SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį informatikos mokslų studijų krypties išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį kompiuterinės technikos ir programinės įrangos priežiūros srityje;
1.3. turėti vartotojų administravimo nuotoliniu būdu (angl. Remote support) darbo patirtį;
1.4. būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių sistemų priežiūrą ir elektroninės informacijos techninius saugos reikalavimus, valstybės informacinių sistemų kūrimą, valstybės institucijų interneto svetainių struktūrą ir turinį, informacinių sistemų duomenų saugą, asmens duomenų apsaugą, autorių teises, gyventojų užimtumo rėmimą, Užimtumo tarnybos veiklą, dokumentų rengimą;
1.5. gerai žinoti kompiuterių architektūrą, IP tinklų architektūrą, personalinių kompiuterių Windows 7; Windows 8, Windows 10 operacines aplinkas;
1.6. išmanyti darbą su tarnybinių stočių operacinėmis sistemomis Windows Server 2019 ir žemesnėmis Windows Server versijomis, Windows Server Datacenter.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. organizuoja Užimtumo tarnybos tarnybinių stočių techninės bei programinės įrangos priežiūrą;
2.2. organizuoja Užimtumo tarnybos tarnybinių stočių patalpos įrangos gedimų šalinimą;
2.3. dalyvauja Užimtumo tarnybos tarnybinių stočių patalpos įrangos priežiūros, profilaktikos ir kituose darbuose, kai reikia trečių šalių asmenims patekti į tarnybinių stočių patalpą;
2.4. organizuoja Užimtumo tarnybos kompiuterinės įrangos priežiūrą ir remontą;
2.5. vykdo Užimtumo tarnybos kompiuterizuotų darbo vietų antivirusinę profilaktiką ir taiko prevencines priemones;
2.6. vykdo Užimtumo tarnybos kompiuterizuotose darbo vietose įdiegtos sisteminės ir taikomosios programinės įrangos periodišką atnaujinimą pagal galiojančias sutartis ir turimas licencijas;
2.7. konsultuoja Užimtumo tarnybos darbuotojus kompiuterinės įrangos naudojimo klausimais, sprendžia kompiuterinių tinklų vartotojams iškylančias problemas;
2.8. sprendžia informacinės saugos klausimus, kontroliuoja asmens duomenų apsaugos priemonių vykdymą, praveda kibernetinės saugos mokymus Užimtumo tarnybos darbuotojams, teikia pasiūlymus informacinės saugos klausimais;
2.9. kontroliuoja kompiuterinės technikos ir programinės įrangos licencijų naudojimo teisėtumą Užimtumo tarnyboje;
2.10. analizuoja kompiuterinės technikos ir programinės įrangos panaudojimo efektyvumą bei dalyvauja nustatant jų poreikį, Skyriaus vedėjui teikia pasiūlymus dėl kompiuterinės įrangos įsigijimo poreikio bei paskirstymo;
2.11. užtikrina vaizdo konferencijų ir seminarų techninį palaikymą;
2.12. užtikrina kompiuterinės įrangos veikimą išvažiuojamuose renginiuose ir parodose.
2.13. savarankiškai planuoja ir organizuoja savo darbą, dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos planus bei užtikrinti veiklos plane nustatytų priemonių vykdymą laiku;
2.14. bendradarbiauja su kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių valstybės tarnautojais bei darbuotojais, kitomis įstaigomis ir organizacijomis, teikia duomenis auditui pagal šios pareigybės kompetenciją;
2.15. gavus pavedimą, atstovauja Skyriui institucijose, įstaigose bei organizacijose;
2.16. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.17. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Kanclerio ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.