SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, socialinių įmonių veiklą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.3. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.4. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus;
1.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. bendradarbiauja su darbdaviais, identifikuoja bei analizuoja jų poreikius ir vykdo Užimtumo tarnybos paslaugų darbdaviams rinkodarą;
2.2. teikia aukštos kvalifikacijos laisvų darbo vietų registravimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugas aukštos kvalifikacijos darbuotojų ieškantiems darbdaviams, vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais;
2.3. dalyvauja darbdavių ir partnerių susitikimuose, renginiuose, pristato juose Užimtumo tarnybos paslaugas ir aukštos kvalifikacijos atrankų paslaugą;
2.4. informuoja darbdavius apie užimtumo rėmimo priemones bei jų įgyvendinimo sąlygas ir tvarką, darbo rinkos paslaugas, potencialių darbuotojų paieškos ir laisvų darbo vietų registravimo galimybes Europos darbo mobilumo portale;
2.5. vykdo aukštos kvalifikacijos laisvų darbo vietų paiešką visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, registruoja, tvirtina ir prisiskiria save kaip atsakingą asmenį Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje;
2.6. koordinuoja tarpininkavimo įdarbinant veiklą;
2.7. organizuoja aukštos kvalifikacijos darbuotojų atrankas ir vykdo aukštos kvalifikacijos laisvų darbo vietų užpildymo stebėseną:
2.8. vykdo aukštos kvalifikacijos darbo ieškančių asmenų atranką, analizuoja kandidatų tinkamumą darbdavio skelbiamai laisvai darbo vietai;
2.9. vykdydamas aukštos kvalifikacijos kandidatų atrankas bendradarbiauja su Karjeros planavimo skyriais ir kitais Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo departamentų skyrių darbuotojais;
2.10. informuoja darbdavį, jei tinkamų kandidatų nėra ir aptaria su juo reikalavimų kandidatams keitimą, jei tai yra reikalinga, arba darbuotojų parengimą;
2.11. konsultuoja darbdavius naudojimosi Užimtumo tarnybos elektroninėmis paslaugomis klausimais;
2.12. priima darbdavių pranešimus, prašymus ir kitus dokumentus bei juos registruoja Užimtumo tarnybos dokumentų valdymo sistemoje;
2.13. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Departamento ir kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.14. rengia, saugo ir nustatyta teisės aktuose tvarka perduoda į Užimtumo tarnybos archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus;
2.15. pagal kompetenciją rengia oficialių dokumentų projektus ir veiklos ataskaitas;
2.16. laiku ir teisingai pildo, redaguoja duomenis jo kompetencijai priskirtais klausimais Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje;
2.17. nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
2.18. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.19. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.