SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus normatyvinius teisės aktus, reglamentuojančius personalo valdymą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, dokumentų rengimą, viešuosius pirkimus, Valstybės registrų įstatymo ir Valstybės tarnautojų registro nuostatas bei Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą bei Užimtumo tarnybos veiklą bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo organizavimą viešojo administravimo įstaigose;
1.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, analitiškai įvertinti problemas;
1.4. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą;
1.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja apdorojant su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus dalyvauja koordinuojant su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
2.2. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
2.3. organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą;
2.4. organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą;
2.5. organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą arba prireikus koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą;
2.6. rengia ir teikia informaciją personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą;
2.7. rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais;
2.8. rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą;
2.9. tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje;
2.10. vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą;
2.11. dalyvauja rengiant, įgyvendinant ir tobulinant žmogiškųjų išteklių strategiją, rengiant ir įgyvendinant jos įgyvendinimo planus;
2.12. rengia technines specifikacijas viešiesiems pirkimams pagal Skyriaus kompetenciją ir dalyvauja nustatant kvalifikacinius reikalavimus tiekėjams;
2.13. teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotam personalo administravimo funkcijų atlikimui;
2.14. organizuoja personalo sveikatos patikras;
2.15. suveda privalomus skelbti duomenis į Užimtumo tarnybos interneto svetainę;
2.16. administruoja darbuotojams skirtą pasitikėjimo telefono liniją;
2.17. rengia darbuotojų apklausų anketas, organizuoja personalo apklausas, apibendrina rezultatus ir teikia juos analizei Kokybės vadybos skyriui;
2.18. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.19. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.