SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turėti 1 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje;
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus normatyvinius teisės aktus, reglamentuojančius personalo valdymą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, dokumentų rengimą, Lietuvos Respublikos valstybės registrų įstatymo ir Valstybės tarnautojų registro nuostatas bei Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą bei Užimtumo tarnybos veiklą;
1.4. gebėti valdyti, kaupti, apdoroti, sisteminti, naudoti, apibendrinti informaciją ir duomenis, rengti oficialius dokumentus;
1.5. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. apdoroja su personalo administravimu ir valdymu susijusią informaciją;
2.2. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
2.3. organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą;
2.4. organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą;
2.5. organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą;
2.6. rengia ir teikia informaciją personalo valdymo klausimais;
2.7. rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais;
2.8. rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus;
2.9. tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje;
2.10. vykdo kitas personalo administravimo veiklas;
2.11. dalyvauja rengiant, įgyvendinant ir tobulinant žmogiškųjų išteklių strategiją, rengiant ir įgyvendinant jos įgyvendinimo planus;
2.12. rengia technines specifikacijas viešiesiems pirkimams pagal Skyriaus kompetenciją ir dalyvauja nustatant kvalifikacinius reikalavimus tiekėjams;
2.13. teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotam personalo administravimo funkcijų atlikimui;
2.14. organizuoja personalo sveikatos patikras;
2.15. suveda privalomus skelbti duomenis į Užimtumo tarnybos interneto svetainę;
2.16. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui Užimtumo tarnybos personalo asmens bylas, darbo sutartis ir kitas dokumentų bylas priskirtas dokumentacijos plane;
2.17. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.18. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Kanclerio ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.