SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį finansų valdymo srityje; 1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją ir mokėti dirbti bent viena kompiuterine specializuota buhalterinės apskaitos programa; 1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiklą, biudžetinių įstaigų finansinę apskaitą, valstybės tarnybą bei darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimą, finansinę apskaitą, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus, gebėti juos analizuoti ir taikyti praktikoje; 1.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją; 1.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialiuosius dokumentus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. analizuoja Veiklos srities gautinas sumas, teisinius ginčus, išrašo sąskaitas faktūras kitoms įstaigoms; 2.2. kontroliuoja Veiklos srities pajamų ir išlaidų judėjimą banko sąskaitose, bei formuoja banko išrašus; 2.3. kontroliuoja nebalansinėse sąskaitose laikinai Užimtumo tarnyboje esančias vertybes, išsinuomotą arba pagal panaudos sutartį gautą turtą; 2.4. pasibaigus ketvirčiui analizuoja pateiktas biudžeto vykdymo ir finansines ataskaitas, teikia pastabas ir siūlymus; 2.5. rengia įsakymų projektus ir kitus susijusius dokumentus finansų valdymo ir kontrolės srityje; 2.6. vykdo priskirtų projektų netiesioginių lėšų kontrolę; 2.7. teikia NBFC užduotis, informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotoms buhalterines apskaitos funkcijoms atlikti; 2.8. kontroliuoja Įstaigos išlaikymo ir vystymo sutartinių finansinių įsipareigojimų vykdymą dimensijų lygmenyje; 2.9. koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą bei ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose dimensijų lygmenyje; 2.10. atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas; 2.11. rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu ir kontrole susijusiais klausimais; 2.12. rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu ir kontrole susijusiais klausimais; 2.13. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su kitais Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis; 2.14. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje; 2.15. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe; 2.16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.