PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN   
Trakų g. 39
Pareigos Vardas, pavardė Tel. nr. El. paštas
Direktorius Raimondas Šukys +370 41 502812 raimondas.sukys@uzt.lt funkcijos
Patarėja  Daiva Čiegienė +37044472400 daiva.ciegiene@uzt.lt funkcijos
Bendradarbiavimo koordinatorė Ineta Naktinienė +370 41 502813 ineta.naktiniene@uzt.lt funkcijos
Paslaugų darbdaviams koordinatorė Janina Šiaulienė +370 41 399927 janina.siauliene@uzt.lt funkcijos
Trečiųjų šalių piliečių įdarbinimo koordinatorė  Jolanta Bagdonavičienė +370 41 502813 jolanta.bagdonaviciene@uzt.lt funkcijos
Referentė   Odeta Semonavičienė +370 41 525053 odeta.semonaviciene@uzt.lt funkcijos
EURES konsultantė Renata Steponaitienė +370 41 523367 renata.steponaitiene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorė  Asta Liubartienė +370 444 72401 asta.liubartiene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorė Džiuljeta Mockevičienė +370 444 31047 dziuljeta.mockeviciene@uzt.lt funkcijos
Savarankiško užimtumo koordinatorė Laima Rubavičienė +370 444 72402 laima.rubaviciene@uzt.lt funkcijos
Paslaugų darbo ieškantiesiems koordinatorė Rūta Jonkuvienė +370 444 72405 ruta.jonkuviene@uzt.lt funkcijos
Close Menu

FUNKCIJOS

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
3. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
4. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui.
6. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui.
8. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Užtikrina struktūrinio padalinio nuostatuose numatytų veiklų įgyvendinimą.
10. Skatina struktūrinio padalinio darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
12. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
12.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
12.2. studijų kryptis – verslas;
12.3. studijų kryptis – vadyba;
12.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;
12.5. studijų kryptis – teisė;
12.6. vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
arba:
12.7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
12.8. vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
12.9. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
12.10. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 4 metai.

FUNKCIJOS

  1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  3. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
  8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  11. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  12. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  13. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  14. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  15. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  17. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  19. Koordinuoja teikiamų darbo rinkos paslaugų, užimtumo rėmimo ir kitų priemonių darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams taikymą.
  20. Analizuoja veiklą, rengia ir įgyvendina priemones bei taiko inovatyvius metodus jų veiklos efektyvumui ir teikiamų paslaugų klientams kokybei didinti bei racionaliam skirtų lėšų panaudojimui.
  21. Analizuoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių poreikį, vertina ir teikia pasiūlymus dėl jų taikymo atskirose savivaldybėse, siekiant sumažinti darbo pasiūlos ir paklausos disbalansą ir teritorinius netolygumus.
  22. Pavaduoja klientų aptarnavimo departamento direktorių jam nesant darbe.
  23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

24.2. studijų kryptis – verslas;

24.3. studijų kryptis – vadyba;

24.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;

24.5. studijų kryptis – teisė;

arba:

24.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

24.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

24.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  4. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  5. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  6. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  7. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  9. Apdoroja su viešaisiais ryšiais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais ryšiais susijusios informacijos apdorojimą.
  10. Organizuoja susitikimus, konferencijas ir kitus panašaus pobūdžio su viešaisiais ryšiais susijusius renginius arba prireikus koordinuoja susitikimų, konferencijų ir kitų panašaus pobūdžio su viešaisiais ryšiais susijusių renginių organizavimą ir juose dalyvauja arba prireikus koordinuoja dalyvavimą juose.
  11. Rengia ir teikia informaciją su viešaisiais ryšiais susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešaisiais ryšiais susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešaisiais ryšiais susijusiais klausimais.
  13. Rengia su viešaisiais ryšiais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su viešaisiais ryšiais susijusių dokumentų rengimą.
  14. Rengia viešųjų ryšių priemones ir įgyvendina arba prireikus koordinuoja viešųjų ryšių priemonių rengimą ir įgyvendinimą.
  15. Vykdo ir plėtoja socialinę partnerystę lygiateisio trišalio bendradarbiavimo pagrindu įstatymų nustatyta tvarka darbo, užimtumo bei socialinės politikos įgyvendinimo klausimais.
  16. Bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, mokymo paslaugas teikiančiomis įstaigomis, bendruomenių atstovais, kitais darbo rinkos ir socialiniais partneriais, inicijuoja bendradarbiavimo susitarimų su asocijuotomis struktūromis pasirašymą.
  17. Analizuoja ir vertina padėtį darbo rinkoje, prognozuoja jos pokyčius, parengia ir pateikia informaciją.
  18. Tiria darbo paklausos ir pasiūlos suderinamumą pagal profesinį pasirengimą, nustato pagrindines nesuderinamo priežastis.
  19. Rengia išorinės komunikacijos planus, juos įgyvendina, teikia veiklos ataskaitas ir koordinuoja regioninės informacijos pateikimą išorės klientams.
  20. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

