Skip to content
ELEKTRONINĖS PASLAUGOS   UA EN RU   
Užimtumo tarnyba prie LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

Strategijos ir inovacijų skyrius

Pagrindinis » Strategijos ir inovacijų skyrius
Vardas, Pavardė Pareigos Tel. EL. paštas
Martynas Izokaitis l.e.p. skyriaus vedėjas +37070079398 martynas.izokaitis@uzt.lt
Eglė Dvarionienė Vyriausioji specialistė +37070079178 egle.dvarioniene@uzt.lt funkcijos
Vaida Jankauskienė Vyriausioji specialistė +37070079180 vaida.jankauskiene@uzt.lt Funkcijos
Jūratė Mackevičiūtė Vyriausioji specialistė +37070079368 jurate.mackeviciute@uzt.lt Funkcijos
Close Menu
FUNKCIJOS

 

1. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
2. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
3. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
4. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
5. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
6. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
7. Dalyvauja rengiant, diegia, stebi ir tobulina Užimtumo tarnybos rizikos valdymo sistemas.
8. Organizuoja Vidaus kontrolės ir rizikos valdymo komiteto veiklą, rengia posėdžių protokolus, dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje jo kompetencijai priskirtais klausimais.
9. Rengia rizikos valdymo planų projektus, vykdo įgyvendinimo stebėseną ir rengia ataskaitas.
10. Vykdo Užimtumo tarnybos strateginių įsipareigojimų įgyvendinimo stebėseną.
11. Organizuoja mokymus ir konsultacijas Užimtumo tarnybos darbuotojams rizikos valdymo įgyvendinimo klausimais.
12. Pavaduoja kitą Strategijos ir inovacijų skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.

 

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

13. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
13.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
13.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
13.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);
13.4. studijų kryptis – teisė (arba);
13.5. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
13.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

13.7. darbo patirties sritis – audito arba vidaus audito srities patirtis;

13.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;
Powered by EssentialPlugin

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti vadybos ir (arba) ekonomikos srities magistro laipsnį arba jam prilyginamą išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų patirtį valdymo apskaitos ir(arba) veiklos audito ir (arba) rizikos valdymo srityse;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, vidaus kontrolės organizavimą ir vykdymą, darbo rinką bei užimtumo rėmimą, socialinį ir medicinos draudimą, darbo santykius, valstybės tarnybą, dokumentų rengimą, asmens duomenų apsaugą, viešojo administravimo įstaigos informacijos teikimą;
1.4. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų būdus, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja rengiant Užimtumo tarnybos vidaus kontrolės ir rizikos valdymo sistemas;
2.2. diegia, stebi ir tobulina Užimtumo tarnybos vidaus kontrolės ir rizikos valdymo sistemas;
2.3. rengia vidaus kontrolės ir rizikos valdymo planų projektus, koordinuoja jų įgyvendinimą;
2.4. organizuoja Vidaus kontrolės ir rizikos valdymo komiteto veiklą, rengia posėdžių protokolus;
2.5. renka, kaupia ir sistemina informaciją apie Užimtumo tarnybos strateginius įsipareigojimus;
2.6. vykdo Užimtumo tarnybos strateginių įsipareigojimų įgyvendinimo stebėseną;
2.7. organizuoja mokymus ir konsultacijas Užimtumo tarnybos darbuotojams rizikos valdymo ir vidaus kontrolės įgyvendinimo klausimais;
2.8. teikia rekomendacijas Skyriaus vedėjui, Užimtumo tarnybos vadovybei ir administracijos padaliniams dėl rizikos valdymo ir vidaus kontrolės sistemų veiksmingumą ir gerinimo galimybių, strateginių įsipareigojimų įgyvendinimo proceso tobulinimo;
2.9. konsultuoja Užimtumo tarnybos struktūrinius padalinius, teikia jiems pastabas, rekomendacijas, metodinę ir praktinę pagalbą jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.10. rengia teisės aktų ir kitų oficialiųjų dokumentų projektus jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.11. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.12. rengia technines specifikacijas viešiesiems pirkimams Skyriaus kompetencijai priskirtų paslaugų ir prekių pirkimui ir dalyvauja nustatant kvalifikacinius reikalavimus tiekėjams;
2.13. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui priskirtas dokumentacijos plane dokumentų bylas;
2.14. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių ir kitų institucijų darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.15. vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio, Skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant veiklos tikslų įgyvendinimo;
2.16. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.

Funkcijos

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų patirtį projektų valdymo ir (arba) strateginio valdymo ir (arba) inovacijų valdymo srityse;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, strateginį valdymą, darbo rinką bei užimtumo rėmimą, socialinį ir medicinos draudimą, darbo santykius, valstybės tarnybą, dokumentų rengimą, asmens duomenų apsaugą, viešojo administravimo įstaigos informacijos teikimą;
1.4. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų būdus, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
1.7. mokėti anglų kalbą B2 lygiu.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja rengiant Užimtumo tarnybos strateginio valdymo ir inovacijų diegimo sistemas;
2.2. diegia, stebi ir tobulina Užimtumo tarnybos strateginio valdymo ir inovacijų diegimo sistemas;
2.3. renka, kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją, reikalingą Užimtumo tarnybos strateginio valdymo procesui;
2.4. koordinuoja Užimtumo tarnybos strateginio veiklos plano rengimą;
2.5. koordinuoja Užimtumo tarnybos metinio veiklos plano, Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių metinių veiklos planų bei kitų Užimtumo tarnybos planavimo dokumentų suderinamumą su Užimtumo tarnybos strateginiu veiklos planu;
2.6. koordinuoja subalansuotų rodiklių nustatymo procesą, vykdo įgyvendinimo stebėseną, rengia ataskaitas;
2.7. organizuoja inovacijų atranką: vykdo potencialių inovacijų Užimtumo tarybos veikloje paiešką, atlieka potencialių inovacijų pritaikomumo Užimtumo tarnybos veikloje analizę, rengia pasiūlymus dėl inovacijų diegimo Užimtumo tarnybos vadovybei;
2.8. rengia ir (arba) koordinuoja ir (arba) įgyvendina inovacijų diegimo Užimtumo tarnybos veikloje projektus;
2.9. stebi ir vertina įgyvendinamų inovacijų diegimo Užimtumo tarnybos veikloje pažangą bei efektyvumą;
2.10. teikia pasiūlymus dėl inovacijų įdiegimo į kasdienę Užimtumo tarnybos veiklą;
2.11. organizuoja mokymus ir konsultacijas Užimtumo tarnybos darbuotojams strateginio valdymo ir inovacijų diegimo klausimais;
2.12. teikia rekomendacijas Skyriaus vedėjui, Užimtumo tarnybos vadovybei ir administracijos padaliniams apie strateginio valdymo ir inovacijų diegimo procesų gerinimo galimybes;
2.13. konsultuoja Užimtumo tarnybos struktūrinius padalinius, teikia jiems pastabas, rekomendacijas, metodinę ir praktinę pagalbą Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.14. rengia teisės aktų ir kitų oficialiųjų dokumentų projektus jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.15. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
2.16. rengia technines specifikacijas viešiesiems priskirtų Skyriaus kompetencijai paslaugų ir prekių pirkimams rengimą ir dalyvauja nustatant kvalifikacinius reikalavimus tiekėjams;
2.17. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui priskirtas dokumentacijos plane dokumentų bylas;
2.18. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių ir kitų institucijų darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.19. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe;
2.20. vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio, Skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant veiklos tikslų įgyvendinimo.

Powered by EssentialPlugin