SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 3 metų darbo patirtį, įgyvendinant užimtumo rėmimo politiką, aktyvios darbo rinkos politikos priemones bei kitas užimtumo rėmimo priemones;
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, socialinių įmonių veiklą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.4. būti susipažinusiam su gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimo darbo rinkoje sritį reglamentuojančiais Europos Sąjungos teisės aktais;
1.5. išmanyti valstybės užimtumo rėmimo sistemą, jos tikslus ir uždavinius, būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos darbo rinkos ir užimtumo politika; išmanyti Europos Sąjungos programų, fondų teikiamų galimybių panaudojimą, teisės aktų rengimo tvarką, pokyčių valdymą, strateginį planavimą, sugebėti analizuoti ekonominius ir socialinius pokyčius šalyje, prognozuoti jų įtaką darbo rinkai;
1.6. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.7. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.8. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. koordinuoja ir kontroliuoja bendros Užimtumo tarnybos pašto dėžutės info@uzt.lt administravimą;
2.2. organizuoja konsultacijų ir aktualios informacijos teikimą asmenims Užimtumo tarnybos kompetencijos ribose:
2.2.1. bendruoju Užimtumo tarnybos telefonu 1883;
2.2.2. bendruoju Užimtumo tarnybos elektroniniu paštu info@uzt.lt;;
2.2.3. Užimtumo tarnybos interneto svetainės skiltyse „Užduokite klausimą“ bei „Atsiliepimai“;
2.2.4. atsakymų rengimą į kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojų persiųstus asmenų paklausimus;
2.3. koordinuoja ir kontroliuoja asmenų skundų ir prašymų nagrinėjimą bei atsakymų pareiškėjams rengimą;
2.4. organizuoja ir koordinuoja bendradarbiavimą su kitais Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais bei kitomis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis, siekiant operatyviai išspręsti klientams iškilusias problemas;
2.5. organizuoja ir koordinuoja darbdavių praneštų laisvų darbo vietų registravimą Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje;
2.6. organizuoja ir koordinuoja klientų srautų, konsultavimosi poreikio priežasčių analizę, dažniausiai pasikartojančių problemų identifikavimą, jų priežasčių aiškinimąsi;
2.7. teikia pasiūlymus Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyriui dėl esamų procesų tobulinimo ar (ir) naujų procesų sukūrimo;
2.8. organizuoja ir koordinuoja dalyvavimą vykdant klientų apklausas bei tyrimus;
2.9. nustato Skyriaus poreikį pirkimams ir teikia paraiškas pirkimų planui sudaryti, rengia perkamų prekių, paslaugų ir darbų viešojo pirkimo paraiškas;
2.10. analizuoja Skyriaus funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikį, formuluoja pasiūlymus ir rengia užduotis programinės įrangos kūrimui ir tobulinimui, dalyvauja testuojant sukurtą programinę įrangą;
2.11. rengia Užimtumo tarnybos teisės aktų ir kitų dokumentų projektus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.12. planuoja ir organizuoja Skyriaus darbą, paskirsto užduotis Skyriaus darbuotojams ir kontroliuoja jų vykdymą;
2.13. teikia pasiūlymus Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotojui dėl Skyriaus veiklos procesų veiksmingumo ir tobulinimo galimybių;
2.14. dalyvauja rengiant Skyriaus nuostatus ir Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus, teikia juos derinti Užimtumo tarnybos Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriui;
2.15. teikia Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotojui pasiūlymus dėl:
2.15.1. vidaus darbo tvarkos dokumentų rengimo;
2.15.2. Skyriaus nuostatų ir pareigybių skaičiaus;
2.15.3. Skyriaus darbuotojų veiklos vertinimo;
2.15.4. darbuotojų kvalifikacijos kėlimo;
2.15.5. Skyriaus darbuotojų skatinimo, drausminių nuobaudų jiems skyrimo;
2.15.6. komisijų ir darbo grupių specialioms užduotims vykdyti sudarymo ir kitais klausimais;
2.16. nustatyta tvarka atsiskaito Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotojui už Skyriaus veiklą;
2.17. kontroliuoja viešai privalomos skelbti informacijos turinio parengimą ir viešinimą;
2.18. vizuoja Užimtumo tarnybos įsakymų, sutarčių projektus ir kitus dokumentus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais, bei pasirašo Skyriaus darbuotojų parengtus dokumentus;
2.19. organizuoja Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymą;
2.20. tvarko Skyriaus veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į archyvą;
2.21. skatina Skyriaus darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą;
2.22. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.