SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities komunikacijos, žurnalistikos, viešųjų ryšių ar informacijos mokslų studijų krypties magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį, iš jų 1 metų darbo patirtį komunikacijos valdymo srityje;
1.3. turėti gerus darbo planavimo ir organizavimo įgūdžius;
1.4. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos ir Lietuvos užimtumo politiką;
1.5. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reguliuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą; Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų įstatymu, kitais teisės aktais, reguliuojančiais viešosios informacijos gavimą ir pateikimą ir gebėti juos taikyti praktikoje;
1.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją;
1.7. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialiuosius dokumentus;
1.8. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1 planuoja ir organizuoja Skyriaus darbą: paskirsto užduotis Skyriaus darbuotojams bei kontroliuoja jų vykdymą, teikia pasiūlymus Užimtumo tarnybos direktoriui dėl Skyriaus veiklos tobulinimo;
2.2. formuoja ir organizuoja Užimtumo tarnybos komunikacijos strategijos įgyvendinimą (toliau – Strategija);
2.3. organizuoja planų Strategijai įgyvendinti rengimą ir atsako už jų įgyvendinimą;
2.4. organizuoja ir/arba dalyvauja organizuojant Užimtumo tarnybos veiklos pristatymą viešuosiuose ir reprezentaciniuose renginiuose (parodose, konferencijose, renginių cikluose ir kt.), pagal poreikį rengia šių renginių koncepcijas ir programas, organizuoja vizualinį apipavidalinimą ir komunikaciją;
2.5. formuoja vieningą Užimtumo tarnybos įvaizdį viešojoje erdvėje ir teikia siūlymus Užimtumo tarnybos direktoriui jam palaikyti ir gerinti;
2.6. vertina pranešimų žiniasklaidoje poveikį Užimtumo tarnybos įvaizdžiui; jo pagrindu teikia pasiūlymus Užimtumo tarnybos direktoriui išorinės komunikacijos klausimais;
2.7. dalyvauja formuojant ir įgyvendinant vieningą Užimtumo tarnybos vertybių, organizacinės kultūros, dalykinio bendravimo, palankaus darbo klimato ir veiklos standartų sistemą;
2.8. nustato vidinio komunikavimo poreikį ir organizuoja vidinės komunikacijos kanalų bei priemonių planavimą;
2.9. Užimtumo tarnybos direktoriaus pavedimu ir suderinęs su juo, organizuoja įgyvendina vidinės komunikacijos priemonių įgyvendinimą;
2.10. formuoja Užimtumo tarnybos identitetą, organizuoja įstaigos tikslų ir vertybių sklaidą;
2.11. rengia Skyriaus nuostatus ir Skyriaus darbuotojų pareigybės aprašymus, teikia Užimtumo tarnybos direktoriui tvirtinti;
2.12. teikia Užimtumo tarnybos direktoriui pasiūlymus dėl:
2.12.1. vidaus darbo tvarkos dokumentų rengimo;
2.12.2. Skyriaus nuostatų ir pareigybių skaičiaus;
2.12.3. Skyriaus darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau visi – Darbuotojai) veiklos vertinimo;
2.12.4. darbuotojų kvalifikacijos kėlimo;
2.12.5. Skyriaus darbuotojų skatinimo, tarnybinių ar drausminių nuobaudų jiems skyrimo;
2.12.6. komisijų ir darbo grupių specialioms užduotims vykdyti sudarymo ir kitais klausimais;
2.13. nustatyta tvarka atsiskaito Užimtumo tarnybos direktoriui už Skyriaus veiklą;
2.14. įgyvendina Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymus ir pavedimus;
2.15. dalyvauja darbo grupėse ir komisijose konkrečioms užduotims atlikti bei pasitarimuose;
2.16. nustato Skyriaus poreikį pirkimams ir teikia paraiškas pirkimų planui sudaryti, rengia perkamų prekių, paslaugų ir darbų viešojo pirkimo paraiškas;
2.17. dalyvauja įgyvendinant kitų struktūrinių padalinių veiklos procedūras;
2.18. nagrinėja Kokybės vadybos skyriaus deleguotus asmenų skundus;
2.19. rengia Užimtumo tarnybos teisės aktų ir kitų dokumentų projektus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.20. vizuoja Užimtumo tarnybos įsakymų, sutarčių projektus ir kitus dokumentus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.21. tvirtina Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
2.22. tvarko Skyriaus veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į archyvą;
2.23. konsultuoja, teikia metodinę ir praktinę pagalbą Užimtumo tarnybos darbuotojams komunikacijos strategijos įgyvendinimo, išorinės ir vidinės komunikacijos klausimais;
2.24. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus pavedimus, siekiant tikslų įgyvendinimo.