SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilyginamą teisės krypties magistro laipsnio išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų teisinio darbo patirtį;
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo klausimus, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, klientų aptarnavimą, asmens duomenų teisinę apsaugą Užimtumo tarnybos veiklą, dokumentų rengimą;
1.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai vertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. nagrinėja telefonu ir kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis gautus asmenų paklausimus bei prašymus, rengia į juos atsakymus;
2.2. nagrinėja gautus asmenų skundus, rengia į juos atsakymus, bendradarbiaujant su kitais Užimtumo tarnybos administracijos padaliniais;
2.3. teikia Skyriaus darbuotojams konsultacijas teisės aktų taikymo klausimais;
2.4. Skyriaus vedėjo pavedimu, pagal kompetenciją teikia asmenims bendro ir/ar asmeninio pobūdžio informaciją bendruoju informaciniu telefonu;
2.5. Skyriaus vedėjo pavedimu, bendruoju informaciniu telefonu pagal kompetenciją konsultuoja asmenis taikydamas „vieno langelio“ principą pagal Užimtumo tarnybos patvirtintus klientų aptarnavimo standartus bei gerosios praktikos pavyzdžius;
2.6. Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje teisės aktų nustatyta tvarka tvarko fizinių ir juridinių asmenų kontaktinius ar kitus duomenis;
2.7. prižiūri elektroninėmis ryšio priemonėmis gautų klientų skundų, paklausimų bei prašymų elektroninį žurnalą, priskirtoje tikslinėje laiškų grupėje;
2.8. kaupia teisinę ir metodinę informaciją, susijusią su asmenų aptarnavimu Skyriuje;
2.9. rengia ataskaitas bei suvestines, analizuoja jų rodiklius bei teikia pasiūlymus ir pastabas Skyriaus vedėjui dėl klientų aptarnavimo kokybės gerinimo ir klientų srautų optimizavimo;
2.10. vykdo reguliarius susitikimus su klientų aptarnavimo funkcijas vykdančių skyrių darbuotojais, konsultuojančiais klientus aktualios informacijos pateikimo, konsultavimo veiklos vykdymo ir darbo kokybės gerinimo klausimais bei teikia jiems metodinę pagalbą;
2.11. analizuoja bei teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl:
2.11.1. funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikio;
2.11.2. darbo organizavimo, darbo procesų ir procedūrų tobulinimo;
2.12. nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
2.13. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.14. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.