SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turėti 1 metų darbo patirtį finansų valdymo srityje;
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Užimtumo tarnybos veiklą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą, valstybės tarnybą bei darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimą, finansinę apskaitą, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus, sugebėti juos analizuoti ir taikyti praktikoje;
1.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialiuosius dokumentus;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją ir mokėti dirbti bent viena kompiuterine specializuota buhalterinės apskaitos programa.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas turi vykdyti šias funkcijas:
2.1. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą;
2.2. apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją;
2.3. rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais klausimais;
2.4. rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais;
2.5. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
2.6. laiku teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotoms buhalterinės apskaitos funkcijoms atlikti;
2.7. koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą bei ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose dimensijų lygmenyje;
2.8. apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją;
2.9. atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas;
2.10. rengia su finansų valdymu susijusias suvestines ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą;
2.11. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui Skyriaus veiklos dokumentų bylas priskirtas dokumentacijos plane;
2.12. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su kitais Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.13. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
2.14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus;
2.15. pagal kompetenciją pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe.