SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų turto valdymą, materialaus ir nematerialaus turto apskaitą bei tvarkymą, darbų saugą, gaisrinę ir civilinę saugą, darbo santykių reguliavimą, valstybės įstaigų administracinę ir ūkinę veiklą, viešuosius pirkimus, mokėti jų nuostatas taikyti praktikoje;
1.3. mokėti nustatyti prekių, paslaugų ir darbų, būtinų užtikrinti dirbančiųjų veiklai, technines charakteristikas, kiekius, apimtis;
1.4. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų būdus, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
1.7. turėti ne mažesnį nei 2 metų automobilio vairavimo stažą;
1.8. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą vairuoti B kategorijos transporto priemones ir medicinos įstaigos leidimą dirbti tą darbą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja įgyvendinant turto valdymo politikos įgyvendinimo planą bei jų pakeitimus;
2.2. dalyvauja organizuojant Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo nuostatų įgyvendinimą Užimtumo tarnyboje;
2.3. dalyvauja planuojant Užimtumo tarnybos materialiojo ir nematerialiojo turto poreikį, organizuojant turto valdymą, priežiūrą ir administravimą, teikia Skyriaus vedėjui siūlymus dėl materialinių išteklių poreikio ir efektyvaus panaudojimo, turto valdymo, palaikymo ir vystymo srityse;
2.4. sudaro ir tvarko Užimtumo tarnybos turto duomenų bazes, rengia ir teikia duomenis ir informaciją institucijoms teisės aktų nustatyta tvarka arba pagal pareikalavimą, teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais tvarko duomenis valstybės registruose apie valstybei nuosavybės teise priklausantį patikėjimo teise valdomą, kitomis formomis biudžetinių įstaigų naudojamą turtą ir su juo susijusias lėšas;
2.5. rūpinasi nekilnojamojo turto įteisinimo (registracijos) dokumentais;
2.6. dalyvauja organizuojant tinkamas Užimtumo tarnybos personalui darbo sąlygas, aprūpinant darbo vietas darbo priemonėmis ir reikmenimis;
2.7. surenka paraiškas iš Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių apie reikalingas darbui priemones ir reikmenis, dalyvauja nustatant Skyriaus poreikį pirkimams ir teikia šį poreikį pasiūlymus dėl pirkimų plano sudarymo Skyriaus vedėjui;
2.8. vykdo prekių ir paslaugų pagal sudarytas sutartis kontrolę;
2.9. rengia pretenzijas tiekėjams dėl prekių ar paslaugų kokybės neatitikimo sutartyse nustatytiems reikalavimams, turto valdymo ir priežiūros srityse;
2.10. organizuoja administracinio pastato naudojimo priežiūrą, įgyvendina teisės aktais numatytas priemones statinio techninei būklei užtikrinti;
2.11. dalyvauja valdomo turto nurašymo, pardavimo aukcionuose arba sunaikinimo procedūrose;
2.12. organizuoja infrastruktūros ir inžinerinių sistemų tinkamą eksploatavimą, užtikrina paslaugų, būtinų infrastruktūros ir inžinerinių sistemų eksploatavimui, įsigijimą ir vykdymą;
2.13. dalyvauja planuojant Užimtumo tarnybos ir teritorinių padalinių nekilnojamojo turto remontą, projektinės dokumentacijos bei sąmatų sudaryme, kontroliuoja darbų kokybę;
2.14. teikia pasiūlymus dėl patalpų remonto, perplanavimo, esamų sistemų modernizavimo, personalo darbo vietų išdėstymo Skyriaus vedėjui;
2.15. organizuoja Užimtumo tarnybai priklausančio ilgalaikio materialaus turto (transporto, statinių ir kt.) draudimą;
2.16. dalyvauja organizuojant Užimtumo tarnybos patalpų ir jame esančio turto apsaugą bei organizuoja apsaugos ir gaisrinės signalizacijos būklės patikrinimus;
2.17. užtikrina Užimtumo tarnybos patalpų, teritorijos, priemonių, įrangos, įrengimų ir inventoriaus naudojimą, priežiūrą ir remontą pagal saugos darbe, gaisrinės saugos ir higienos reikalavimus, sudarydamas darbo sąlygas Užimtumo tarnybos tarnautojams ir darbuotojams, kontroliuoja atliekamų paslaugų ir darbų eigą;
2.18. rūpinasi Užimtumo tarnybos pastato liftų, apšvietimo, šildymo, ventiliacijos, vandens tiekimo ir nuotekų sistemų ir kitų komunalinių inžinerinių sistemų tvarkingumu, organizuoja jų techninės būklės kontrolę, teisės aktų nustatyta tvarka arba esant reikalui nustatyta tvarka organizuoja jų profilaktikos ir remonto darbus, organizuoja šiluminių įrenginių patikrą ir šildymo sistemų šildymo sezonui paruošimą;
2.19. vykdo Užimtumo tarnybos pastato elektros energijos, šilumos, dujų ir vandens sunaudojimo apskaitą ir kontrolę;
2.20. organizuoja tarnybinių automobilių tinkamą ir racionalų naudojimą, priežiūrą ir saugojimą, profilaktiką, remontą, dalyvauja aprūpinant tarnybinius automobilius sąnaudinėmis medžiagomis;
2.21. vykdo degalų sunaudojimo pagal nustatytas normas stebėseną, teikia pasiūlymus dėl tarnybinio lengvojo automobilio degalų sunaudojimo normos patikslinimo;
2.22. organizuoja gaisrinę saugą Užimtumo tarnyboje, kontroliuoja gaisrinės saugos darbe teisės aktų reikalavimų laikymąsi;
2.23. organizuoja gesintuvų patikras ir jų perkrovimą ir kitas priemones bei veiksmus numatytas gaisrinę saugą reglamentuojančiuose teisės aktuose;
2.24. rengia pirkimo paraiškas, technines specifikacijas, sąlygas, sutarčių projektus ir kitus dokumentus viešiesiems prekių, paslaugų ir darbų pirkimams Skyriaus kompetencijai priskirtose srityse, nustatyta tvarka vykdo mažos vertės viešuosius pirkimus, gavęs pavedimą, dalyvauja viešųjų pirkimų komisijose;
2.25. organizuoja duomenų surinkimą ir suvestinių techninių specifikacijų parengimą centralizuotiems pirkimams kompetencijos klausimais, teikia pasiūlymus viešųjų pirkimų planui sudaryti;
2.26. dalyvauja statinių, energetinio ūkio, transporto ir kitų priemonių eksploatacijos ir remonto metinių išlaidų sąmatų rengime;
2.27. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, pasitarimuose priskirtais jo kompetencijai klausimais;
2.28. sudaro, saugo ir nustatyta tvarka perduoda į archyvą priskirtas dokumentacijos plane bylas;
2.29. dalyvauja rengiant skyriaus veiklos planus, pagal kompetenciją rengia ataskaitas, informacijas ir analizes, oficialių dokumentų projektus Skyriaus vedėjui ir Veiklos valdymo departamento direktoriui;
2.30. vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio, Užimtumo tarnybos direktoriaus, Finansų, teisės ir pirkimų departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus.