SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėti 1 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje;
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus normatyvinius teisės aktus, reglamentuojančius personalo valdymą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, dokumentų rengimą, Lietuvos Respublikos valstybės registrų įstatymo ir Valstybės tarnautojų registro nuostatas bei Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą bei Užimtumo tarnybos veiklą;
1.4. gebėti valdyti, kaupti, apdoroti, sisteminti, naudoti, apibendrinti informaciją ir duomenis, rengti oficialius dokumentus;
1.5. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.2. organizuoja Užimtumo tarnybos personalo konkursų ir atrankų procedūras;
2.2.7. skelbia informaciją apie vykdomus konkursus Užimtumo tarnybos interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose ir pan.;
2.3. organizuoja atostogų suteikimą Užimtumo tarnybos personalui:
2.3.1. sudaro kasmetinių atostogų eilės projektą, paskaičiuoja papildomas kasmetines atostogas, nustato priklausančias kasmetines atostogas kiekvienam tarnautojui ir darbuotojui;
2.3.2. paskaičiuoja atleidimo iš pareigų atveju nepanaudotas kasmetines atostogas kompensacijai gauti;
2.3.3. veda atostogų suteikimo apskaitą;
2.3.4. rengia įsakymų projektus atostogų klausimais;
2.4. rengia įsakymų projektus komandiruočių klausimais;
2.6. organizuoja Užimtumo tarnybos personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą;
2.7. organizuoja personalo profesinę saviugdą;
2.8. įgyvendina tradiciją dėl tarpusavio žinių ir gerosios patirties perteikimo kolegoms, organizuoja žinių ir gerosios patirties pristatymus;
2.9. konsultuoja Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių vadovus vykdant personalo adaptavimą ir integravimą, dalyvauja įforminant personalo adaptavimo dokumentus;
2.10. skaičiuoja tarnybos Lietuvos valstybei stažo ir profesinio darbo patirties stažus Užimtumo tarnybos personalui, atlieka jų tikslinimus ir kontrolę;
2.11. organizuoja Užimtumo tarnybos KAD personalo veiklos vertinimus;
2.12. supažindina personalą su įsakymais personalo valdymo, atostogų, komandiruočių klausimais, skyriaus nuostatais, pareigybės aprašymu, vidaus tvarkos taisyklėmis ir kitais dokumentais Skyriaus kompetencijos klausimais;
2.13. suveda duomenis į Valstybės tarnautojų registrą jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.14. suveda duomenis į PVS jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.15. suveda privalomus skelbti duomenis į Užimtumo tarnybos interneto svetainę;
2.16. rengia ir siunčia pranešimus Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;
2.17. organizuoja valstybės tarnautojų pažymėjimų pagaminimą ir išduoda juos;
2.18. atlieka asmens, atsakingo už valstybės tarnautojų registro duomenų tvarkymą, funkcijas;
2.19. organizuoja Užimtumo tarnybos personalo sveikatos patikras;
2.20. derina studentų praktikantų paskirstymą Užimtumo tarnybos struktūriniuose padaliniuose;
2.21. rengia užuojautas darbuotojams dėl artimųjų mirties ar mirusiojo darbuotojo šeimai;
2.23. užtikrina karo prievolės įstatymo nuostatų įgyvendinimą;
2.24. organizuoja tradicinius šventinius ar neformalius renginius, susitikimus, siekiant vystyti personalo gebėjimus atlikti savo funkcijas;
2.29. renka duomenis, analizuoja, apibendrina ir rengia informacijas bei ataskaitas jo kompetencijos klausimais;
2.31. dalyvauja sudaromų darbo grupių ir komisijų, susijusių su personalo ir žmogiškųjų išteklių valdymu, veikloje ir organizuoja šių darbo grupių ir komisijų darbą, dalyvauja pasitarimuose personalo valdymo klausimais;
2.33. konsultuoja, teikia metodinę ir praktinę pagalbą Užimtumo tarnybos personalui personalo valdymo klausimais;
2.34. nustato poreikį pirkimams ir teikia paraiškas pirkimų planui sudaryti, rengia perkamų prekių, paslaugų ir darbų viešojo pirkimo paraiškas jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.36. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui Užimtumo tarnybos personalo asmens bylas, darbo sutartis ir kitas dokumentų bylas priskirtas dokumentacijos plane;
2.37. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.37. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Kanclerio ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.