SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Projekto finansininkas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį finansų srityje;
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, Europos Sąjungos paramos programų lėšų administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
1.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti ir įforminti dokumentus;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis Projekto finansininkas vykdo šias funkcijas:
2.1. parengia išlaidų pažymas, surenka, patikrina ir susistemina Projekto įgyvendinimo metu pateiktus išlaidas pateisinančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus;
2.2. įgyvendina Skyriaus vedėjo tarnybiniu pavedimu pavestas priemones, veiklas;
2.3. parengia Projekto Veiklos ataskaitas, mokėjimo prašymus;
2.4. kiekvieną mėnesį sistemina Projekto planuotų, faktinių ir deklaruotų išlaidų informaciją ir teikia pasiūlymus dėl lėšų panaudojimo planavimo gerinimo Projektų valdymo skyriui;
2.5. vykdo Projekto lėšų panaudojimo stebėseną, atsako už jos teisingumą;
2.6. inicijuoja, rengia ir derina dokumentų projektus Projekto vykdymo klausimais, įformina dokumentus, susijusius su Projekto veiklų vykdymu, saugo dokumentus jiems skirtose bylose, tvarko Projekto administravimo grupės susirašinėjimą, registruoja gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
2.7. atlieka Projekto finansinių dokumentų apskaitą ir užtikrina tinkamą jų saugojimą, naikinimą, perdavimą į archyvą;
2.8. po galutinės Veiklos ataskaitos, mokėjimo prašymo patvirtinimo, pateikia Projektų valdymo skyriui Projekto užbaigimo ataskaitą;
2.9. rengia duomenis ar kitą informaciją savo kompetencijai priskirtais klausimais ir teikia suinteresuotiesiems skyriams bei institucijoms;
2.10. konsultuoja Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo departamentus, Klientų aptarnavimo bei kitus skyrius Projekto įgyvendinimui būtinais jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.11. esant poreikiui inicijuoja ir vykdo Projekto sutarčių keitimus;,
2.12. iki einamojo mėnesio 20 d. už praėjusį mėnesį atnaujina Projekto lėšų panaudojimo duomenis Užimtumo tarnybos portale;
2.13. skelbia Projekto veiklos informaciją Užimtumo tarnybos intraneto puslapyje;
2.14. pavaduoja Projekto finansininką jam nesant darbe Tikrina Projekto pirkimo sutartis;
2.15. rengia raštus, pažymas, tarnybinius pranešimus ir įsakymus savo kompetencijos klausimais;
2.16. teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui Projekto informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotoms buhalterinės apskaitos funkcijoms atlikti;
2.17. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Projektų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu.