PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN   
Savanorių a. 13
Pareigos Vardas, pavardė telefonas el.paštas funkcijos
Direktorius  Audronė Biguzienė +370 45 460260 audrone.biguziene@uzt.lt funkcijos
Patarėjas     Alvydas Sipavičius 37 038 964 000 alvydas.sipavicius@uzt.lt funkcijos
Paslaugų darbo ieškantiems koordinatorius Dalia Mikalauskienė +370 45 582805 dalia.mikalauskiene@uzt.lt funkcijos
Savarankiško užimtumo koordinatorius Aušra Žukauskienė +370 45 582815 ausra.zukauskiene@uzt.lt funkcijos
Paslaugų darbdaviams koordinatorius Irena Kukanauzienė +370 45 582815 irena.kukanauziene@uzt.lt funkcijos
Referentas Rasa Nemickienė +370 45 582803 rasa.nemickiene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorius Rūta Poteliūnienė +370 45 460256 ruta.poteliuniene@uzt.lt funkcijos
Bendradarbiavimo koordinatorius Aurimas Šaltis 37 038 963 998 aurimas.saltis@uzt.lt funkcijos
EURES konsultantas Jurgita Trapuilienė  +370 45 460244 jurgita.trapuiliene@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorius Regina Rimšaitė +370 45 582817 regina.rimsaite@uzt.lt funkcijos
Užimtumo priemonių koordinatorius Jurgita Viliūnienė 37 038 963 995 jurgita.viliuniene@uzt.lt funkcijos
Trečiųjų šalių piliečių įdarbinimo koordinatorius Alvyda Jakaitytė +370 45 582805 alvyda.jakaityte@uzt.lt funkcijos
Close Menu

FUNKCIJOS

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
3. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
4. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui.
6. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui.
8. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Užtikrina struktūrinio padalinio nuostatuose numatytų veiklų įgyvendinimą.
10. Skatina struktūrinio padalinio darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
12. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
12.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
12.2. studijų kryptis – verslas;
12.3. studijų kryptis – vadyba;
12.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;
12.5. studijų kryptis – teisė;
12.6. vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
arba:
12.7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
12.8. vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
12.9. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
12.10. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 4 metai.

FUNKCIJOS

  1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  3. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
  8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  11. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  12. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  13. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  14. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  15. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  17. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  19. Koordinuoja teikiamų darbo rinkos paslaugų, užimtumo rėmimo ir kitų priemonių darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams taikymą.
  20. Analizuoja veiklą, rengia ir įgyvendina priemones bei taiko inovatyvius metodus jų veiklos efektyvumui ir teikiamų paslaugų klientams kokybei didinti bei racionaliam skirtų lėšų panaudojimui.
  21. Analizuoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių poreikį, vertina ir teikia pasiūlymus dėl jų taikymo atskirose savivaldybėse, siekiant sumažinti darbo pasiūlos ir paklausos disbalansą ir teritorinius netolygumus.
  22. Pavaduoja klientų aptarnavimo departamento direktorių jam nesant darbe.
  23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

24.2. studijų kryptis – verslas;

24.3. studijų kryptis – vadyba;

24.4. studijų kryptis – viešasis administravimas;

24.5. studijų kryptis – teisė;

arba:

24.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

24.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

24.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo darbo rinkos paslaugų teikimo darbo ieškantiems asmenims stebėseną, kokybės ir efektyvumo vertinimą, bei teikia stebėsenos informaciją.
  15. Koordinuoja darbo rinkos paslaugų metodikų diegimą , esant poreikiui, dalyvauja jų rengimo procese.
  16. Organizuoja ir koordinuoja apklausų vykdymą, atlieka duomenų apdorojimą.
  17. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

19.2. studijų kryptis – vadyba;

19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

19.4. studijų kryptis – verslas;

19.5. studijų kryptis – socialinis darbas;

arba:

19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

19.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

19.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo paramos darbo vietoms steigti priemonių (darbo vietų steigimo (pritaikymo) subsidijavimo, savarankiško užimtumo rėmimo, vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo) įgyvendinimo stebėseną ir koordinavimą.
  15. Koordinuoja vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimą ir valstybės pagalbos teikimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

    1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
    2. studijų kryptis – vadyba;
    3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
    4. studijų kryptis – verslas;
    5. studijų kryptis – teisė;
    6. arba:
    7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
    8. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
    9. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Koordinuoja darbo rinkos paslaugų darbdaviams teikimą.
  15. Vykdo darbo rinkos paslaugų darbdaviams teikimo stebėseną, kokybės ir efektyvumo vertinimą.
  16. Koordinuoja ir organizuoja renginius, seminarus darbdaviams apie įstaigos teikiamas paslaugas ir vykdomas priemones.
  17. Koordinuoja prevencinių priemonių ir kitų priemonių įgyvendinimą grupės darbuotojų atleidimo atveju, vykdo jų įgyvendinimo stebėseną.
  18. Koordinuoja bendradarbiavimą su privačiomis įdarbinimo agentūromis, darbdavių asociacijomis ir kitomis darbdavius atstovaujančiomis organizacijomis.
  19. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

21.Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

21.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

21.2. studijų kryptis – vadyba;

21.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

21.4. studijų kryptis – verslas;

21.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;

arba:

21.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

21.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

21.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
  6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
  7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
  8. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
  9. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
  10. Teikia reikiamą informaciją telefonu, prireikus, peradresuoja skambučius kitiems specialistams pagal jų kompetenciją.
  11. Perduoda direktoriui pasirašymui ar rezoliucijų rašymui pateiktus dokumentus ar jų projektus, pasirašytus dokumentus nustatyta tvarka grąžina rengėjams arba išsiuntimui.
  12. Priima, tvarko, registruoja ir paskirsto gautą korespondenciją, perduoda priimtus ir užregistruotus dokumentus vadovams rezoliucijoms rašyti ir/arba įteikia vykdytojams teikia informaciją kitoms institucijoms, organizacijoms ir asmenims apie iš jų gautos korespondencijos perdavimą vykdytojams ir vykdymo eigą.
  13. Kontroliuoja, kad paskirtos užduotys ir pavedimai būtų įvykdyti laiku, teikia informaciją apie pavedimų ir užduočių vykdymo eigą, gauna iš departamentui pavaldžių skyrių informaciją apie vykdomus ar atliktus darbus ir perduoda ją vadovams.
  14. Dalyvauja sudarant sąlygas svečių ir delegacijų darbui, laikantis tarnybinio protokolo reikalavimų.
  15. Pavaduoja Finansų, teisės ir pirkimų departamento Dokumentų valdymo skyriaus specialistą, jam nesant darbe.
  16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

17.2. studijų kryptis – socialinis darbas;

17.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

17.4. studijų kryptis – vadyba;

17.5. studijų kryptis – kalbos studijos;

arba:

17.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

17.7. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;

17.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Organizuoja ir administruoja aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimą vadovaudamasis aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių įgyvendinimą reglamentuojančiais teisės aktais.
14. Teikia konsultacijas aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių sutarčių šalims dėl sutarčių administravimo.
15. Teikia laisvų darbo vietų registravimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugas darbdaviams vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
16. Teikia paslaugas, susijusias su užsieniečių darbu Lietuvoje.
17. Bendradarbiauja su darbdaviais, identifikuoja bei analizuoja jų poreikius ir vykdo Užimtumo tarnybos paslaugų darbdaviams rinkodarą.
18. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;
20.3. studijų kryptis – teisė;
20.4. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba;
20.5. studijų kryptis – apskaita;
arba:
20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;
20.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  2. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  3. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  4. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  5. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  6. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  7. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  9. Apdoroja su viešaisiais ryšiais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais ryšiais susijusios informacijos apdorojimą.
  10. Organizuoja susitikimus, konferencijas ir kitus panašaus pobūdžio su viešaisiais ryšiais susijusius renginius arba prireikus koordinuoja susitikimų, konferencijų ir kitų panašaus pobūdžio su viešaisiais ryšiais susijusių renginių organizavimą ir juose dalyvauja arba prireikus koordinuoja dalyvavimą juose.
  11. Rengia ir teikia informaciją su viešaisiais ryšiais susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešaisiais ryšiais susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešaisiais ryšiais susijusiais klausimais.
  13. Rengia su viešaisiais ryšiais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su viešaisiais ryšiais susijusių dokumentų rengimą.
  14. Rengia viešųjų ryšių priemones ir įgyvendina arba prireikus koordinuoja viešųjų ryšių priemonių rengimą ir įgyvendinimą.
  15. Vykdo ir plėtoja socialinę partnerystę lygiateisio trišalio bendradarbiavimo pagrindu įstatymų nustatyta tvarka darbo, užimtumo bei socialinės politikos įgyvendinimo klausimais.
  16. Bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, mokymo paslaugas teikiančiomis įstaigomis, bendruomenių atstovais, kitais darbo rinkos ir socialiniais partneriais, inicijuoja bendradarbiavimo susitarimų su asocijuotomis struktūromis pasirašymą.
  17. Analizuoja ir vertina padėtį darbo rinkoje, prognozuoja jos pokyčius, parengia ir pateikia informaciją.
  18. Tiria darbo paklausos ir pasiūlos suderinamumą pagal profesinį pasirengimą, nustato pagrindines nesuderinamo priežastis.
  19. Rengia išorinės komunikacijos planus, juos įgyvendina, teikia veiklos ataskaitas ir koordinuoja regioninės informacijos pateikimą išorės klientams.
  20. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

