SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų administravimo ar priežiūros srityje; 1.3. būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių sistemų priežiūrą ir elektroninės informacijos techninius saugos reikalavimus, valstybės informacinių sistemų kūrimą, valstybės institucijų interneto svetainių struktūrą ir turinį, informacinių sistemų duomenų saugą, asmens duomenų apsaugą, autorių teises, gyventojų užimtumo rėmimą, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiklą, dokumentų rengimą, bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.4. turėti vartotojų administravimo nuotoliniu būdu (angl. Remote support) darbo patirtį; 1.5. gerai žinoti kompiuterių architektūrą, IP tinklų architektūrą, personalinių kompiuterių Windows 10, Windows 11 operacines aplinkas; 1.6. išmanyti darbą su tarnybinių stočių operacinėmis sistemomis Windows Server 2012 ir aukštesnėmis Windows Server versijomis.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. apdoroja su informacinėmis technologijomis susijusią informaciją; 2.2. konsultuoja priskirtos srities klausimais; 2.3. prižiūri ir administruoja informacines sistemas, taikomąją programinę įrangą, sisteminę programinę įrangą, duomenų perdavimo tinklus ir techninę įrangą; 2.4. teikia pagalbą apdorojant ir panaudojant duomenų bazėse ir informacinėse sistemose esančią informaciją; 2.5. rengia ir teikia pasiūlymus su informacinėmis technologijomis susijusiais klausimais; 2.6. kuria, tobulina, testuoja, diegia ir parametrizuoja informacines sistemas ir taikomąją programinę įrangą; 2.7. vykdo įstaigos dokumentų valdymo sistemos priežiūrą ir užsiima modernizacija; 2.8. analizuoja informacinės sistemos darbą ir teikia pasiūlymus dėl informacinės sistemos tobulinimo; 2.9. vykdo Užimtumo tarnybos kompiuterinės įrangos priežiūrą ir remontą; 2.10. konsultuoja Užimtumo tarnybos darbuotojus kompiuterinės įrangos naudojimo klausimais, sprendžia kompiuterinių tinklų vartotojams iškylančias problemas; 2.11. savarankiškai planuoja ir organizuoja savo darbą, dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos planus bei užtikrinti veiklos plane nustatytų priemonių vykdymą laiku; 2.12. bendradarbiauja su kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių valstybės tarnautojais bei darbuotojais, kitomis įstaigomis ir organizacijomis, teikia duomenis auditui pagal šios pareigybės kompetenciją; 2.13. gavus pavedimą, atstovauja Skyriui institucijose, įstaigose bei organizacijose; 2.14. pavaduoja Skyriaus vedėją ir (ar) darbuotoją, jam nesant darbe; 2.15. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.