1. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
4. Atlieka veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos planavimu susijusiais klausimais.
6. Rengia veiklos planavimo dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą.
7. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
8. Organizuoja susitikimus su klientų aptarnavimo skyrių vedėjais dėl užduočių galutinio suderinimo.
9. Patvirtinus klientų aptarnavimo departamento sąmatas, teikia ketvirtines klientų aptarnavimo skyrių užduotis tvirtinimui.
10. Esant poreikiui atlieka klientų aptarnavimo skyrių užduočių keitimą.
11. Patvirtintas klientų aptarnavimo skyrių užduotis suveda į eDbiržos informacinę sistemą.
12. Pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
13. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
13.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
13.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
13.3. studijų kryptis – finansai (arba);
13.4. studijų kryptis – apskaita (arba);
13.5. studijų kryptis – matematika (arba);
arba:
13.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
13.7. darbo patirties sritis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;