PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN   
Pasitikėjimo linija – apie Užimtumo tarnybos paslaugas ir aptarnavimo kokybę

Pasitikėjimo linija – apie Užimtumo tarnybos paslaugas ir aptarnavimo kokybę

Šalies gyventojai kviečiami būti aktyviais ir pranešti apie asmenų, besinaudojančių valstybės teikiamomis garantijomis, galimus piktnaudžiavimo atvejus, taip pat Užimtumo tarnybos darbuotojų galimai neskaidrias veiklas. Tą padaryti galima paskambinus trumpuoju numeriu 1883, siunčiant pranešimą elektroniniu paštu pasitikejimolinija@uzt.lt ar užpildant elektroninę pasitikėjimo anketą.

„Šiuo metu Užimtumo tarnybos sistemoje įgyvendinant pertvarką kiekvieno piliečio ar kliento atsiliepimas, neigiamos patirtys mums yra itin svarbios, todėl kviečiame pranešti apie pastebėtas galimai nesąžiningas veiklas. Kiekvienas gautas atsiliepimas yra nagrinėjamas ir esant pažeidimams imamasi veiksmų, bendradarbiaujama su atitinkamomis valstybės institucijomis. Darbo ieškančių gyventojų ar įmonių atstovų netikslingas naudojimasis užimtumo rėmimo paslaugomis siekiant finansinės naudos ar Užimtumo tarnybos darbuotojų nesąžininga veikla, netinkama klientų aptarnavimo kultūra nėra toleruojama“, – pažymi Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas Gytis Darulis.

Užimtumo tarnybos kompetencijai priklausantys klausimai ir galimi darbo ieškančių gyventojų, darbdavių ir teritorinių klientų aptarnavimo skyrių darbuotojų pažeidimai nagrinėjami centriniame administracijos padalinyje Vilniuje.

Pranešimus šalies gyventojai gali pateikti dviem būdais – ir anonimiškai, ir oficialiai.

Anonimiškai:

  • trumpuoju numeriu 1883 (skambutis apmokestinamas pagal ryšio operatoriaus taikomus tarifus);
  • užpildant elektroninę pasitikėjimo anketą.

Oficialiai (neanonimiškai):

  • trumpuoju numeriu 1883 (skambutis apmokestinamas pagal ryšio operatoriaus taikomus tarifus);
  • užpildant elektroninę pasitikėjimo anketą;
  • pateikiant pasirašytą skundą Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyriui (Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius).

Taip pat teritoriniuose Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuose yra įrengtos pašto dėžutės nuomonėms, atsiliepimams, skundams, pasiūlymams bei kitai informacijai, susijusiai su korupcijos prevencija ir (ar) korupcijos apraiškomis pateikti.

Primename, kad Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta atsakomybė už šmeižtą ar tikrovės neatitinkančių ir asmens garbę bei orumą žeminančių duomenų paskleidimą.

Close Menu