SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų ir administravimo ar priežiūros srityje; 1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių, autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių sistemų priežiūrą ir elektroninės informacijos techninius saugos reikalavimus, valstybės informacinių sistemų kūrimą, valstybės institucijų interneto svetainių struktūrą ir turinį, informacinių sistemų duomenų saugą, asmens duomenų apsaugą, ryšio slaptumą, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiklą bei ją reglamentuojančius teisės aktus, dokumentų rengimo taisyklėmis bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.4. gerai žinoti duomenų bazių valdymo principus, SQL duomenų bazės užklausų kalbą ir Microsoft Office 365 programinės įrangos paketus; 1.5. išmanyti procesų kūrimo ir dokumentavimo principus; 1.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų būdus, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus; 1.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. apdoroja su informacinėmis technologijomis susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą; 2.2. konsultuoja priskirtos srities klausimais; 2.3. kuria, tobulina, testuoja, diegia ir parametrizuoja informacines sistemas ir taikomąją programinę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų ir taikomosios programinės įrangos kūrimą, tobulinimą, testavimą, diegimą ir parametrizavimą; 2.4. nustato informacinių technologijų sutrikimų priežastis arba prireikus koordinuoja informacinių technologijų sutrikimų priežasčių nustatymą ir šalina sutrikimus arba prireikus koordinuoja sutrikimų šalinimą; 2.5. prižiūri ir administruoja informacines sistemas ir taikomąją programinę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų bei taikomosios programinės įrangos priežiūrą ir administravimą; 2.6. rengia ir teikia informaciją su informacinėmis technologijomis susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su informacinėmis technologijomis susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą; 2.7. rengia ir teikia pasiūlymus su informacinėmis technologijomis susijusiais klausimais; 2.8. dalyvauja, rengiant teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl informacinių technologijų kūrimo, diegimo, naudojimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl informacinių technologijų kūrimo, diegimo, naudojimo rengimą; 2.9. teikia pagalbą apdorojant ir panaudojant duomenų bazėse ir informacinėse sistemose esančią informaciją arba prireikus koordinuoja pagalbos apdorojant ir panaudojant duomenų bazėse ir informacinėse sistemose esančią informaciją teikimą; 2.10. vykdo su informacinių technologijų sauga susijusias veiklas arba prireikus koordinuoja su informacinių technologijų sauga susijusių veiklų vykdymą; 2.11. dalyvauja, rengiant informacinių technologijų vystymo planus, strategijas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja informacinių technologijų vystymo planų, strategijų ir kitų dokumentų rengimą; 2.12. atlieka nestandartinių ir pagalbinių užklausų rašymą bei duomenų atrinkimą pagal Užimtumo tarnybos vadovybės ir struktūrinių padalinių poreikį; 2.13. bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, viešojo administravimo institucijomis ir įstaigomis, įmonėmis informacinių technologijų plėtros bei integracijos klausimais; 2.14. nagrinėja Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių paklausimus ir siūlymus dėl informacinių sistemų tobulinimo, rengia atsakymus. Analizuoja Užimtumo tarnybos veiklos procesus, teikia pasiūlymus dėl jų optimizavimo ir tobulinimo, taikant informacinių technologijų priemones, rengia informacinių sistemų pakeitimų užsakymus bei vykdo jų įgyvendinimo kontrolę ir šių pakeitimų testavimą; 2.15. atstovauja Užimtumo tarnybai kitose institucijose, įstaigose ir organizacijose dalyvauja jų taip pat Užimtumo tarnybos darbo grupėse ir komisijose Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais; 2.16. rengia pirkimo paraiškas, technines specifikacijas, sąlygas, sutarčių projektus ir kitus dokumentus viešiesiems prekių, paslaugų ir darbų pirkimams Skyriaus kompetencijai priskirtose srityse, nustatyta tvarka vykdo mažos vertės viešuosius pirkimus, gavęs pavedimą, dalyvauja viešųjų pirkimų komisijose; 2.17. organizuoja duomenų surinkimą ir suvestinių techninių specifikacijų parengimą centralizuotiems pirkimams kompetencijos klausimais, teikia pasiūlymus viešųjų pirkimų planui sudaryti; 2.18. dalyvauja, rengiant skyriaus veiklos planus, pagal kompetenciją rengia ataskaitas, informacijas ir analizes, oficialių dokumentų projektus; 2.19. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe; 2.20. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.