SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus normatyvinius teisės aktus, reglamentuojančius žmogiškųjų išteklių valdymą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą ir rengimą, viešuosius pirkimus, Valstybės registrų įstatymo ir Valstybės tarnautojų registro nuostatas bei Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą bei Užimtumo tarnybos veiklą bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo organizavimą viešojo administravimo įstaigose;
1.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, analitiškai įvertinti problemas;
1.4. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti ir įforminti dokumentus, prezentacinę medžiagą;
1.5. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja apdorojant su žmogiškųjų išteklių valdymu susijusią informaciją arba prireikus dalyvauja koordinuojant su žmogiškųjų išteklių valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
2.2. apskaito laisvas pareigybes Užimtumo tarnyboje;
2.3. rengia įsakymų projektus komandiruočių klausimais, esant poreikiui, organizuoja tarnybines komandiruotes į užsienio valstybes;
2.4. suveda privalomus skelbti duomenis į Užimtumo tarnybos interneto svetainę;
2.5. organizuoja, dalyvauja konkursuose ir atrankose bei koordinuoja personalo konkursų ir atrankų procedūras, įformina konkursų dokumentus, skelbia informaciją apie vykdomus konkursus ir atrankas socialiniuose tinkluose ir pan., vykdo potencialių pretendentų pritraukimą dalyvauti konkursuose ir atrankose;
2.6. organizuoja vidines atrankas pagal poreikį ir administruoja vidinio tinklapio rubriką „Laisvos darbo vietos“
2.7. tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje;
2.8. rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus jo kompetencijai priskirtais klausimais arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su žmogiškųjų išteklių valdymu susijusių dokumentų rengimą;
2.9. dalyvauja nagrinėjant paklausimus bei rengiant atsakymų projektus jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.10. organizuoja Užimtumo tarnybos personalo sveikatos patikras, supažindinimą su darbų saugos ir gaisrinės saugos instruktažu;
2.11. sudaro asmeninių ir darbo jubiliejų bei sukakčių sąrašus, organizuoja personalo sveikinimus asmeninių arba darbo švenčių proga;
2.12. administruoja personalo pasiūlymų, atsiliepimų ir skundų dėžutę, analizuoja pasiūlymus, atsiliepimus ir skundus bei teikia pasiūlymus dėl problemų išsprendimo;
2.13. renka duomenis, analizuoja, apibendrina ir rengia informacijas bei ataskaitas jo kompetencijos klausimais;
2.14. konsultuoja, teikia metodinę ir praktinę pagalbą žmogiškųjų išteklių valdymo klausimais;
2.15. rengia ir teikia pasiūlymus su žmogiškųjų išteklių valdymu susijusiais klausimais;
2.16. dalyvauja rengiant, įgyvendinant ir tobulinant žmogiškųjų išteklių strategiją, rengiant ir įgyvendinant jos įgyvendinimo planus;
2.17. rengia technines specifikacijas viešiesiems pirkimams pagal Skyriaus kompetenciją ir dalyvauja nustatant kvalifikacinius reikalavimus tiekėjams;
2.18. teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotam personalo administravimo funkcijų atlikimui;
2.19. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui dokumentų bylas priskirtas dokumentacijos plane;
2. 20 vykdo kitas žmogiškųjų išteklių veiklas arba prireikus koordinuoja kitų žmogiškųjų išteklių administravimo veiklų vykdymą;
2.21. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.22. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Kanclerio ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.