SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1.turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2.turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį;
1.3.būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Lietuvos darbo biržos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais klientų aptarnavimą, gyventojų užimtumo rėmimą, nedarbo socialinį draudimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.4.mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai vertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją;
1.5.sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
1.6.turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2.Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1.konsultuoja klientus taikydamas „vieno langelio“ principą pagal Užimtumo tarnybos patvirtintus klientų aptarnavimo standartus bei gerosios praktikos pavyzdžius;
2.2.informaciniu telefonu pagal kompetenciją teikia klientams bendro ir/ar asmeninio pobūdžio informaciją ir konsultacijas;
2.3.registruoja laisvas darbo vietas;
2.4.Užimtumo tarnybos nustatyta tvarka registruoja klientų prašymus;
2.5.Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje tvarko fizinių ir juridinių asmenų kontaktinius ar kitus duomenis;
2.6.nagrinėja telefonu ir kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis gautus klientų paklausimus bei prašymus, rengia į juos atsakymus, bendradarbiaujant su kitais Užimtumo tarnybos administracijos padaliniais.;
2.7.vykdo klientų apklausas;
2.8.rengia ataskaitas bei suvestines, analizuoja jų rodiklius bei teikia pasiūlymus ir pastabas Skyriaus vedėjui dėl klientų aptarnavimo kokybės gerinimo ir klientų srautų optimizavimo;
2.9.vykdo reguliarius susitikimus su Klientų aptarnavimo funkcijas vykdančių skyrių darbuotojais, konsultuojančiais klientus, dėl aktualios informacijos pateikimo, konsultavimo veiklos vykdymo ir darbo kokybės gerinimo klausimais bei teikia jiems metodinę pagalbą;
2.10.dalyvauja įgyvendinant veiklos planavimo, veiklos vertinimo, rizikos ir kokybės valdymo, korupcijos ir kitos nesąžiningos veiklos prevencijos, Skyriaus dokumentų tvarkymo procedūras;
2.11.1.analizuoja bei teikia pasiūlymus dėl Skyriaus:
2.11.2.funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikio;
2.11.3.darbo organizavimo, darbo procesų ir procedūrų tobulinimo;
2.12.nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
2.13.kelia savo kvalifikaciją ir tobulina profesinius įgūdžius;
2.14.pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.15.vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.