SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį užimtumo rėmimo politikos srityje; 1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais gyventojų užimtumo rėmimą, nedarbo socialinį draudimą, profesinės reabilitacijos paslaugų teikimą, iš Europos Sąjungos fondų finansuojamų projektų veiklų įgyvendinimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus; 1.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; rengti oficialius dokumentus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą; 2.2. konsultuoja priskirtos srities klausimais; 2.3. rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais; 2.4. atlieka veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą; 2.5. rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos planavimu susijusiais klausimais; 2.6. rengia veiklos planavimo dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą; 2.7. organizuoja susitikimus su klientų aptarnavimo skyrių vedėjais/klientų aptarnavimo departamento koordinatoriais dėl užduočių galutinio suderinimo; 2.8. patvirtinus klientų aptarnavimo departamento sąmatas, teikia ketvirtines klientų aptarnavimo skyrių užduotis tvirtinimui; 2.9. esant poreikiui atlieka klientų aptarnavimo skyrių užduočių keitimą; 2.10. patvirtintas klientų aptarnavimo skyrių užduotis suveda į eDbiržos informacinę sistemą; 2.11. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe; 1.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.