SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Projekto koordinatorius, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius užimtumo rėmimą, viešuosius pirkimus,
1.3. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą;
1.4. išmanyti Lietuvos 2014-2020 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, 2014-2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimą Lietuvoje;
1.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, analitiškai įvertinant problemas;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis Projekto koordinatorius vykdo šias funkcijas:
2.1. koordinuoja ir vykdo Projekto veiklų įgyvendinimą, prisiimant atsakomybę už informacijos apibendrinimą bei patikimumą;
2.2. vykdo Projekto rezultatų rodiklių ir pasekimo rodiklių įgyvendinimo stebėseną ir rengia išvadas;
2.3. pagal Užimtumo tarnybos informacinės sistemos jungtinės duomenų bazės rodmenis ir (arba) kitus duomenis kas mėnesį rengia suvestinius duomenis apie priemonių dalyvių nusiuntimą, dalyvavimo priemonėse nutraukimą, baigimą nustatytais terminais ir įsidarbinimą;
2.4. periodiškai apibendrina duomenis, Projekte numatytų rezultatų pasiekimą;
2.5. kas mėnesį rengia suvestinius duomenis apie dalyvių nusiuntimą, dalyvavimo priemonėse nutraukimą, baigimą nustatytais terminais ir įsidarbinimą;
2.6. parengia suvestinę informaciją Projekto tarpinėms ir galutinei ataskaitai;
2.7. rengia kas mėnesį informaciją mokėjimo prašymui apie koordinuojamų priemonių įgyvendinimą ir stebėsenos rodiklius;
2.8. tikrina teritorinių skyrių įvestų duomenų atitikimą su mokėjimo prašymui pateiktais išlaidas pagrindžiančiais dokumentais ir parengia suvestines;
6.9. renka, kaupia, sistemina gaunamus dokumentus ir informaciją, ją perduoda vykdytojams;
2.10. rengia informaciją priemonių viešinimui ir rezultatų sklaidai;
2.11. vykdo Projekto viešinimo ir rezultatų sklaidos teritoriniuose skyriuose kontrolę;
2.12. konsultuoja teritorinius skyrius, Projekto partnerius Projekto veiklų įgyvendinimo klausimais;
2.13. rengia planuojamų įsigyti prekių ir paslaugų pirkimo technines specifikacijas ir derina su Projekto valdymo ir Viešųjų pirkimų skyriais;
2.14. rengia dokumentų projektus Projekto vykdymo klausimais, įformina dokumentus, susijusius su Projekto veiklų vykdymu, tvarko Projekto administravimo grupės susirašinėjimą, registruoja gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
2.15. rengia dokumentacijos plano projektą ir sudaro bylas, vadovaudamasis Užimtumo tarnybos dokumentacijos planu, nustatyta tvarka perduoda dokumentų bylas Užimtumo tarnybos archyvui;
2.16. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Projektų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu.