SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
1.2 turėti ne mažesnę nei 1 metų vadovaujamo darbo patirtį;
1.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį turto valdymo ir priežiūros srityje;
1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybei nuosavybės teise priklausančio įstaigų valdomo patikėjimo teise arba naudojamo pagal panaudą turto valdymą, viešuosius pirkimus.
1.5. turėti vadybos pagrindus, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, įvertinti problemas, rengti išvadas, modeliuoti situacijas ir prognozuoti rezultatus;
1.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų būdus, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus;
1.7. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, mokėti rengti oficialius dokumentus;
1.8. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. vadovauja Skyriui, organizuoja Skyriaus veiklą, sprendžia jo kompetencijai priskirtus klausimus, atsako už Skyriaus pavestų uždavinių ir funkcijų atlikimą;
2.2. planuoja ir organizuoja Skyriaus darbą: paskirsto užduotis Skyriaus darbuotojams, bei kontroliuoja jų vykdymą, teikia pasiūlymus Kancleriui dėl Skyriaus veiklos tobulinimo;
2.3. rengia Skyriaus nuostatus ir Skyriaus darbuotojų pareigybės aprašymus, suderinus su Kancleriu teikia Užimtumo tarnybos direktoriui tvirtinti;
2.4. užtikrina Europos Sąjungos teisės aktų, Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymų, kitų teisės aktų, Kanclerio pavedimų vykdymą ir Skyriaus veiklos teisėtumą;
2.5. teikia Kancleriui pasiūlymus dėl:
2.5.1. vidaus darbo tvarkos dokumentų rengimo;
2.5.2. Skyriaus nuostatų ir pareigybių skaičiaus;
2.5.3. Skyriaus darbuotojų tarnybinės veiklos vertinimo;
2.5.4. Skyriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimo;
2.5.5. Skyriaus darbuotojų skatinimo, tarnybinių ar drausminių nuobaudų jiems skyrimo;
2.5.6. komisijų ir darbo grupių specialioms užduotims vykdyti sudarymo ir kitais klausimais;
2.6. turto valdymo politikos įgyvendinimo srityje:
2.6.1. rengia turto valdymo politiką ir jos įgyvendinimo planą bei jų pakeitimus;
2.6.2. atsako už turto valdymo politiką ir jos įgyvendinimo plano įgyvendinimą;
2.6.3. organizuoja ir užtikrina Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo nuostatų įgyvendinimą Užimtumo tarnyboje;
2.6.4. užtikrina Užimtumo tarnybos pastatų pritaikymą neįgaliųjų specialiesiems poreikiams pagal teisės aktų reikalavimus;
2.6.5. kaupia ir tvarko duomenis (išskyrus buhalterinius duomenis) apie visą Užimtumo tarnybos patikėjimo teise valdomą nekilnojamąjį turtą ir teikia informaciją apie šį turtą;
2.6.6. ruošia užsakymus dėl nekilnojamojo turto inventorizacijos ir nekilnojamojo turto bei transporto priemonių teisinės registracijos, teikia duomenis Viešiesiems registrams;
2.6.7. atsako už duomenų apie Užimtumo tarnybos valstybės patikėjimo teise ir (ar) panaudos pagrindais valdomą valstybei nuosavybės teise priklausantį nekilnojamąjį turtą ir ilgalaikį materialų turtą įvedimą Valstybės turto informacinėje paieškos sistemoje;
2.6.8. atstovauja Užimtumo tarnybą atliekant naujų statinių, rekonstruotų pastatų (patalpų) ir žemės panaudos sutarčių teisinę registraciją bei kadastrinius matavimus;
2.6.9. rengia pasiūlymus dėl turto valdymo, palaikymo ir vystymo bei, suderinęs su Kancleriu, teikia Užimtumo tarnybos direktoriui.
2.7. infrastruktūros ir materialinių resursų planavimo, efektyvaus valdymo, valdomo turto priežiūros, personalo aprūpinimo darbo priemonėmis srityje:
2.7.1. planuoja ir užtikrina tinkamą Užimtumo tarnybos materialiojo ir nematerialiojo turto poreikį, turto priežiūrą ir administravimą;
2.7.2. sudaro tinkamas Užimtumo tarnybos personalui darbo sąlygas, aprūpina darbo vietas darbo priemonėmis ir reikmenimis;
2.7.3. surenka paraiškas iš Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių apie reikalingas darbui priemones ir reikmenis, nustato jų poreikį;
2.7.4. vykdo prekių ir paslaugų pagal sudarytas sutartis kontrolę;
2.7.5. organizuoja ir rengia pretenzijas tiekėjams dėl prekių ar paslaugų kokybės neatitikimo sutartyse nustatytiems reikalavimams, turto valdymo ir priežiūros srityse;
2.7.6. organizuoja materialinių vertybių pirminę apskaitą, tinkamą sandėliavimą, naudojimą bei apsaugą;
2.7.7. organizuoja ataskaitų apie turto ir atsargų kitimą bei likučius, sunaudotas medžiagas ir kitas materialines vertybes teikimą;
2.7.8. organizuoja ir kontroliuoja valdomo turto nurašymo, pardavimo aukcionuose arba sunaikinimo procedūrų vykdymą;
2.7.9. organizuoja transporto darbą, transporto paslaugų užsakymų vykdymą, užtikrina tinkamą automobilių techninę būklę, eksploatavimą, remontą ir saugojimą. Planuoja lėšų poreikį šios funkcijos įgyvendinimui;
2.7.10. organizuoja statinių techninės priežiūros vykdymą, užtikrina Statybos įstatymo bei statybos techninių reglamentų nustatytus statinio esminius reikalavimus per visą statinio ekonomiškai pagrįstą naudojimo trukmę. Dalyvauja pastatų ir statinių defektų darbų aktų sudaryme;
2.7.11. organizuoja antspaudų ir spaudų pagaminimą, apskaitą, apyvartos kontrolę ir sunaikinimą;
2.7.12. organizuoja infrastruktūros ir inžinerinių sistemų tinkamos eksploatacijos užtikrinimą;
2.7.13. organizuoja ir užtikrina paslaugų, būtinų infrastruktūros ir inžinerinių sistemų eksploatavimui, įsigijimą ir vykdymą;
2.7.14. organizuoja nekilnojamojo turto remonto planų, projektinės dokumentacijos bei sąmatų sudarymo atlikimą, kontroliuoja darbų kokybę;
2.7.15. teikia pasiūlymus dėl patalpų remonto, perplanavimo, esamų sistemų modernizavimo, personalo darbo vietų išdėstymo Kancleriui;
2.7.16. kontroliuoja Užimtumo tarnyboje rengiamų konferencijų, seminarų, pasitarimų organizavimą, techninį materialinį aprūpinimą;
2.7.17. organizuoja atvykstančių asmenų registraciją, reikiamos informacijos teikimą atvykstantiems, darbuotojų informavimą vidaus ryšio priemonėmis apie lankytojų atvykimą;
2.7.18. organizuoja pirminės informacijos telefonu teikimą, peradresavimą kompetentingiems Užimtumo tarnybos darbuotojams pagal kompetenciją;
2.8. taip pat vykdo šias funkcijas:
2.8.1. vykdo išankstinę ir einamąją finansų kontrolę;
2.8.2. dalyvauja darbo grupėse ir komisijose konkrečioms užduotims atlikti bei pasitarimuose;
2.8.3. nustato Skyriaus poreikį pirkimams ir teikia paraiškas pirkimų planui sudaryti, koordinuoja ir užtikrina perkamų prekių, paslaugų ir darbų viešojo pirkimo paraiškų rengimą;
2.8.4. dalyvauja įgyvendinant kitų struktūrinių padalinių veiklos procedūras;
2.8.5. nustato Skyriaus darbuotojų mokymo bei kvalifikacijos tobulinimo poreikį ir teikia Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriui;
2.8.6. analizuoja Skyriaus funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikį, formuluoja pasiūlymus ir rengia užduotis programinės įrangos kūrimui ir tobulinimui, dalyvauja testuojant sukurtą programinę įrangą;
2.8.7. rengia Užimtumo tarnybos teisės aktų ir kitų dokumentų projektus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.8.8. vizuoja Užimtumo tarnybos įsakymų, sutarčių projektus ir kitus dokumentus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.8.9. pildo Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
2.8.10. tvarko Skyriaus veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į archyvą;
2.8.11. veikia Skyriaus vardu, atstovauja Užimtumo tarnybos pavedimu visose Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose ir organizacijose;
2.8.12. vykdydamas savo funkcijas bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, projektų administravimo grupėmis, siekiant tinkamai vykdyti Užimtumo tarnybos funkcijas ir gautus pavedimus;
2.8.13. nagrinėja Kokybės vadybos skyriaus deleguotų asmenų skundus;
2.8.14. teikia pasiūlymus Užimtumo tarnybos direktoriui dėl Skyriaus darbuotojų skatinimo, tarnybinių ar drausminių nuobaudų jiems skyrimo;
2.8.15. atsako už viešai privalomos skelbti informacijos turinio parengimą ir viešinimą;
2.9. atsiskaito už Skyriaus veiklą Kancleriui;
2.10. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas ir su įstaigos ar Skyriaus funkcijomis susijusius vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Kanclerio pavedimus.