PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN RU   
Užimtumo tarnyboje – darbo organizavimo pokyčiai

Užimtumo tarnyboje – darbo organizavimo pokyčiai

Atnaujinta 2021-06-10

Užimtumo tarnyba nuo 2021 metų rugsėjo 1 dienos keičia paslaugų darbo ieškantiems asmenims organizavimo tvarką. Prasidėjus rudeniui Tarnybos įdarbinimo konsultantų dienotvarkėje atsiras naujovė – specialus laikas, skirtas pasiruošti darbui su klientais. Tam kasdien numatoma skirti po dvi valandas – nuo 15 iki 17 valandos. 

Iš anksto užsiregistravusių klientų konsultacijoms ir toliau bus skiriama didžioji dalis specialistų darbo laiko – nuo 8 iki 15 valandos. Dar šiuo laikotarpiu bus pildomas klausimynas įsidarbinimo galimybėms nustatyti, darbuotojai atsilieps į neplaninius klientų skambučius.

„Struktūruotas darbo dienos laikas įdarbinimo konsultantams sudarys galimybes efektyviau planuoti darbus. Tai lems kokybiškesnį darbo ieškančių asmenų aptarnavimą, nes su jais dirbantys specialistai turės daugiau laiko įsigilinti į kiekvieno kliento individualią situaciją“, – paaiškino Jurgita Bražinskienė, laikinai einanti Vilniaus klientų aptarnavimo departamento direktoriaus pareigas.

Tikimasi, kad pokyčiai užtikrins mažesnį žmogiškųjų klaidų skaičių, pagerins mikroklimatą įstaigoje: „Situacija, kai visas darbo laikas yra skiriamas pokalbiams telefonu, o lygiagrečiai reikia atlikti ir kitus darbus – buvo ydinga. Būtinai turėjome tai pakeisti“, – pridūrė J. Bražinskienė.

Šio sprendimo priėmimą lėmė kelis šaltiniai. Visų pirma – klientų lūkesčiai dėl aptarnavimo kokybės. Antra – darbuotojų iniciatyva vystyti darbo organizavimą. Trečia – Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos skyriaus pasiūlymai dėl procesų vystymo ir klientų aptarnavimo gerinimo.

Jau nuo šio rugsėjo įdarbinimo konsultantai 15–17 valandomis didžiausią dėmesį skirs darbui su statusų registruotiems asmenims suteikimu, informacijos klientams ruošimui bei siuntimui elektroniniu paštu, darbo pasiūlymų analizei ir pasiruošimui individualiam kliento konsultavimui. Taip pat bus atliekama verslo liudijimų patikra, registracijų nutraukimas pagal „Sodros“ pateiktus duomenis, bus atsakoma į paklausimus, gautus elektroniniu paštu.

Ne kasdien, tačiau būtina atlikti ir savarankiškai dirbančių asmenų bei darbo paieškos išmokų skaičiavimus, patikrinti, ar nėra bedarbio statuso neatitinkančių klientų. Būtinas laikas susipažinti su naujausiais teisės aktais ir jų taikymo reikalavimais.

Jei Užimtumo tarnyboje registruotam asmeniui kils klausimų pasibaigus konsultacijų teikimo laikui, juos priskirtam specialistui rekomenduojama patekti elektroniniu paštu (adresus rasite čia). Tokiu laiku praleistą skambutį radęs įdarbinimo konsultantas klientui perskambins kitą dieną nuo 8 iki 15 valandos.

Atkreipiame dėmesį, kad keičiasi tik Užimtumo tarnybos įdarbinimo konsultantų darbo organizavimo tvarka. Visi kiti specialistai paslaugas teiks nuo 8 iki 17 valandos (pietų pertrauka 12–12.45). Toks išlieka ir skambučių centro 1883 (+370 5 250 0883) darbo laikas. Šiuo numeriu teikiamos bendrosios konsultacijos Užimtumo tarnybos kompetencijai priskirtais klausimais.

Close Menu