SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.1. turėti aukštąjį filologijos, komunikacijos ir informacijos ar viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis);
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo srityje;
1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktikoje;
1.5. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu;
1.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialiuosius dokumentus, turėti lietuvių kalbos redagavimo įgūdžių;
1.7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2.1. dalyvauja formuojant ir įgyvendinant profesinio orientavimo strategiją, teikia siūlymus departamento direktoriaus patarėjui dėl skyriaus gerinimo;
2.2. dalyvauja rengiant profesinio orientavimo planus ir veiklos ataskaitas;
2.3. inicijuoja bendradarbiavimą nacionaliniu lygiu su veikiančiomis įmonėmis, organizacijomis, institucijomis, asociacijomis ir kt. dėl profesinio veiklinimo paslaugų (toliau – profesinio veiklinimo partneriai) teikimo;
2.4. organizuoja ir/arba dalyvauja organizuojant karjeros planavimo paslaugų pristatymą viešuosiuose renginiuose (parodose, konferencijose, renginių cikluose ir kt.), pagal poreikį rengia šių renginių koncepcijas ir programas ;
2.5. organizuoja ir koordinuoja karjeros planavimo paslaugų teikimą atsižvelgiant į šalies ar konkretaus regiono darbo rinkos poreikius;
2.6. dalyvauja rengiant karjeros planavimo paslaugų teikimo strategines kryptis;
2.7. užtikrina karjeros planavimo proceso sąveiką su kitais susijusiais procesais;
2.8. užtikrina karjeros planavimo proceso vertinimą, gerinimą ir tiesioginio vadovo informavimą apie proceso rezultatyvumą;
2.9. organizuoja karjeros planavimo skyrių darbuotojų profesinį ugdymą;
2.10. koordinuoja viešinimą ir informacijos sklaidą apie skyriaus veiklą, organizuoja renginių ciklų viešinimą, formuoja vieningą RKC įvaizdį teikia siūlymus dėl partnerystės tinklo plėtojimo;
2.11. nustato darbo su jaunimu gerosios praktikos pavyzdžių rinkimo tvarką ir organizuoja jų viešinimą;
2.12. rengia ir platina vidines naujienas ir koordinuoja keitimąsi informacija tarp jų;
2.13. planuoja vidinės komunikacijos kanalus ir priemones ir, suderinęs su departamento direktoriaus patarėju, jas įgyvendina;
2.14. atlieka kokybišką darbuotojo kompetencijai priskirtais klausimais vidinių mokymų medžiagos parengimą ir mokymų pravedimą;
2.15. konsultuoja darbuotojus, teikia pastabas, rekomendacijas, metodinę ir praktinę pagalbą darbuotojo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.16.organizuoja ir koordinuoja profesinio konsultavimo ir profesinės karjeros planavimo paslaugų teikimą;
2.17. išvykdamas ar išeidamas atostogų, departamento direktoriaus patarėjui perduoda informaciją apie visus nebuvimo laikotarpio žinomus ir tikėtinus darbus;
2.18. užtikrina savo atliktų darbų kokybę, darbo metu gautos informacijos konfidencialumą;
2.19. rengia teisės aktų ir kitų oficialiųjų dokumentų projektus jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.20. konsultuoja, teikia metodinę ir praktinę pagalbą Užimtumo tarnybos valstybės tarnautojams, darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, komunikacijos klausimais;
2.21. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos ir kitų institucijų valstybės tarnautojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.22. pavaduoja kitą Departamento specialistą, jam nesant darbe;
2.23. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas ir vienkartinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius Užimtumo tarnybos direktoriaus ar departamento direktoriaus pavedimus.