SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą; 1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų patirtį inovacijų valdymo srityje; 1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais strateginį ir inovacijų valdymą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo rinką bei užimtumo rėmimą, darbo santykius, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų apsaugą, viešojo administravimo įstaigos informacijos teikimą, bei gebėti juos taikyti praktikoje; 1.5. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus; 1.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. vykdo potencialių inovacijų Užimtumo tarnybos veikloje paiešką; 2.2. atlieka potencialių inovacijų pritaikomumo Užimtumo tarnybos veikloje analizę; 2.3. rengia inovacijų diegimo Užimtumo tarnybos veikloje projektus; 2.4. koordinuoja ir (ar) įgyvendina inovacijų diegimo Užimtumo tarnybos veikloje projektus; 2.5. stebi ir vertina įgyvendinamų inovacijų diegimo Užimtumo tarnybos veikloje pažangą bei efektyvumą; 2.6. teikia pasiūlymus dėl išbandytų inovacijų įdiegimo į kasdienę Užimtumo tarnybos veiklą, inovacijų paieškos, diegimo ir palaikymo Užimtumo tarnybos veikloje proceso tobulinimo; 2.7. teikia rekomendacijas Skyriaus vedėjui, Užimtumo tarnybos vadovybei ir administracijos padaliniams apie inovacijų diegimo procesų gerinimo galimybes; 2.8. konsultuoja Užimtumo tarnybos struktūrinius padalinius, teikia jiems pastabas, rekomendacijas, metodinę ir praktinę pagalbą Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais; 2.9. rengia teisės aktų ir kitų oficialiųjų dokumentų projektus jo kompetencijai priskirtais klausimais; 2.10. renka, kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją, reikalingą Užimtumo tarnybos inovacijų paieškos, diegimo ir palaikymo procesui; 2.11. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje; 2.12. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui priskirtas dokumentacijos plane dokumentų bylas; 2.13. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių ir kitų institucijų darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis; 2.14. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe; 2.15. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.