You are currently viewing Užimtumo tarnyba atveria klientų aptarnavimo skyrius

Užimtumo tarnyba atveria klientų aptarnavimo skyrius

Atnaujinta 2021-06-30

Vyriausybei priėmus nutarimą atšaukti karantiną šalyje, darbo organizavimo pokyčių imasi ir Užimtumo tarnyba. Nuo liepos 1 dienos klientų aptarnavimo skyriuose bus atnaujintas kontaktinis gyventojų aptarnavimas. Tiesa, nors epidemiologinė situacija šalyje gerėja, prioritetu ir toliau išliks nuotolinių paslaugų teikimas. 

„Nauji klientai registruotis Užimtumo tarnyboje kaip ir iki šiol yra kviečiami internetu. Taip pat svarbu žinoti, kad jau užsiregistravusiems asmenims konsultacijos dieną atvykti kontaktiniam aptarnavimui nereikės. Paskirtu laiku nuotolinėmis priemonėmis su klientu susisieks jį aptarnaujantis specialistas. Su juo derins tolesnius paslaugų teikimo būdus“, – paaiškino Vaida Kamandulienė, laikinai einanti Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjo pareigas.  

Prasidėjus antram šių metų pusmečiui, į Užimtumo tarnybą atvykti galės tik iš anksto su savo specialistu susisiekę ir konkretų aptarnavimo laiką sutarę gyventojai. Tai padės valdyti žmonių srautus klientų aptarnavimo skyriuose ir prisidės prie visų klientų ir darbuotojų saugumo. 

Atkreipiame dėmesį, kad ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių turintys asmenys (karščiuojantys, sloguojantys, kosintys ir pan.) – aptarnaujami nebus.

Įėjus į patalpą būtina laikytis asmens apsaugos priemonių: dėvėti burną ir nosį dengiančias medicinines veido kaukes (prisidengę skarelėmis, šalikais ar kitomis alternatyviomis priemonėmis – į patalpas įleidžiami nebus). Taip pat išlieka reikalavimai dezinfekuoti rankas, kosint ar čiaudint – prisidengti veidą alkūne ar servetėle, laikytis ne mažesnio nei 2 metrų atstumo vienas nuo kito, be reikalo neliesti paviršių.

Šalies gyventojai ir toliau bus aptarnaujami nuotoliniu būdu šiomis priemonėmis:

Aktuali informacija skelbiama Užimtumo tarnybos interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose „Facebook“ bei „LinkedIn“.