SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje; 1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais gyventojų užimtumo rėmimą, nedarbo socialinį draudimą, profesinės reabilitacijos paslaugų teikimą, iš Europos Sąjungos fondų finansuojamų projektų veiklų įgyvendinimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus; 1.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; rengti oficialius dokumentus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. apdoroja su veiklos planavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su veiklos planavimu susijusios informacijos apdorojimą; 2.2. atlieka veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą; 2.3. apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą; 2.4. rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos planavimu susijusiais klausimais; 2.5. atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą; 2.6. rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą; 2.7. rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais; 2.8. rengia Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) metų veiklos ir kitus planų projektus, atsižvelgiant į Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių pasiūlymus; 2.9. rengia Užimtumo tarnybos programų sąmatų projektus išlaikymui ir vystymui; 2.10. rengia lėšų paskirstymą klientų aptarnavimo skyriams, karininkų darbo užmokesčiui bei papildomų socialines ir užimtumo garantijų atleidžiamiems ir atleistiems Ignalinos AE darbuotojams ir jų šeimos nariams, atsižvelgiant į patvirtintas valstybės biudžeto lėšas; 2.11. rengia Užimtumo tarnybos lėšų išlaikymui ir vystymui, karininkų darbo užmokesčiui bei papildomų socialines ir užimtumo garantijų atleidžiamiems ir atleistiems Ignalinos AE darbuotojams ir jų šeimos nariams panaudojimo informaciją pagal išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnius; 2.12. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe; 2.13. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.