SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus normatyvinius teisės aktus, reglamentuojančius personalo valdymą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, dokumentų rengimą, Lietuvos Respublikos valstybės registrų įstatymo ir Valstybės tarnautojų registro nuostatas bei Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą bei Užimtumo tarnybos veiklą;
1.3. gebėti valdyti, kaupti, apdoroti, sisteminti, naudoti, apibendrinti informaciją ir duomenis, rengti oficialius dokumentus;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
1.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja rengiant, įgyvendinant ir tobulinant žmogiškųjų išteklių strategiją, rengiant ir įgyvendinant jos įgyvendinimo planus;
2.2. atlieka Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių funkcijų analizę;
2.3. dalyvauja rengiant personalo skaičiaus nustatymo normatyvus;
2.4. analizuoja ir kontroliuoja Užimtumo tarnybos darbuotojų darbo krūvius, nustato personalo poreikį ir teikia siūlymus Skyriaus vedėjui dėl personalo poreikio;
2.5. renka duomenis, analizuoja, apibendrina ir rengia informacijas bei ataskaitas jo kompetencijos klausimais;
2.6. analizuoja darbuotojų kompetencijos trūkumo/pertekliaus balansą;
2.7. organizuoja Užimtumo tarnybos personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą;
2.8. organizuoja personalo savišvietą;
2.9. administruoja skaitmeninę mokymo platformą;
2.10. suveda duomenis į Valstybės tarnautojų registrą ir Personalo valdymo informacinę sistemą jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.11. suveda privalomus skelbti duomenis į Užimtumo tarnybos interneto svetainę;
2.12. derina studentų praktikantų paskirstymą Užimtumo tarnybos struktūriniuose padaliniuose;
2.13. dalyvauja organizuojant Užimtumo tarnybos personalo sveikatos patikras;
2.14. dalyvauja organizuojant tradicinius šventinius ar neformalius renginius, susitikimus;
2.15. dalyvauja sudaromų darbo grupių ir komisijų, susijusių su žmogiškųjų išteklių valdymu, veikloje ir organizuoja šių darbo grupių ir komisijų darbą, dalyvauja pasitarimuose personalo valdymo klausimais;
2.16. konsultuoja, teikia metodinę ir praktinę pagalbą Užimtumo tarnybos personalui personalo valdymo klausimais;
2.17. nustato poreikį pirkimams ir teikia paraiškas pirkimų planui sudaryti, rengia perkamų prekių, paslaugų ir darbų viešojo pirkimo paraiškas jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.18. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui Užimtumo tarnybos personalo asmens bylas, darbo sutartis ir kitas dokumentų bylas priskirtas dokumentacijos plane;
2.19. Skyriaus vedėjo pavedimu organizuoja personalo konkurso, atrankos, priėmimo, perkėlimo, vertinimo, atostogų bei kitų garantijų įgyvendinimo procedūras;
2.20. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.21. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Kanclerio ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.