SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais normatyviniais teisės aktais, reglamentuojančiais žmogiškųjų išteklių valdymą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą ir rengimą, viešuosius pirkimus, Valstybės registrų įstatymu ir Valstybės tarnautojų registro nuostatais, Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veikla bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo organizavimą viešojo administravimo įstaigose, bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, analitiškai įvertinti problemas; 1.5. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. organizuoja struktūrinių pokyčių įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja su struktūrinių pokyčių įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą; 2.2. apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą; 2.3. organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą; 2.4. organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą; 2.5. organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą arba prireikus koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą; 2.6. rengia ir teikia informaciją personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą; 2.7. rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais; 2.8. rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą; 2.9. tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje; 2.10. vykdo valstybės tarnautojų stažų kontrolės, adaptacijos proceso, komandiruočių ir praktikos bei savanorystės organizavimo bei kitas personalo administravimo veiklas, prireikus koordinuoja jų vykdymą; 2.11. dalyvauja rengiant, įgyvendinant ir tobulinant žmogiškųjų išteklių strategiją, rengiant ir įgyvendinant jos įgyvendinimo planus; 2.12. rengia technines specifikacijas viešiesiems pirkimams pagal Skyriaus kompetenciją ir dalyvauja nustatant kvalifikacinius reikalavimus tiekėjams; 2.13. teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotam personalo administravimo funkcijų atlikimui; 2.14. organizuoja personalo sveikatos patikras; 2.15. suveda privalomus skelbti duomenis į Užimtumo tarnybos interneto svetainę; 2.16. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe; 2.17. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.