus, suveda duomenis į sistemą bei teikia informaciją suinteresuotoms šalims apie išskaitytas sumas;
2.10. vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.

VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.3. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.4. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus;
1.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. įgyvendina Skyriaus vedėjo tarnybiniu pavedimu pavestas Priemones:
2.1.1. patikrina atrinktų aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių dalyvių tinkamumą;
2.1.2. rengia aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimo sutartis ir kitus dokumentus bei rengia, derina ir teikia pasirašymui jų pakeitimus, nutraukimus;
2.1.3. patikrina darbdavių pateiktus pasiūlymus, prašymus bei kitus dokumentus aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimui, teikia pasirašymui paslaugų perdavimo – priėmimo aktus, vykdo priimtų dokumentų stebėseną;
2.1.4. registruoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimo išlaidas pagrindžiančius ir mokėjimą įrodančius dokumentus, suveda duomenis į Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą;
2.1.5. informuoja asmenis apie Departamento direktoriaus sprendimus dėl aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimo;
2.1.6. konsultuoja Priemonėse dalyvaujančius darbo ieškančius asmenis, darbdavius ir kitus darbo rinkos partnerius savo kompetencijos klausimais;
2.2. teikia informaciją Skyriaus darbuotojams Priemonių įgyvendinimo klausimais;
2.3. laiku ir teisingai pildo, redaguoja duomenis jo kompetencijai priskirtais klausimais Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje bei atsako už suvestų duomenų tikslumą ir atitikimą galiojančioms sutartims ir kitiems dokumentams;
2.4. teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl Priemonių įgyvendinimo, efektyvumo, darbo organizavimo tobulinimo;
2.5. rengia, saugo ir teisės aktuose nustatyta tvarka perduoda į Užimtumo tarnybos archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus;
2.6. nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
2.7. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.8. Skyriaus vedėjo pavedimu, formuoja Skyriaus priskaitymo ir išmokėjimo žiniaraščius;
2.9. atlieka skaičiavimus pagal vykdomuosius raštus, suveda duomenis į sistemą bei teikia informaciją suinteresuotoms šalims apie išskaitytas sumas;
2.10. vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.

FUNKCIJOS
1.Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
2.Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3.Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4.Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5.Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6.Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7.Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8.Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
9.Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10.Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11.Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12.Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13.Bendradarbiauja su darbdaviais, identifikuoja bei analizuoja jų poreikius ir vykdo Užimtumo tarnybos paslaugų darbdaviams rinkodarą.
14.Teikia laisvų darbo vietų registravimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugas darbdaviams vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
15.Organizuoja aktyvios darbo rinkos politikos priemonių įgyvendinimą vadovaudamasis aktyvios darbo rinkos politikos priemonių įgyvendinimą reglamentuojančiais teisės aktais.
16.Teikia paslaugas, susijusias su užsieniečių darbu Lietuvoje.
17.Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbdaviams veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
18.Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
19.Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1.išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2.studijų kryptis – socialinis darbas;
20.3.studijų kryptis – viešasis administravimas;
20.4.studijų kryptis – psichologija;
20.5.studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;

arba:
20.6.išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7.darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
20.8.darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
13. Teikia darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims Užimtumo tarnyboje arba, esant poreikiui pas darbdavį, vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
14. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
15. Teikia informaciją apie Europos užimtumo tarnybų tinklo veiklą Lietuvoje, darbo ir gyvenimo sąlygas, įsidarbinimo, mokymosi galimybes, įsidarbinimui reikalingų dokumentų parengimą Europos Sąjungoje ir Europos ekonominės erdvės šalyse.
16. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – socialinis darbas;
18.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
18.4. studijų kryptis – psichologija;
18.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;
arba:
18.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.7. darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
18.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
13. Teikia darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims Užimtumo tarnyboje arba, esant poreikiui pas darbdavį, vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
14. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
15. Teikia informaciją apie Europos užimtumo tarnybų tinklo veiklą Lietuvoje, darbo ir gyvenimo sąlygas, įsidarbinimo, mokymosi galimybes, įsidarbinimui reikalingų dokumentų parengimą Europos Sąjungoje ir Europos ekonominės erdvės šalyse.
16. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – socialinis darbas;
18.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
18.4. studijų kryptis – psichologija;
18.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;
arba:
18.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.7. darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
18.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  13. Teikia darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims „atvejo vadybos“ principu vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
  14. Bendradarbiauja su socialiniais partneriais dėl pagalbos darbo ieškantiems asmenims ir teikia lydimąją pagalbą darbo ieškantiems asmenims.
  15. Stebi darbo ieškančio asmens susidomėjimą veikla, savijautą, naujų socialinės bei darbinės veiklos įgūdžių atsiradimą ir jau turimų išsaugojimą bei numato jų panaudojimo galimybes.
  16. Motyvuoja, siekiant nusistatyti prioritetus grįžti į darbo rinką ar dalyvauti joje, taiko motyvavimo stiprinimo ir palaikymo priemones.
  17. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
  18. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
  19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

20.2. studijų kryptis – socialinis darbas;

20.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

20.4. studijų kryptis – psichologija;

20.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;

arba:

20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

20.7. darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;

20.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Teikia informavimo ir konsultavimo paslaugas darbo ieškantiems asmenims vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
14. Kartu su specialistu, vykdančiu įdarbinimo konsultanto funkcijas, nustato laiką, per kurį bus suteiktos darbo ieškančiam asmeniui reikalingos paslaugos, aptaria tikslus ir laukiamus bei pasiektus rezultatus.
15. Organizuoja užsiėmimus darbo ieškantiems asmenims su kitų institucijų ir įstaigų atstovais, teikiančiais konsultacijas aktualiais klausimais.
16. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
17. Tvarko korespondenciją, administruoja paklausimus EDBiržos sistemoje, rengia ir išduoda pažymas darbo ieškantiems asmenims.
18. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas;
20.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
20.4. studijų kryptis – psichologija;
20.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;
arba:
20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7. darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
20.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.