22.2. studijų kryptis – vadyba;

22.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;

22.4. studijų kryptis – komunikacija;

22.5. studijų kryptis – verslas;

arba:

22.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

22.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

22.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
14. Konsultuoja darbo ieškančius asmenis apie įsidarbinimo galimybes, gyvenimo ir darbo sąlygas ES, EEE šalyse, kitais su darbuotojų mobilumu susijusiais klausimais, padeda darbdaviams surasti ir įdarbinti asmenis ES, EEE šalyse.
15. Sprendžia, koordinuoja ir vykdo stebėseną ES socialinės apsaugos sistemų koordinavimo administracinės komisijos patvirtintų tipinių formų dokumentų, susijusių su nedarbo draudimo išmokų eksportu darbuotojams migrantams, priėmimą, rengimą bei išdavimą.
16. Teikia informaciją apie tarptautines darbo muges ir darbo mobilumo programas, organizuoja informacinius renginius ir darbuotojų atrankas Lietuvoje, dalyvauja ES, EEE šalių tarptautiniuose renginiuose, prisideda prie nelegalaus darbo užsienyje prevencijos.
17. Ieško, užmezga ir palaiko ryšius bei aktyviai bendradarbiauja su visais EURES partneriais regione bei kitose ES, EEE šalyse; dalyvauja mokymuose bei seminaruose nacionaliniu bei tarptautiniu lygiu.
18. Renka, kaupia, apdoroja statistinius duomenis ir kitą informaciją, atlieka informacijos sklaidą apie laisvas darbo vietas EURES tinklo duomenų bazėje, užtikrina EURES informacinio tinklo ir jo duomenų prieinamumą asmenims.
19. Pavaduoja kitą departamento specialistą, jam nesant darbe.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2. studijų kryptis – vadyba;
21.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
21.4. studijų kryptis – verslas;
21.5. studijų kryptis – socialinis darbas;
arba:
21.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.7. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
21.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
22. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
22.1. kalba – anglų arba vokiečių;
22.2. kalbos mokėjimo lygis – B2.

FUNKCIJOS

  1. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo užimtumo rėmimo ir kitų priemonių įgyvendinimo departamento skyriuose stebėseną, kokybės bei efektyvumo vertinimą.
  15. Koordinuoja subsidijų už karo prievolininkus mokėjimo administravimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

18.3. studijų kryptis – teisė;

18.4. studijų kryptis – ekonomika;

18.4. studijų kryptis – vadyba;

arba:

18.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.6. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

18.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

  1. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
  2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  3. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
  4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
  5. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
  7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
  8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
  10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
  11. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  12. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
  13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
  14. Vykdo užimtumo rėmimo ir kitų priemonių įgyvendinimo departamento skyriuose stebėseną, kokybės bei efektyvumo vertinimą.
  15. Koordinuoja subsidijų už karo prievolininkus mokėjimo administravimą.
  16. Pavaduoja kitą klientų aptarnavimo departamento specialistą, jam nesant darbe.
  17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;

18.3. studijų kryptis – teisė;

18.4. studijų kryptis – ekonomika;

18.4. studijų kryptis – vadyba;

arba:

18.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

18.6. darbo patirtis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;