22.2. studijų kryptis – vadyba;

22.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

22.4. studijų kryptis – komunikacija;

22.5. studijų kryptis – verslas;

arba:

22.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

22.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

22.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Koordinuoja darbo rinkos paslaugų darbdaviams teikimą.
  15. Vykdo darbo rinkos paslaugų darbdaviams teikimo stebėseną, kokybės ir efektyvumo vertinimą.
  16. Koordinuoja ir organizuoja renginius, seminarus darbdaviams apie įstaigos teikiamas paslaugas ir vykdomas priemones.
  17. Koordinuoja prevencinių priemonių ir kitų priemonių įgyvendinimą grupės darbuotojų atleidimo atveju, vykdo jų įgyvendinimo stebėseną.
  18. Koordinuoja bendradarbiavimą su privačiomis įdarbinimo agentūromis, darbdavių asociacijomis ir kitomis darbdavius atstovaujančiomis organizacijomis.
  19. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

21.Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

21.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

21.2. studijų kryptis – vadyba;

21.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

21.4. studijų kryptis – verslas;

21.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;

arba:

21.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

21.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

21.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
14. Atlieka tinkamų darbuotojų paieškos ir atrankos vadybą, teikia informavimo, konsultavimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugas darbdaviams dėl užsieniečių įdarbinimo.
15. Bendrauja su darbdaviais, vykdo darbdavių poreikių identifikavimą ir analizę, atlieka statistinių duomenų apie darbdavius kaupimą.
16. Organizuoja užsieniečių įdarbinimo procedūrų įgyvendinimą.
17. Pavaduoja kitą departamento specialistą, jam nesant darbe.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – vadyba;
19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
19.4. studijų kryptis – verslas;
19.5. studijų kryptis – socialinis darbas;
arba:
19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
19.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybinių institucijų ir įstaigų veiklą, asmenų aptarnavimą, informacijos teikimą, etiketą, dokumentų valdymą, Užimtumo tarnybos nuostatus, tarnybinį protokolą; dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą bei elektroninių dokumentų valdymą, teisės aktų rengimo rekomendacijas;
1.3. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą;
1.4. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. renka, kaupia informaciją, sudaro direktoriaus dienotvarkės projektus, informuoja jį apie renginius ir suplanuotus susitikimus;
2.2. registruoja lankytojus, derina ir paskiria jiems susitikimo laiką, organizuoja telefoninius direktoriaus pokalbius, operatyviai sujungia direktoriaus telefoną su vidiniais ir išoriniais abonentais, teikia reikiamą informaciją telefonu, prireikus, peradresuoja skambučius kitiems darbuotojams pagal jų kompetenciją;
2.3. priima direktoriui skirtus dokumentus ar jų projektus, patikrina, ar yra visos būtinos vizos, ar teisingai dokumentai įforminti, reikalui esant grąžina juos rengėjams, perduoda direktoriui pasirašymui ar rezoliucijų rašymui pateiktus darbuotojų dokumentus ar jų projektus, pasirašytus dokumentus nustatyta tvarka grąžina rengėjams arba išsiuntimui, referuoja direktoriui apie pateikiamų rezoliucijoms dokumentų turinį, gautus pranešimus ar kitą informaciją;
2.4. teikia informaciją apie Departamento struktūrą ir kitas įstaigas, pagrindines Departamento struktūrinių padalinių veiklos sritis, funkcijų paskirstymą, darbo organizavimo tvarką, darbuotojų pavardes, adresus, telefonus, nuolatinius išorės korespondentus, bendradarbiavimo partnerius, ir teikia ją direktoriui;
2.5. dalyvauja organizuojant direktoriaus išvykas ir komandiruotes, sudarant sąlygas svečių ir delegacijų darbui, laikantis tarnybinio protokolo reikalavimų;
2.6. rengia oficialių dokumentų projektus;
2.7. organizuoja valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai) priėmimą pas direktorių, perduoda jiems direktoriaus kvietimus, organizuoja ir protokoluoja susitikimus, pasitarimus, posėdžius ir kitus renginius, vykstančius pas vadovus, perduoda darbuotojams informaciją bei direktoriaus pavedimus;
2.8. užtikrina tarnybinės pagalbos teikimą bendradarbiaujant su kitomis įstaigomis;
2.9. priima, tvarko, registruoja ir paskirsto gautą korespondenciją, perduoda priimtus ir užregistruotus dokumentus vadovams rezoliucijoms rašyti ir/arba įteikia vykdytojams teikia informaciją kitoms institucijoms, organizacijoms ir asmenims apie iš jų gautos korespondencijos perdavimą vykdytojams ir vykdymo eigą;
2.10. priima ir registruoja dokumentus, asmenų prašymus ir skundus, perduoda juos Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Konsultavimo telefonu skyriui, raštu informuoja asmenis apie gautus paštu bei priimtus jų prašymus ir paskirtus vykdytojus;
2.11. registruoja ir įrašo duomenis apie dokumentus į Užimtumo tarnybos kompiuterinę dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS), skenuoja dokumentus ir talpina skaitmenines dokumentų kopijas į DVS, atlieka DVS dokumentų paiešką;
2.12. tvarko siunčiamą korespondenciją: tikrina, ar teisingai įforminta, tvarkingai ir tinkamai parengta bei sukomplektuota, registruoja, rūšiuoja, ruošia išsiųsti, pildo registrus, organizuoja korespondencijos išsiuntimą adresatams (elektroniniu paštu, įteikiant pašto paslaugų teikėjui, faksu);
2.13. priima ir siunčia dokumentus per elektronines dokumentų pristatymo sistemas;
2.14. kontroliuoja, kad Departamento išleidžiami dokumentai atitiktų teisės aktais nustatytus dokumentų rengimo ir valstybinės kalbos vartojimo reikalavimus;
2.15. registruoja DVS dokumentų rezoliucijas, pavedimus ar užduotis reikalui esant daro dokumentų kopijas ir atiduoda jas pagal paskirtį;
2.16. kontroliuoja, kad paskirtos užduotys ir pavedimai būtų įvykdyti laiku, teikia informaciją apie pavedimų ir užduočių vykdymo eigą, gauna iš Departamentui pavaldžių skyrių informaciją apie vykdomus ar atliktus darbus ir perduoda ją vadovams;
2.17. sudaro, tvarko, saugo dokumentų bylas, priskirtas dokumentacijos plane Departamento kompetencijai, veda sudaromų bylų apskaitą, perduoda dokumentų bylas Užimtumo tarnybos archyvui teisės aktų nustatyta tvarka;
2.18. tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;
2.19. dalyvauja rengiant Departamento veiklos srities metų veiklos planą ir ataskaitą;
2.20. teikia ataskaitas ir informaciją jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.21. pavaduoja Finansų, teisės ir pirkimų departamento Dokumentų valdymo skyriaus specialistą, jam nesant;
2.22. pildo ir tvirtina Departamento darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
2.23. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su Departamento funkcijomis.

KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiška, būti susipažinusiam su ES užimtumo strategija, situacija darbo rinkoje, socialine apsauga ES, ES ACQUIS laisvo asmenų judėjimo klausimais;
1.3. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.4. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, organizuoti renginius, oficialus užsienio šalių valstybinių užimtumo tarnybų atstovų vizitus;
1.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
1.6. mokėti anglų ar vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
1.7. išmanyti ES institucijų struktūrą, veiklos sritis bei žinoti kitus su laisvu asmenų judėjimu ES, EEE susijusius Europos informacijos ir konsultacijos tinklus, įstaigas;
1.8. būti susipažinusiam su EURES tinklo struktūra ir veikla, Europos darbo mobilumo portalu bei pagrindiniais laisvo asmenų judėjimo ES, EEE principais.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. pagal kompetenciją užtikrina darbuotojų migrantų socialinės apsaugos nuostatų įgyvendinimą, ES reglamentų ir kitų teisės aktų, susijusių su socialinės apsaugos sistemų koordinavimu, taikymą;
2.2. informuoja, konsultuoja, pataria potencialiai mobiliems darbuotojams apie darbo galimybes, gyvenimo ir darbo sąlygas ES, EEE šalyse, kitais su darbuotojų mobilumu ES susijusiais klausimais; informuoja ir konsultuoja darbdavius apie personalo samdos galimybes ES, EEE šalyse;
2.3. informuoja apie Europos darbo rinkos tendencijas, apie esamą darbo jėgą, trūkumą ir perteklių;
2.4. konsultuoja bei apmoko ir koordinuoja Departamentui pavaldžių klientų aptarnavimo skyrių darbuotojus, teikiančius informaciją apie gyvenimo ir darbo sąlygas ES, EEE valstybėse narėse;
2.5. padeda darbdaviams įdarbinti kitų ES, EEE valstybių narių piliečius, skelbia EURES duomenų bazėje užregistruotas laisvas darbo vietas, į kurias jie nori įdarbinti ES, EEE piliečius, padeda pasirinkti tinkamus darbuotojus iš esamos duomenų bazės; informuoja darbdavius apie administravimo prievoles įdarbinus užsieniečius;
2.6. padeda darbo ieškantiems asmenims iš ES, EEE šalių gauti informaciją apie darbo rinką, gyvenimo ir darbo sąlygas Lietuvoje; konsultuoja kitų ES, EEE šalių darbdavius apie personalo samdos galimybes Lietuvoje, Lietuvos piliečių įdarbinimo formalumus;
2.7. nukreipia ieškančius darbo jų kvalifikacijos atitikimo ES, EEE šalių kvalifikaciniams reikalavimams bei kitais su darbo jėgos judėjimu ES, EEE susijusiais ne EURES kompetencijos klausimais, į kitas kompetentingas institucijas Lietuvoje ir/ar kitose ES, EEE valstybėse narėse;
2.8. konsultuoja darbo ieškančius asmenis apie reikalavimus, keliamus dokumentams, būtiniems darbo kitose Europos šalyse (EURES tinklo narėse) paieškai bei informuoja klientus apie gyvenimo aprašymo (CV) registracijos Europos darbo mobilumo portale galimybę;
2.9. bendradarbiauja ir keičiasi informacija tarp ES, EEE valstybių narių įdarbinimo tarnybų bei priskirtų teritorijų apie laisvas darbo vietas ir norinčius dirbti kitoje valstybėje narėje asmenis, padeda stiprinti Europos vieningą bendrąją rinką;
2.10. aktyviai bendradarbiauja su darbdaviais, siekiant išsiaiškinti situaciją darbo rinkoje, laisvas darbo vietas;
2.11. renka, kaupia, apdoroja statistinius duomenis ir kitą informaciją, atlieka informacijos sklaidą apie laisvas darbo vietas EURES tinklo duomenų bazėje. Užtikrina EURES informacinio tinklo ir jo duomenų prieinamumą asmenims bei darbdaviams, derinant valstybės ir visuomenės poreikių tenkinimą bei piliečių teisių realizavimą;
2.12. tvarko duomenų bazę, sąlygojančią laisvą asmenų judėjimą;
2.13. užtikrina klientams galimybę savarankiškai susipažinti su parengtais leidiniais bei metodine medžiaga;
