SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį užimtumo politikos srityje; 1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, socialinių įmonių veiklą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą ir gebėti juos taikyti praktikoje; 1.4. būti susipažinusiam su gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimo darbo rinkoje sritį reglamentuojančiais Europos Sąjungos teisės aktais; 1.5. išmanyti valstybės užimtumo rėmimo sistemą, jos tikslus ir uždavinius, būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos darbo rinkos ir užimtumo politika; išmanyti Europos Sąjungos programų, fondų teikiamų galimybių panaudojimą, teisės aktų rengimo tvarką, pokyčių valdymą, strateginį planavimą, sugebėti analizuoti ekonominius ir socialinius pokyčius šalyje, prognozuoti jų įtaką darbo rinkai; 1.6. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus; 1.7. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. vykdo ir plėtoja socialinę partnerystę lygiateisio trišalio bendradarbiavimo pagrindu įstatymų nustatyta tvarka darbo, užimtumo bei socialinės politikos įgyvendinimo klausimais; 2.2. vysto ir koordinuoja dvišalio ir trišalio socialinių ir darbo rinkos partnerių bendradarbiavimo užtikrinimui skatinti plėtrą; 2.3. bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, mokymo paslaugas teikiančiomis įstaigomis, bendruomenių atstovais, kitais darbo rinkos ir socialiniais partneriais; 2.4. analizuoja ir vertina padėtį Departamento aptarnaujamos teritorijos darbo rinkoje, prognozuoja jos pokyčius, parengia ir pateikia informaciją Departamento direktoriui bei visuomenei; 2.5. tiria darbo paklausos ir pasiūlos suderinamumą pagal profesinį pasirengimą, nustato pagrindines nesuderinamo priežastis; 2.6. rengia analitinę medžiagą apie tikslines darbo ieškančių asmenų grupes, apibendrintą bedarbio portretą bei teikia informaciją Departamento direktoriui; 2.7. rengia Departamento aptarnaujamos teritorijos darbo rinkos tendencijų apžvalgas; 2.8. koordinuoja ir užtikrina Užimtumo tarnybos komunikacijos strategijos įgyvendinimą; 2.9. užtikrina Užimtumo tarnybos veiklos reprezentaciją, rengia ir skelbia visuomenei „sėkmės istorijas“; 2.10. koordinuoja regioninės informacijos pateikimą išorės klientams; 2.11. teikia informaciją Užimtumo tarnybos Komunikacijos skyriui apie gautus paklausimus iš nacionalinės žiniasklaidos; 2.12. rengia Departamento aptarnaujamos teritorijos išorinės komunikacijos planus, veiklos ataskaitas; 2.13. vykdo Departamento aptarnaujamos teritorijos išorinės komunikacijos stebėseną ir analizę; 2.14. rengia, saugo ir nustatyta teisės aktuose tvarka perduoda į archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus; 2.15. nustatyta tvarka atsiskaito Departamento direktoriui už savo veiklą; 2.16. pavaduoja kitą Departamento darbuotoją, jam nesant darbe; 2.17. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.