SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2.turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį;
1.3.būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės
nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais klientų aptarnavimą, gyventojų užimtumo rėmimą, nedarbo socialinį draudimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.4. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu,
rengti oficialius dokumentus;
1.6.turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. konsultuoja klientus taikydamas „vieno langelio“ principą pagal Užimtumo tarnybos patvirtintus klientų aptarnavimo standartus bei gerosios praktikos pavyzdžius;
2.2.informaciniu telefonu pagal kompetenciją teikia klientams bendro ir/ar asmeninio pobūdžio informaciją ir konsultacijas;
2.3.registruoja laisvas darbo vietas;
2.4.Užimtumo tarnybos nustatyta tvarka pagal kompetenciją ir teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja telefonu ir kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis gautus klientų paklausimus, prašymus, pareiškimus, skundus, rengia į juos atsakymus;
2.5.Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje tvarko fizinių ir juridinių asmenų kontaktinius ar kitus duomenis;
2.6.vykdo klientų apklausas;
2.7.rengia ataskaitas bei suvestines, analizuoja jų rodiklius bei teikia pasiūlymus ir pastabas Skyriaus vedėjui dėl klientų aptarnavimo kokybės gerinimo ir klientų srautų optimizavimo;
2.8.bendradarbiauja su klientų aptarnavimo funkcijas vykdančių skyrių darbuotojais, konsultuojančiais klientus, dėl aktualios informacijos pateikimo, konsultavimo veiklos vykdymo ir darbo kokybės gerinimo klausimais bei teikia jiems metodinę pagalbą;
2.9.kaupia, sistemina, nagrinėja norminę ir metodinę medžiagą, reglamentuojančią užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimą;
2.10.dalyvauja periodiškai rengiant praėjusio laikotarpio klientų telefonu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis pateiktų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo kokybės Skyriuje vertinimo rezultatų analizę;
2.11.analizuoja bei teikia pasiūlymus dėl Skyriaus:
2.11.1.funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikio;
2.11.2.darbo organizavimo, darbo procesų ir procedūrų tobulinimo;
2.11.3.nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
2.12.esant poreikiui, pavaduoja kitą Skyriaus specialistą;
2.13.vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.