2.14. dalyvauja Europos užimtumo tarnybų ar tarptautinių fondų projektuose ir programose, mainų projektuose, susijusiuose su laisvu asmenų judėjimu ES, EEE bei specialistų kvalifikacijos kėlimu; organizuoja darbo muges;
2.15. teikia tarpininkavimo paslaugas studentams, norintiems dalyvauti stažuočių programose ir (ar) kituose EURES vykdomuose projektuose;
2.16. verčia informacinę medžiagą, tiesiogiai susijusią su laisvu darbuotojų judėjimu ES, EEE šalyse bei reikalingą EURES vyriausiojo specialisto funkcijoms įgyvendinti, rengia lankstinukus, brošiūras, skrajutes ir kitus informacinius leidinius, susijusius su EURES teikiamomis paslaugomis; tvarko EURES informacinį stendą, aktualizuojant medžiagą; dalyvauja tvarkant duomenis Užimtumo tarnybos interneto svetainėje;
2.17. dalyvauja rengiant dokumentus kompetencijos klausimais;
2.18. nustatyta tvarka atsiskaito Departamento direktoriui už savo veiklą; rengia ir teikia informaciją, ataskaitas Užimtumo tarnybos EURES nacionalinio koordinavimo skyriui;
2.19. ieško, užmezga ir palaiko ryšius bei aktyviai bendradarbiauja su visais EURES partneriais regione bei kitose ES, EEE valstybėse narėse;
2.20. sprendžia, koordinuoja ir vykdo stebėseną:
2.20.1. ES socialinės apsaugos sistemų koordinavimo administracinės komisijos patvirtintų tipinių formų dokumentų (toliau – dokumentai), susijusių su nedarbo draudimo išmokų eksportu darbuotojams migrantams, priėmimą, rengimą bei išdavimą;
2.20.2. pagal kompetenciją atliekamų gyvenamosios vietos įstaigos, buvimo vietos įstaigos ir kompetentingos įstaigos funkcijų, įgyvendinant ES teisės aktus, susijusius su socialinės apsaugos sistemų nedarbo socialinio draudimo išmokų srityje koordinavimu;
2.20.3. pagal gautas pažymas draudiminių laikotarpių sumavimą ir įvertinimą;
2.21. pagal kompetenciją priima, rengia ir išduoda Europos Komisijos patvirtintos formos perkeliamuosius ir struktūrizuotus elektroninius dokumentus, tipinių formų pažymas, susijusius su nedarbo socialinio draudimo išmokų skyrimu ir mokėjimu darbuotojams migrantams;
2.22. prisideda prie nelegalaus darbo užsienyje prevencijos, vykdo visapusišką ir objektyvų visuomenės informavimą laisvo darbuotojų judėjimo klausimais;
2.23. teikia informaciją apie tarptautines (ES valstybių narių, EEE valstybių narių bei Šveicarijos Konfederacijos) darbo muges ir vykdomas studentų mobilumo programas, darbdaviams pageidaujant, organizuoja informacinius renginius ir darbuotojų atrankas Lietuvoje;
2.24. teikia pasiūlymus dėl teisės aktų ir kitų dokumentų, siekiant padidinti EURES Lietuvoje veiklos efektyvumą;
2.25. teikia Užimtumo tarnybos EURES nacionalinio koordinavimo skyriui ir Departamento direktoriui pasiūlymus dėl:
2.25.1. EURES dokumentų rengimo;
2.25.2. EURES veiklos tobulinimo;
2.25.3. tarptautinio bendradarbiavimo galimybių;
2.26. atstovauja Užimtumo tarnybai visose Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių institucijose ir įstaigose bei ES, EEE valstybių narių tarptautiniuose renginiuose;
2.27. rengia pranešimus, atskaitas kompetencijos klausimais;
2.28. kartu su kitais atsakingais darbuotojais rengia EURES Lietuva metų veiklos planus, prisideda prie EURES Lietuva biudžeto planavimo;
2.29. planuoja ir organizuoja EURES Lietuva renginius regioniniu bei nacionaliniu lygiu;
2.30. tobulinasi ir dalyvauja mokymuose bei seminaruose nacionaliniu bei tarptautiniu lygiu;
2.31. dalyvauja EURES darbo grupių veikloje (nacionaliniu ir tarptautiniu lygmeniu);
2.32. pavaduoja kitą Departamento specialistą, jam nesant darbe;
2.33. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su Departamento funkcijomis.

