SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį finansų valdymo srityje; 1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją ir mokėti dirbti bent viena kompiuterine specializuota buhalterinės apskaitos programa; 1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiklą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą, valstybės tarnybą bei darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimą, finansinę apskaitą, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus, gebėti juos analizuoti ir taikyti praktikoje; 1.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją; 1.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialiuosius dokumentus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. apdoroja priskirtų Darbo rinkos paslaugų, užimtumo rėmimo ir kitų priemonių (toliau – Priemonės) su finansų valdymu ir kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu ir kontrole susijusios informacijos apdorojimą; 2.2. rengia ir teikia priskirtų Priemonių informaciją su finansų valdymu ir kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu ir kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą; 2.3. rengia priskirtų Priemonių įsakymų projektus ir kitus su finansų valdymu ir kontrole susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu ir kontrole susijusių dokumentų rengimą; 2.4. rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu ir kontrole susijusiais klausimais; 2.5. konsultuoja priskirtos srities klausimais; 2.6. atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą; 2.7. laiku teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotoms buhalterinės apskaitos funkcijoms atlikti; 2.8. koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą bei ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose dimensijų lygmenyje; 2.9. teikia reikalingus duomenis dėl lėšų grąžinimo teismine tvarka; 2.10. vykdo finansinės atskaitomybės ataskaitų duomenų kontrolę, teikia pastabas ir pasiūlymus; 2.11. suderinęs su Skyriaus vedėju planuoja, organizuoja, kontroliuoja priskirtos Skyriaus darbuotojų grupės darbą: paskirsto užduotis bei kontroliuoja jų vykdymą, teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl Skyriaus veiklos tobulinimo; 2.12. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui Skyriaus veiklos dokumentų bylas priskirtas dokumentacijos plane; 2.13. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su kitais Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis; 2.14. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje; 2.15. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe; 2.16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.