SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų, Valstybinės kalbos, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, Viešojo administravimo įstatymais, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymu, Vidaus administravimo dokumentų saugojimo terminų rodykle, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais archyvų veiklą ir dokumentų rengimą, jų valdymą, tvarkymą bei apskaitą, darbo organizavimą viešojo administravimo įstaigose, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiklą, užimtumo rėmimą, bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, analitiškai įvertinti problemas; 1.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. padeda užtikrinti Užimtumo tarnybos dokumentų valdymo politikos įgyvendinimą; 2.2. organizuoja dokumentų apyvartos procesus Užimtumo tarnyboje, užtikrinant greitą ir tikslų dokumentų judėjimą; 2.3. administruoja priskirtas Užimtumo tarnybos elektroninio pašto dėžutes, kitas elektroninių dokumentų pristatymo sistemas, registruoja šiais kanalais gautus dokumentus; 2.4. registruoja gautus, vidaus ir siunčiamus dokumentus, įrašo duomenis apie dokumentus į Užimtumo tarnybos kompiuterinę dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS), skenuoja dokumentus ir talpina skaitmenines dokumentų kopijas į DVS, formuoja pavedimų (užduočių) projektus Užimtumo tarnybos vadovybei; 2.5. ieško ir teikia informaciją apie DVS įvestus dokumentus, jų vykdymo eigą ir pavedimus (užduotis); 2.6. registruoja/padeda registruoti turto nuomos, panaudos, viešųjų pirkimų sutartis; 2.7. prižiūri, kad parengtų siunčiamų dokumentų failai būtų įrašyti į DVS; 2.8. peržiūri paskirtų dokumentų užduočių vykdymo terminus, informuoja Skyriaus vedėją apie vėluojančius užduotį atlikti darbuotojus; 2.9. konsultuoja Užimtumo tarnybos darbuotojus dokumentų rengimo ir tvarkymo bei DVS naudojimo klausimais; 2.10. ieško ir teikia informaciją apie DVS įvestus dokumentus, jų vykdymo eigą ir pavedimus (užduotis); 2.11. atlieka dokumentų paiešką DVS bylose ir teikia informaciją Užimtumo tarnybos tarnautojams ir darbuotojams bei kitiems interesantams; 2.12. tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus; 2.13. analizuoja ir teikia ataskaitas bei informaciją jo kompetencijai priskirtais klausimais; 2.14. pavaduoja Skyriaus vedėją ir (ar) kitą darbuotoją, jam nesant darbe; 2.15. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.