SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį arba jam prilyginamą išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų patirtį organizacijos veiklos procesų įgyvendinimo stebėsenos ir vertinimo srityje;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, asmenų prašymų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose ir įstaigose, darbo rinką bei užimtumo rėmimą, socialinį ir medicinos draudimą, darbo santykius, valstybės tarnybą, dokumentų rengimą, asmens duomenų apsaugą, viešojo administravimo įstaigos informacijos teikimą;
1.4. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų būdus, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja rengiant ir įgyvendinant Užimtumo tarnybos kokybės politiką;
2.2. dalyvauja nustatant Užimtumo tarnybos veiklos procesų kokybės rodiklius bei vykdo jų stebėseną;
2.3. rengia metinius ir ketvirtinius kokybės vadybos sistemos rengimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir jos tobulinimo planus;
2.4. kuria, palaiko ir tobulina Užimtumo tarnybos kokybės vadybos sistemą, inicijuoja naujų kokybės vadybos metodų diegimą, išlaikant kokybės vadybos sistemos vientisumą;
2.5. prižiūri ir periodiškai atnaujina kokybės vadybos sistemos dokumentaciją;
2.6. koordinuoja kokybės vadybos sistemos veikimą Užimtumo tarnyboje;
2.7. organizuoja ir dalyvauja rengiant mokymus ir konsultacijas kokybės vadybos metodų diegimo ir įgyvendinimo klausimais;
2.8. informuoja Užimtumo tarnybos struktūrinius padalinius apie kokybės vadybos sistemos veiksmingumą ir vykdomas gerinimo galimybes;
2.9. identifikuoja veiklos neatitikimus nustatytiems reikalavimams, rengia veiklos tobulinimo rekomendacijas, kontroliuoja korekcinių bei prevencinių veiksmų įgyvendinimą ir vykdo pažangos stebėseną
2.10. vykdo patikras Užimtumo tarnybos struktūriniuose padaliniuose Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.11. teikia rekomendacijas Skyriaus vedėjui dėl Užimtumo tarnybos veiklos kokybės tobulinimo;
2.12. konsultuoja Užimtumo tarnybos struktūrinius padalinius, teikia jiems pastabas, rekomendacijas, metodinę ir praktinę pagalbą Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.13. rengia teisės aktų ir kitų oficialiųjų dokumentų projektus jo kompetencijai priskirtais klausimais;
2.14. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
2.15. rengia technines specifikacijas viešiesiems priskirtų Skyriaus kompetencijai paslaugų ir prekių pirkimams rengimą ir dalyvauja nustatant kvalifikacinius reikalavimus tiekėjams;
2.16. sudaro, tvarko, saugo ir nustatytąja tvarka perduoda archyvui priskirtas dokumentacijos plane dokumentų bylas;
2.17. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių ir kitų institucijų darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis;
2.18. vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio, Skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant veiklos tikslų įgyvendinimo
2.19. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.