PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN   

Vytauto g. 87

VedėjaLilija Želvienė+370 460 49057lilija.zelviene@uzt.lt funkcijos
Įdarbinimo konsultantėAušra Valinevičienė+370 460 49114ausra.valineviciene@uzt.lt funkcijos
Įdarbinimo konsultantėLina Mazrimienė+370 460 49114lina.mazrimiene@uzt.lt funkcijos
Paslaugų darbdaviams konsultantė
Ieva Chadakauskienė+370 460 48450ieva.chadakauskiene@uzt.lt funkcijos  
Karjeros konsultantėJūratė Vygantienė+370 460 49066jurate.vygantiene@uzt.lt funkcijos  
Atvejo vadybininkėRamunė Reivytienė+370 460 49112ramune.reivytiene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo rėmimo konsultantėRita Venckuvienė+370 460 49112rita.venckuviene@uzt.lt funkcijos
Close Menu

FUNKCIJOS
1.Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2.Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3.Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4.Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5.Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualią informaciją.
6.Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7.Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8.Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9.Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10.Užtikrina struktūrinio padalinio nuostatuose numatytų veiklų įgyvendinimą.
11.Skatina struktūrinio padalinio darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą.
12.Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento skyriaus vedėją, jam nesant darbe.
13.Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
14. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
14.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.2. studijų kryptis – verslas;
14.3. studijų kryptis – vadyba;
14.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;
14.5. studijų kryptis – teisė;
arba:
14.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
14.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.

FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
13. Teikia darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims Užimtumo tarnyboje arba, esant poreikiui pas darbdavį, vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
14. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
15. Teikia informaciją apie Europos užimtumo tarnybų tinklo veiklą Lietuvoje, darbo ir gyvenimo sąlygas, įsidarbinimo, mokymosi galimybes, įsidarbinimui reikalingų dokumentų parengimą Europos Sąjungoje ir Europos ekonominės erdvės šalyse.
16. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – socialinis darbas;
18.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
18.4. studijų kryptis – psichologija;
18.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;
arba:
18.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.7. darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
18.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
13. Teikia darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims Užimtumo tarnyboje arba, esant poreikiui pas darbdavį, vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
14. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
15. Teikia informaciją apie Europos užimtumo tarnybų tinklo veiklą Lietuvoje, darbo ir gyvenimo sąlygas, įsidarbinimo, mokymosi galimybes, įsidarbinimui reikalingų dokumentų parengimą Europos Sąjungoje ir Europos ekonominės erdvės šalyse.
16. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – socialinis darbas;
18.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
18.4. studijų kryptis – psichologija;
18.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;
arba:
18.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.7. darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
18.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Organizuoja ir administruoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimą vadovaudamasis aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimą reglamentuojančiais teisės aktais.
14. Teikia konsultacijas aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių sutarčių šalims dėl sutarčių administravimo.
15. Teikia laisvų darbo vietų registravimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugas darbdaviams vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
16. Teikia paslaugas, susijusias su užsieniečių darbu Lietuvoje.
17. Bendradarbiauja su darbdaviais, identifikuoja bei analizuoja jų poreikius ir vykdo Užimtumo tarnybos paslaugų darbdaviams rinkodarą.
18. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;
20.3. studijų kryptis – teisė;
20.4. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;
20.5. studijų kryptis – apskaita;
arba:
20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;
20.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

