PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN   
Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuose paslaugos nuo kovo 16 d. teikiamos tik nuotoliniu būdu

Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuose paslaugos nuo kovo 16 d. teikiamos tik nuotoliniu būdu

Lietuvos Respublikos Vyriausybei paskelbus ekstremalią padėtį dėl koronaviruso (COVID-19) grėsmės, laikinai stabdomas gyvas asmenų aptarnavimas Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuose.

Nuo kovo 16-osios gyventojai visuose klientų aptarnavimo skyriuose bus aptarnaujami tik nuotoliniu būdu.

Užimtumo tarnyba nuo kovo 13 d. iki karantino pabaigos atšaukia visus renginius grupėms klientų aptarnavimo skyriuose. Pagal poreikį darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams jie bus organizuojami nuotoliniu būdu.

Jeigu turite suplanuotą konsultaciją Užimtumo tarnyboje, prašome:

  • telefonu susisiekti su savo konsultantu arba skambinti į klientų aptarnavimo skyrių, kur esate registruotas (kontaktus rasite čia);
  • norintiems registruotis Užimtumo tarnyboje, rekomenduojame tai daryti internetu, registuokitės čia;
  • naudotis kitomis Užimtumo tarnybos e. paslaugomis taip pat galite internetu.

Iš Europos Sąjungos, Europos ekonominės erdvės šalių narių ir Šveicarijos atvykstantys asmenys, norintys persikelti nedarbo socialinio draudimo išmoką (U2 PD dokumentą), dėl viruso COVID-19 pandemijos, aptarnaujami nuotoliniu būdu eures@uzt.lt.

Gyventojus taip pat prašome naudotis paslaugomis internetu – www.uzt.lt bei konsultuotis telefonu 1883.

Close Menu