PRISIJUNGTI   REGISTRACIJA      EN   
Nuo birželio 1 d. Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis darbo ieškančių asmenų aptarnavimas

Nuo birželio 1 d. Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis darbo ieškančių asmenų aptarnavimas

Užimtumo tarnyba, reaguodama į Vyriausybės paskelbtas karantino švelninimo sąlygas, nuo birželio 1 d. klientų aptarnavimo skyriuose atnaujina kontaktinį paslaugų teikimą klientams, tačiau naujų klientų registracija bus vykdoma tik elektroninėmis priemonėmis arba telefonu.  

Atsižvelgiant į Vyriausybės nustatytas saugumo darbo vietose rekomendacijas karantino laikotarpiu, Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuose lankytojų srautai bus ribojami, paslaugos bus teikiamos tik iš anksto rezervavus apsilankymo laiką.

„Siekiant darbuotojų ir klientų saugumo, darbo ieškantys asmenys bus aptarnaujami taip, kad būtų užtikrintos nustatytos būtinos visuomenės sveikatos saugos, higienos, asmenų aprūpinimo būtinosiomis asmeninėmis apsaugos priemonėmis sąlygos. Atvykstant į susitikimą su specialistu iš anksto sutartu laiku, klientas turės dėvėti veido apsaugos kaukę“, – akcentavo Užimtumo tarnybos direktorė Inga Balnanosienė.

Registruotiems Užimtumo tarnyboje klientams dėl susitikimo reikės susisiekti su savo specialistu arba atvykti tik specialistui paskyrus konkretų atvykimo laiką.

Norinčių registruotis Užimtumo tarnyboje naujų klientų maloniai prašome tai padaryti elektroniniu būdu bei pasirinkti apsilankymo laiką. Atvykti į konsultaciją reikės tik specialistui pakvietus. Registruotis taip pat galima telefonu.

Užimtumo tarnybos numatytos savarankiško užimtumo priemonės konsultacijos klientams bus vykdomos individualiai ir grupėms pasirinktomis nuotolinėmis ryšio priemonėmis.

Darbo ieškantiems asmenims informavimo ir konsultavimo paslaugos taip pat pradedamos teikti individualiai nuo birželio 1 d.

Primename, kad savarankiškai dirbantys asmenys prašymus išmokai gauti Užimtumo tarnybai, kaip ir iki šiol, gali teikti nuotoliniu būdu: išsami informacija ir kontaktai.

Darbdaviai dėl subsidijų darbuotojams prastovose dokumentus teikia elektroniniu paštu į klientų aptarnavimo skyriaus el. paštą, pasirašius elektroniniu parašu arba siunčiant paštu į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių, kurio teritorijoje įmonė yra registruota: išsamesnė informacija ir kontaktai.

Klientai ir toliau bus aptarnaujami nuotoliniu būdu šiomis priemonėmis:

Aktuali informacija skelbiama Užimtumo tarnybos interneto svetainėje ir socialiniame tinkle „Facebook”.

Close Menu