SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų administravimo ar priežiūros srityje; 1.3. būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių sistemų priežiūrą ir elektroninės informacijos techninius saugos reikalavimus, valstybės informacinių sistemų kūrimą, valstybės institucijų interneto svetainių struktūrą ir turinį, informacinių sistemų duomenų saugą, asmens duomenų apsaugą, autorių teises, gyventojų užimtumo rėmimą, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiklą, dokumentų rengimą, bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.4. turėti vartotojų administravimo nuotoliniu būdu (angl. Remote support) darbo patirtį; 4.5. gerai žinoti kompiuterių architektūrą, IP tinklų architektūrą, personalinių kompiuterių Windows 10, Windows 11 operacines aplinkas; 1.6. išmanyti darbą su tarnybinių stočių operacinėmis sistemomis Windows Server 2012 ir aukštesnėmis Windows Server versijomis.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. apdoroja su informacinėmis technologijomis susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą; 2.2. kuria, tobulina, testuoja, diegia ir parametrizuoja informacines sistemas ir taikomąją programinę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų ir taikomosios programinės įrangos kūrimą, tobulinimą, testavimą, diegimą ir parametrizavimą; 2.3. nustato informacinių technologijų sutrikimų priežastis arba prireikus koordinuoja informacinių technologijų sutrikimų priežasčių nustatymą ir šalina sutrikimus arba prireikus koordinuoja sutrikimų šalinimą; 2.4. prižiūri ir administruoja informacines sistemas, taikomąją programinę įrangą, sisteminę programinę įrangą, duomenų perdavimo tinklus ir techninę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų, taikomosios programinės įrangos, sisteminės programinės įrangos, duomenų perdavimo tinklų ir techninės įrangos priežiūrą ir administravimą; 2.5. vykdo „Active Directory" ir serverių priežiūrą; 2.6. organizuoja Užimtumo tarnybos tarnybinių stočių techninės bei programinės įrangos priežiūrą; 2.7. organizuoja Užimtumo tarnybos kompiuterinės įrangos priežiūrą ir remontą; 2.8. vykdo Užimtumo tarnybos kompiuterizuotose darbo vietose įdiegtos sisteminės ir taikomosios programinės įrangos periodišką atnaujinimą pagal galiojančias sutartis ir turimas licencijas; 2.9. konsultuoja Užimtumo tarnybos darbuotojus kompiuterinės įrangos naudojimo klausimais, sprendžia kompiuterinių tinklų vartotojams iškylančias problemas; 2.10. sprendžia informacinės saugos klausimus, kontroliuoja asmens duomenų apsaugos priemonių vykdymą, praveda kibernetinės saugos mokymus Užimtumo tarnybos darbuotojams, teikia pasiūlymus informacinės saugos klausimais; 2.11. kontroliuoja kompiuterinės technikos ir programinės įrangos licencijų naudojimo teisėtumą Užimtumo tarnyboje; 2.12. analizuoja kompiuterinės technikos ir programinės įrangos panaudojimo efektyvumą bei dalyvauja nustatant jų poreikį, Skyriaus vedėjui teikia pasiūlymus dėl kompiuterinės įrangos įsigijimo poreikio bei paskirstymo; 2.13. savarankiškai planuoja ir organizuoja savo darbą, dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos planus bei užtikrinti veiklos plane nustatytų priemonių vykdymą laiku; 2.14. bendradarbiauja su kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių valstybės tarnautojais bei darbuotojais, kitomis įstaigomis ir organizacijomis, teikia duomenis auditui pagal šios pareigybės kompetenciją; 2.15. gavus pavedimą, atstovauja Skyriui institucijose, įstaigose bei organizacijose; 2.16. pavaduoja Skyriaus vedėją ir (ar) darbuotoją, jam nesant darbe; 2.17. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.