SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį užimtumo rėmimo politikos srityje; 1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, darbo rinką ir užimtumo rėmimą, socialinių įmonių veiklą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimo darbo rinkoje sritį reglamentuojančiais Europos Sąjungos teisės aktais bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.5. išmanyti valstybės užimtumo rėmimo sistemą, jos tikslus ir uždavinius, Europos Sąjungos programų, fondų teikiamų galimybių panaudojimą, teisės aktų rengimo tvarką, pokyčių valdymą, strateginį planavimą, sugebėti analizuoti ekonominius ir socialinius pokyčius šalyje, prognozuoti jų įtaką darbo rinkai; 1.6. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus; 1.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. koordinuoja darbo rinkos paslaugų darbdaviams teikimą Departamentui pavaldžiuose klientų aptarnavimo skyriuose: 2.1.1. laisvų darbo vietų paiešką, jų registravimą bei užpildymą; 2.1.2. darbdavių informavimą apie Departamento aptarnaujamoje teritorijoje darbo ieškančius asmenis; 2.1.3. tinkamą kandidatų atranką į darbdavių skelbiamas laisvas darbo vietas; 2.1.4. paslaugų teikimą strateginiams darbdaviams; 2.2. koordinuoja informacijos apie Departamento aptarnaujamos teritorijos darbdavius kaupimą, rengia ataskaitas; 2.3. vykdo darbo rinkos paslaugų darbdaviams teikimo stebėseną, kokybės ir efektyvumo vertinimą; 2.4. koordinuoja ir organizuoja renginius, seminarus darbdaviams apie Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) teikiamas paslaugas ir vykdomas priemones; 2.5. koordinuoja bendradarbiavimą su įdarbinimo agentūromis, darbdavių asociacijomis ir kitomis darbdavius atstovaujančiomis organizacijomis; 2.6. koordinuoja ir kontroliuoja prevencinių priemonių ir kitų priemonių įgyvendinimą grupės darbuotojų atleidimo atveju, vykdo jų įgyvendinimo stebėseną, rengia ataskaitas; 2.7. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Departamento ir kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis; 2.8. rengia, saugo ir nustatyta teisės aktuose tvarka perduoda į archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus; 2.9. nustatyta tvarka atsiskaito Departamento direktoriui už savo veiklą; 2.10. pavaduoja kitą Departamento darbuotoją, jam nesant darbe; 2.11. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.