SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:6.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilyginamą išsilavinimą matematikos arba statistikos arba informatikos studijų kryptyse;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Europos statistikos praktikos kodeksą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo rinką ir valstybinių registrų tvarkymą, statistinių duomenų rinkimą bei tvarkymą, asmens duomenų apsaugą, valstybės tarnybą ir viešąjį administravimą, dokumentų rengimą;
1.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti statistinę, mokslinę ir kitą informaciją; rengti išvadas, prognozuoti pokyčius;
1.4. turėti programavimo Python ar SQL patirties ne mažiau kaip 1 metai;
1.5. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Excel, MS PowerPoint, MS Word, MS Tools, MS Outlook, ir MS Edge;
1.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2.Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dirba su Valstybine duomenų valdysenos informacine sistema, duomenų bazėmis, koordinuoja ar atlieka jų sujungimą, tvarkymą ir pritaikymą Užimtumo tarnybos reikmėms;
2.2. analizuoja naujas metodologines ir technologines duomenų apdorojimo ir jų naudojimo Užimtumo tarnyboje galimybes bei teikia siūlymus dėl jų taikymo;
2.3. analizuoja kitų institucijų darbo su duomenimis patirtį, teikia siūlymus dėl jų pritaikymo Užimtumo tarnyboje;
2.4. analizuoja gautų duomenų kokybę taikant matematinius ar statistinius metodus, informuoja apie aptiktus neatitikimus;
2.5. stebi ir analizuoja pagrindinių Lietuvos ir Europos sąjungos ekonominių ir socialinių rodiklių kitimą;
2.6. vykdo darbo rinkos stebėseną, laikydamasis Europos statistikos praktikos kodekso principų, rengia ir skelbia suvestines statistines ataskaitas bei vykdo statistinių duomenų teisingumo kontrolę;
2.7. analizuoja situaciją darbo rinkoje ir pokyčius joje, rengia analitinę medžiagą, informaciją lentelių bei grafikų pavidalu;
2.8. nuolat atnaujina statistinę informaciją Užimtumo tarnybos interneto svetainėje;
2.9. ruošia informacinę, analitinę bei grafinę medžiagą apie darbo rinką pagal valstybės, savivaldybių institucijų bei įstaigų užklausas;
2.10. teikia pasiūlymus dėl statistinių duomenų teisingumo užtikrinimo, statistinių ataskaitų ir rodiklių, informacines sistemos tobulinimo, dalyvauja testuojant sukurtą programinę įrangą;
2.11. analizuoja geriausią Europos Sąjungos ir kitų šalių patirtį darbo rinkos analizės, prognozės srityse ir teikia pasiūlymus dėl jos pritaikymo Užimtumo tarnyboje;
2.12. teikia pasiūlymus dėl teisės aktų, reguliuojančių darbo rinkos stebėsenos vykdymą, statistikos darbus, pakeitimų;
2.13. rengia teisės aktų ir kitų oficialiųjų dokumentų projektus jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.14. rengia pranešimus, pristatymus, informaciją pagal žurnalistų užklausas;
2.15. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje jo kompetencijos klausimais;
2.16. konsultuoja, teikia metodinę ir praktinę pagalbą Užimtumo tarnybos valstybės tarnautojams, darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.17. sudaro, tvarko, saugo ir nustatyta tvarka perduoda į Užimtumo tarnybos archyvą priskirtas dokumentacijos plane bylas;
2.18. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.19. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotojo ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis, siekiant Užimtumo tarnybos veikos tikslų įgyvendinimo.
2.20. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.