18.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį užimtumo politikos įgyvendinimo srityje;
1.3. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, socialinių įmonių veiklą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.4. būti susipažinusiam su gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimo darbo rinkoje sritį reglamentuojančiais Europos Sąjungos teisės aktais;
1.5. išmanyti valstybės užimtumo rėmimo sistemą, jos tikslus ir uždavinius, būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos darbo rinkos ir užimtumo politika; išmanyti Europos Sąjungos programų, fondų teikiamų galimybių panaudojimą, teisės aktų rengimo tvarką, pokyčių valdymą, strateginį planavimą, sugebėti analizuoti ekonominius ir socialinius pokyčius šalyje, prognozuoti jų įtaką darbo rinkai;
1.6. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.7. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus;
1.8. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. atlieka tinkamų darbuotojų paieškos ir atrankos vadybą, teikia informavimo, konsultavimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugas priskirtos teritorijos darbdaviams dėl užsieniečių įdarbinimo, vadovaujantis Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) nustatyta tvarka, teisės aktais ir atsižvelgiant į moterų ir vyrų lygių galimybių bei ne diskriminacijos principus;
2.2. bendrauja su darbdaviais, vykdo darbdavių poreikių identifikavimą ir analizę, atlieka statistinių duomenų apie priskirtos teritorijos darbdavius kaupimą;
2.3. dalyvauja vykdant darbdavių apklausas darbo rinkos prognozei parengti, rengiant darbo rinkos ir įsidarbinimo galimybių prognozes priskirtose teritorijose;
2.4. organizuoja seminarus, susitikimus su priskirtose teritorijose esamais darbdaviais;
2.5. organizuoja užsieniečių įdarbinimo procedūrų įgyvendinimą:
2.5.1. nustatyta tvarka atlieka darbdavių prašymų ir dokumentų dėl leidimų dirbti užsieniečiams išdavimo, dėl leidimų dirbti sezoninį darbą užsieniečiams išdavimo, dėl sprendimo dėl užsieniečio darbo atitikties darbo rinkos poreikiams priėmimo, dėl sprendimo dėl užsieniečio aukštos profesinės kvalifikacijos reikalaujančio darbo atitikties Lietuvos Respublikos darbo rinkos poreikiams priėmimo vertinimą, patikrina duomenis apie įmones, siekiančias įdarbinti trečiųjų šalių piliečius bei darbdavių, norinčių įdarbinti užsieniečius, atitikimą teisės aktų reikalavimams ir teikia išvadas Departamento direktoriui;
2.5.2. prieš teikiant išvadas Užimtumo tarnybai dėl leidimo dirbti trečiųjų šalių piliečiams išdavimo, Sprendimo dėl užsieniečio aukštos profesinės kvalifikacijos reikalaujančio darbo atitikties Lietuvos Respublikos darbo rinkos poreikiams priėmimo, Sprendimo dėl užsieniečio darbo atitikties Lietuvos darbo rinkos poreikiams priėmimo, organizuoja darbuotojų paiešką darbdavių užregistruotų laisvų darbo vietų užpildymui ir kontroliuoja jos vykdymą;
2.5.3. vykdo sprendimų bei leidimų dirbti Lietuvos Respublikoje apskaitą;
2.5.4. registruoja darbdavių, įdarbinusių užsieniečius, pateiktas darbo sutarčių kopijas;
2.5.5. dalyvauja vykdant dirbančių užsieniečių patikras įmonėse, veikiančiose Departamento aptarnaujamoje teritorijoje;
2.5.6. konsultuoja darbdavius dėl leidimų dirbti užsieniečiams išdavimo bei dėl sprendimų priėmimo;
2.5.7. vykdo kitas funkcijas, susijusias su leidimų dirbti užsieniečiams išdavimu, su sprendimų priėmimu;
2.6. nustatytais terminais teikia ataskaitas, susijusias su trečiųjų šalių piliečiais, Užimtumo tarnybai, Lietuvos Respublikos valstybinei darbo inspekcijai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir, pagal poreikį, kitoms institucijoms;
2.7. pagal kompetenciją rengia informaciją, ataskaitas, apžvalgas ir kitus dokumentus bei teikia Departamento direktoriui;
2.8. teikia Departamento direktoriui pasiūlymus dėl paslaugų plėtros darbdaviams, jų gerinimo, Užimtumo tarnybos įvaizdžio formavimo ir kitais jo kompetencijos klausimais;
2.9. pagal kompetenciją teikia metodinę pagalbą Departamentui pavaldžių klientų aptarnavimo skyrių darbuotojams;
2.10. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Departamento ir kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.11. Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus pavedimu, dalyvauja komisijų ir darbo grupių veiklose, kitų institucijų organizuojamuose renginiuose;
2.12. laiku ir teisingai pildo, redaguoja duomenis jo kompetencijai priskirtais klausimais Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje bei atsako už suvestų duomenų tikslumą ir atitikimą galiojančioms sutartims ir kitiems dokumentams;
2.13. rengia, saugo ir nustatyta teisės aktuose tvarka perduoda į archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus;
2.14. nustatyta tvarka atsiskaito Departamento direktoriui už savo veiklą;
2.15. pavaduoja kitą Departamento specialistą, jam nesant darbe;
2.16. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su Departamento funkcijomis.