SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Lietuvos darbo biržos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais klientų aptarnavimą, gyventojų užimtumo rėmimą, nedarbo socialinį draudimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai vertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2.Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. konsultuoja klientus taikydamas „vieno langelio“ principą pagal Užimtumo tarnybos patvirtintus klientų aptarnavimo standartus bei gerosios praktikos pavyzdžius;
2.2. informaciniu telefonu pagal kompetenciją teikia klientams bendro ir/ar asmeninio pobūdžio informaciją ir konsultacijas;
2.3. informaciniu telefonu konsultuoja profesinio mokymo teikėjus dokumentų pildymo ir kitais klausimais;
2.4. rengia ir administruoja profesinio mokymo teikėjų ir profesinio mokymo programų sąrašus;
2.5. administruoja Užimtumo tarnybos interneto svetainėje skelbiamą informaciją apie profesinio mokymo teikėjus ir profesinio mokymo programas;
2.6. priima ir tikrina profesinio mokymo teikėjų pateiktus dokumentus dėl profesinio mokymo paslaugų teikimo pagal formaliojo profesinio mokymo ir neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas, vertina neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas pagal nustatytus kriterijus ir įtraukia profesinio mokymo teikėjus ir profesinio mokymo programas į Profesinio mokymo teikėjų ir profesinio mokymo programų sąrašą (toliau – Sąrašas) ar išbraukia iš jo bei skelbia Užimtumo tarnybos interneto svetainėje profesinio mokymo teikėjų pateiktą informaciją apie siūlomas profesinio mokymo programas;
2.7. informuoja profesinio mokymo teikėjus apie profesinio mokymo programų neatitikimus nustatytiems reikalavimams ir teikia pastabas, informuoja profesinio mokymo teikėjus apie profesinio mokymo programos įtraukimo ar neįtraukimo į Sąrašą, ar profesinio mokymo teikėjo ar jo profesinio mokymo programos išbraukimo iš Sąrašo faktą;
2.8. rengia motyvuotus atsakymus į teikėjų paklausimus bei raštus susijusius su profesinio mokymo programomis bei jų duomenimis;
2.9. renka pagrindžiančius dokumentus dėl neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų kainų, tikrina bei vertina neformaliojo suaugusiųjų švietimo mokymo programų kainų pagrįstumą;
2.10. Užimtumo tarnybos nustatyta tvarka registruoja klientų prašymus;
2.11. nagrinėja telefonu ir kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis gautus klientų paklausimus bei prašymus, rengia atsakymus į profesinio mokymo teikėjų paklausimus;
2.12. Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje tvarko fizinių ir juridinių asmenų kontaktinius ar kitus duomenis;
2.13. Skyriaus vedėjo pavedimu vykdo klientų apklausas;
2.14. rengia ataskaitas, suvestines, dokumentų projektus, pranešimus ir pristatymus savo kompetencijos klausimais;
2.15. analizuoja profesinio mokymo priemonės rodiklius bei teikia pasiūlymus ir pastabas Skyriaus vedėjui dėl teikiamų paslaugų klientams gerinimo;
2.16. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo departamentų, skyrių ir kitų institucijų darbuotojais, profesinio mokymo teikėjais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.17. vykdo reguliarius susitikimus su Klientų aptarnavimo funkcijas vykdančių skyrių darbuotojais, konsultuojančiais klientus, dėl aktualios informacijos pateikimo, konsultavimo veiklos vykdymo ir darbo kokybės gerinimo klausimais bei teikia jiems metodinę pagalbą;
2.18. dalyvauja įgyvendinant veiklos planavimo, veiklos vertinimo, rizikos ir kokybės valdymo, korupcijos ir kitos nesąžiningos veiklos prevencijos, Skyriaus dokumentų tvarkymo procedūras;
2.19. analizuoja bei teikia pasiūlymus dėl Skyriaus:
2.19.1. funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikio;
2.19.2 darbo organizavimo, darbo procesų ir procedūrų tobulinimo;
2.20. nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
2.21. kelia savo kvalifikaciją ir tobulina profesinius įgūdžius;
2.22. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.23. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Direktoriaus pavaduotojo ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.