1. Darbuotojas einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.3. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.4. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus;
1.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. teikia pirminę informaciją apie Užimtumo tarnybos paslaugas, laisvas darbo vietas arba padeda klientui rasti reikiamą informaciją pačiam apie:
2.1.1. situaciją darbo rinkoje ir įsidarbinimo galimybes bei darbo paieškos metodus;
2.1.2. kvalifikacijų paklausą ir jų poreikių prognozes, profesijos pasirinkimą, joms keliamus reikalavimus, profesinį mokymą ir studijas;
2.1.3. darbo rinkos paslaugas ir užimtumo rėmimo priemones bei dalyvavimo jose sąlygas;
2.1.4. bedarbio statuso suteikimo, sustabdymo, atstatymo, pakeitimo nenutraukus registracijos, panaikinimo ir registracijos Užimtumo tarnyboje nutraukimo sąlygas;
2.1.5. bedarbių ir kitų Užimtumo tarnyboje registruotų asmenų teises, pareigas ir atsakomybę;
2.2. norintiems registruotis darbo ieškantiems asmenims, turintiems reikalingus dokumentus, pasiūlo kreiptis į specialistą, vykdantį įdarbinimo konsultanto funkcijas;
2.3. teikia vieno langelio paslaugas:
2.3.1. rengia ir išduoda pažymas darbo ieškantiems asmenims;
2.4. Skyriaus atviro informavimo zonose viešai skelbia informaciją apie Skyriaus veiklą, teikiamas paslaugas, laisvas darbo vietas bei mokymo įstaigų ir kitų socialinių partnerių pateiktą viešinimui skirtą informaciją;
2.5. vykdo Skyriaus dokumentų registravimą ir tvarkymą;
2.6. konsultuoja ir motyvuoja darbo ieškančius asmenis dėl:
2.6.1. profesijos pasirinkimo – pataria ir padeda klientams profesijos įgijimo, persikvalifikavimo klausimais, teikia informaciją apie mokymo programas bei mokymo įstaigas ir jose suteikiamas kvalifikacijas, atsižvelgiant į asmenines savybes ir darbo rinkos poreikius;
2.6.2. profesinės karjeros planavimo (pasirengimo įdarbinimui, integracijos į darbo rinką) – pataria ir padeda parengti gyvenimo aprašymą (CV), parašyti motyvacinį laišką, pasirengti pokalbiui su darbdaviu, naudotis įvairiais darbo paieškos būdais ir metodais, naudotis elektroninėmis paslaugomis, veda motyvavimo ir aktyvinimo užsiėmimus;
2.6.3. verslo pradžios – teikia pagalbą įgyjant žinių, reikalingų pradėti savo verslą, bendradarbiauja su kitomis institucijomis, ugdančiomis verslumą ar teikiančiomis paramą verslo pradžiai;
2.7. padeda rasti tinkamiausius sprendimus darbo ieškantiems asmenims, kurie dėl įvairių priežasčių patiria integracijos į darbo rinką sunkumų, dėl užimtumo galimybių padidinimo, pasinaudojant socialines paslaugas teikiančių ar specialias programas įgyvendinančių įvairių institucijų, organizacijų teikiama pagalba ir parama;
2.8. kartu su specialistu, vykdančiu įdarbinimo konsultanto funkcijas, nustato laiką, per kurį bus suteiktos darbo ieškančiam asmeniui reikalingos paslaugos, aptaria tikslus ir laukiamus bei pasiektus rezultatus;
2.9. nustatyta tvarka dalyvauja antrinėje kandidatų į laisvas darbo vietas atrankoje;
2.10. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Skyriaus, kitų Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.11. analizuoja savo veiklos rezultatus, ir teikia Skyriaus vedėjui ataskaitas;
2.12. teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl:
2.12.1. konsultavimo procedūrų tobulinimo;
2.12.2. kitų jo kompetencijos klausimų;
2.13. nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui;
2.14. rengia, saugo ir nustatyta teisės aktuose tvarka perduoda į Užimtumo tarnybos archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus;
2.15. skenuoja, kopijuoja dokumentus, tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;
2.16. priima asmenų pranešimus, prašymus ir kitus dokumentus bei juos registruoja Užimtumo tarnybos dokumentų valdymo sistemoje;
2.17. laiku ir teisingai pildo, redaguoja duomenis apie darbo ieškantiems asmenims suteiktas paslaugas ir kitais jo kompetencijai priskirtais klausimais Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje;
2.18. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.19. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.

FUNKCIJOS

  1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  13. Teikia darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims „atvejo vadybos“ principu vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
  14. Bendradarbiauja su socialiniais partneriais dėl pagalbos darbo ieškantiems asmenims ir teikia lydimąją pagalbą darbo ieškantiems asmenims.
  15. Stebi darbo ieškančio asmens susidomėjimą veikla, savijautą, naujų socialinės bei darbinės veiklos įgūdžių atsiradimą ir jau turimų išsaugojimą bei numato jų panaudojimo galimybes.
  16. Motyvuoja, siekiant nusistatyti prioritetus grįžti į darbo rinką ar dalyvauti joje, taiko motyvavimo stiprinimo ir palaikymo priemones.
  17. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
  18. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
  19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

20.2. studijų kryptis – socialinis darbas;

20.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

20.4. studijų kryptis – psichologija;

20.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;

arba:

20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

20.7. darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;

20.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  13. Administruoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimą vadovaudamasis aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimą reglamentuojančiais teisės aktais.
  14. Teikia konsultacijas aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių sutarčių šalims dėl sutarčių administravimo.
  15. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe;
  16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

17.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

17.3. studijų kryptis – teisė;

17.4. studijų kryptis – ekonomika;

17.5. studijų kryptis – apskaita;

arba:

17.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

17.7. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

17.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.