FUNKCIJOS

  1. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo užimtumo rėmimo ir kitų priemonių įgyvendinimo departamento skyriuose stebėseną, kokybės bei efektyvumo vertinimą.
  15. Koordinuoja subsidijų už karo prievolininkus mokėjimo administravimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

18.3. studijų kryptis – teisė;

18.4. studijų kryptis – ekonomika;

18.4. studijų kryptis – vadyba;

arba:

18.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.6. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

18.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo užimtumo rėmimo ir kitų priemonių įgyvendinimo departamento skyriuose stebėseną, kokybės bei efektyvumo vertinimą.
  15. Koordinuoja subsidijų už karo prievolininkus mokėjimo administravimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

18.3. studijų kryptis – teisė;

18.4. studijų kryptis – ekonomika;

18.4. studijų kryptis – vadyba;

arba:

18.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.6. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

18.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo paramos darbo vietoms steigti priemonių (darbo vietų steigimo (pritaikymo) subsidijavimo, savarankiško užimtumo rėmimo, vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo) įgyvendinimo stebėseną ir koordinavimą.
  15. Koordinuoja vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimą ir valstybės pagalbos teikimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

    1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
    2. studijų kryptis – vadyba;
    3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
    4. studijų kryptis – verslas;
    5. studijų kryptis – teisė;
    6. arba:
    7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
    8. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
    9. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo darbo rinkos paslaugų teikimo darbo ieškantiems asmenims stebėseną, kokybės ir efektyvumo vertinimą, bei teikia stebėsenos informaciją.
  15. Koordinuoja darbo rinkos paslaugų metodikų diegimą , esant poreikiui, dalyvauja jų rengimo procese.
  16. Organizuoja ir koordinuoja apklausų vykdymą, atlieka duomenų apdorojimą.
  17. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

19.2. studijų kryptis – vadyba;

19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

19.4. studijų kryptis – verslas;

19.5. studijų kryptis – socialinis darbas;

arba:

19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

19.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

19.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.