1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius informacinių sistemų kūrimą ir vystymą, duomenų mainus, gyventojų užimtumo rėmimą, asmens duomenų apsaugą, dokumentų rengimą;
1.3. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį informacinių sistemų kūrimo, priežiūros bei vystymo paslaugų pirkimo sutarčių rengimo bei vykdymo priežiūros srityje.
1.4. turėti supratimą apie veiklos procesų skaitmenizavimo ir automatizavimo sprendimus, būti susipažinusiam su bent vienu debesų kompiuterijos sprendimu ir debesų kompiuterijos teikiamomis galimybėmis;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. rengia Užimtumo tarnybos informacinių sistemų kūrimo, priežiūros bei vystymo, duomenų mainų sutarčių ir susitarimų su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei įmonėmis projektus;
2.2. administruoja Užimtumo tarnybos informacinių sistemų kūrimo, priežiūros bei vystymo, taip pat duomenų mainų sutartis, stebi jų įgyvendinimą;
2.3. dalyvauja naujų informacinių sistemų kūrime arba esamų vystyme, teikia pastabas ir pasiūlymus;
2.4. administruoja ir konsultuoja e. paslaugų vartotojus, teikia jiems konsultacijas dėl e. paslaugų Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje;
2.5. kontroliuoja informacinių sistemų duomenų teisingumą, vientisumą, prieinamumą;
2.6. teikia metodinę ir tarnybinę pagalbą Užimtumo tarnybos darbuotojams informacinių sistemų eksploatavimo klausimais;
2.7. analizuoja Užimtumo tarnybos informacinės sistemos darbą, teikia pasiūlymus informacinės sistemos tobulinimui;
2.8. testuoja kuriamus Užimtumo tarnybos informacinių sistemų pakeitimus, registruoja klaidas paslaugų teikėjams;
2.9. konsultuoja ir moko Užimtumo tarnybos darbuotojus naudotis naujai sukurtomis Užimtumo tarnybos informacinių sistemų funkcijomis;
2.10. nagrinėja Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių paklausimus bei rengia jiems atsakymus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.11. dalyvauja darbo grupėse ir komisijose konkrečioms užduotims atlikti bei pasitarimuose;
2.12. dalyvauja įgyvendinant kitų struktūrinių padalinių veiklos procedūras;
2.13. rengia teisės aktų ir kitų oficialių dokumentų projektus pagal šios pareigybės kompetenciją;
2.14. teikia pasiūlymus dėl Užimtumo tarnybos informacinės sistemos vystymo ir naujų elektroninių paslaugų kūrimo;
2.15. atstovauja Užimtumo tarnybai kitose institucijose, įstaigose ir organizacijose skyriaus kompetencijos srityje;
2.16. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.17. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.